تشخیص و درمان آکنه - درمان جوش صورت و لیزر موهای زائد و تزریق بوتاکس و تزریق ژل و فیلر در کرج - شماره همراه: 09353242647

امروزه درمان های موثر زیادی برای آکنه وجود دارد. برای به دست آوردن بیشترین سود از داروهای موضعی آکنه، این نکات را از متخصصان پوست کلینیک شهرزاد دنبال کنید. آیا علیرغم اینکه چندین روش درمانی آکنه را امتحان کرده اید به ترکیدن جوش ها ادامه می دهید؟ آیا متقاعد شده اید که هیچ چیز درست نمی شود، اما با گذشت زمان، آکنه به خودی خود از بین خواهد رفت؟ شما لازم نیست منتظر بمانید. با درمان مناسب و مراقبت از پوست، تقریباً همه می توانند پوستی شفاف تر ببینند. ما در این مطلب به مبحث تشخیص و درمان آکنه می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

تشخیص و درمان آکنه

درمان موثر آکنه در اولین باری که به آن مبتلا می‌شوید می‌تواند از سال‌ها جوش و زخم احتمالی جلوگیری کند.

متخصصین پوست از چه روش هایی آکنه را تشخیص می دهند؟

اگر آکنه دارید، متخصص پوست می‌تواند با مشاهده جوش‌های شما تشخیص دهد. در طول قرار ملاقات، یک متخصص پوست همچنین متوجه می‌شود که چه نوع آکنه دارید و جوش‌ها کجا روی پوست شما ظاهر می‌شوند. این به متخصص پوست شما کمک می کند تا یک برنامه درمانی موثر ایجاد کند.

گاهی اوقات آنچه شبیه آکنه است، آکنه نیست. در حالی که نادر است، آنچه شبیه آکنه به نظر می رسد می تواند شرایط دیگری باشد. به عنوان مثال، برخی از افراد هیدرادنیت چرکی که به آن آکنه معکوس نیز می‌گویند، با آکنه‌های روزمره اشتباه می‌گیرند. درمان این بیماری با درمان آکنه متفاوت است.

بیماری دیگری که می تواند با آکنه اشتباه گرفته شود، درماتیت اطراف دهان است. اغلب باعث ایجاد جوش هایی می شود که شبیه آکنه در اطراف دهان هستند.

مراجعه به یک متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره می تواند اطمینان بخش باشد. چه آکنه سرسخت داشته باشید یا یک بیماری دیگر، یک متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره می تواند شما را تشخیص دهد و یک برنامه درمانی متناسب با نیازهای شما ایجاد کند.

متخصصان پوست  از چه روش هایی آکنه را درمان می کنند؟

طرح درمان آکنه که برای شما مناسب است به ملاحظات زیادی بستگی دارد، از جمله:

  • چه نوع آکنه ای (یعنی جوش های سرسیاه، جوش و غیره) دارید
  • جایی که آکنه روی پوست شما ظاهر می شود
  • چه درمان هایی را در گذشته انجام داده اید
  • زمانی که فوران شروع شد
  • سن شما
  • این که آیا آکنه شما را با لکه های تیره یا جای زخم بر جای گذاشته است

در حالی که یک برنامه درمانی می تواند از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد، حتی برای 2 بیمار که نوع مشابه آکنه دارند، درمان اغلب از این دستورالعمل ها پیروی می کند.

تشخیص و درمان آکنه - درمان جوش صورت و لیزر موهای زائد و تزریق بوتاکس و تزریق ژل و فیلر در کرج - شماره همراه: 09353242647

 

 

جوش های سرسفید، سر سیاه یا هر دو : اگر این جوش ها را دارید، احتمالاً از داروهای آکنه روی پوست خود استفاده می کنید. برنامه درمانی شما ممکن است شامل یکی از موارد زیر باشد:

  • یک رتینوئید
  • یک رتینوئید و بنزوئیل پراکسید، اسید آزلائیک یا اسید سالیسیلیک
  • بنزوئیل پراکسید و آنتی بیوتیکی که روی پوست خود میزنید

جوش‌ها :

جوش‌های خفیف یا متوسط ​​را می‌توان با دارویی که روی پوست خود می‌زنید درمان کرد. درمان اغلب شامل استفاده از یکی از موارد زیر است:

  • بنزوئیل پراکسید
  • یک رتینوئید
  • اسید آزلائیک
  • بنزوئیل پراکسید و رتینوئید یا آنتی بیوتیکی که روی پوست خود می زنید

زنانی که به جوش زدن ادامه می دهند ممکن است به دارو نیاز داشته باشند، مانند یک قرص ضد بارداری که سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای درمان آکنه تایید کرده است. پچ ضد بارداری نیز ممکن است مانند برخی از داروها موثر باشد.

ندول‌ها و کیست‌های آکنه :

اگر آکنه‌های عمیق و دردناکی دارید که اغلب یک اسکار دائمی آکنه بر جای می‌گذارد، درمان مؤثر می‌تواند به شما کمک کند پوست شفاف‌تری داشته باشید و از زخم‌های جدید جلوگیری کنید.

درمان ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • داروهای تجویزی که روی پوست خود می زنید و مصرف آنتی بیوتیک
  • درمان هورمونی (فقط بانوان)
  • ایزوترتینوئین (داروی تایید شده برای درمان آکنه شدید)

گاهی اوقات آکنه نیاز به کمک بیشتری دارد

برای کمک به شما برای گرفتن بهترین نتایج ممکن از درمان، متخصص پوست ممکن است توصیه کند یکی از موارد زیر را به برنامه درمانی خود اضافه کنید.

لیزر یا نور درمانی : مطالعات نشان می دهد که دستگاه های لیزر و نور می توانند به پاکسازی آکنه کمک کنند. این نوع درمان زمانی که با سایر درمان های آکنه ترکیب شود بهترین نتیجه را دارد.

تزریق کورتیکواستروئید : اگر شما یک آکنه بزرگ، بسیار دردناک و عمیق دارید، یک متخصص پوست می تواند آن را با یک کورتیکواستروئید تزریق کند. این می تواند به سرعت درد و اندازه جوش را تسکین دهد. اگرچه این درمان موثر است، اما برای درمان چند جوش شدید آکنه محفوظ است. استفاده بیش از چند بار می تواند عوارض جانبی ایجاد کند.

یک رژیم غذایی سالم : برخی مطالعات نشان می‌دهند که آنچه می‌خورید می‌تواند به داشتن پوستی شفاف‌تر نیز کمک کند. اگر فکر می‌کنید چیزی که می‌خورید می‌تواند باعث ایجاد جوش شود، مطمئن شوید که تحقیقات نشان می‌دهد.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *