فیلر تزریقی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج

ما در این مطلب به مبحث کدام فیلر تزریقی بهتر است میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فیلر تزریقی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج

فیلرهای تزریقی  به مبارزه با علائم پیری در صورت کمک می کنند، از طریق

  • افزودن حجم بیشتر
  • سفت کردن پوست
  • کاهش چین و چروک

اما، بسته به نوع پوستی که دارید، آنچه را که می‌خواهید اصلاح کنید، می‌خواهید این روش چقدر دائمی باشد، و اینکه آیا به دنبال یک روش تهاجمی یا غیرتهاجمی هستید، انواع مختلفی از پرکننده‌ها وجود دارد که ممکن است برای شما بهترین باشد

در این راهنما، من به شما کمک خواهم کرد تا درک کنید

  • فیلرها چیست؟
  • چطورکار می کنند؟
  • انواع فیلرهای تزریقی کدامند؟
  • کدام یک برای شما بهتر است؟
  • چگونه یک انژکتور ماهر در نزدیکی خود پیدا کنید

بیا شروع کنیم.

پرکننده های تزریقی چیست؟

فیلرهای تزریقی برای تصحیح نقایص بافت نرم در صورت شما استفاده می شود که بیشتر به عنوان چین و چروک صورت یا چین های پوستی شناخته می شود. از این پرکننده ها برای تقویت گونه ها و لب ها نیز استفاده می شود. با پرکننده ها، می توانید حجم از دست رفته را به گونه ای بازیابی کنید که بتوانید به قسمت های خاصی از صورت خود ساختار اضافه کنید، صورت خود را کانتور کنید یا زیبایی موجود خود را اصلاح کنید.

با افزایش سن، صورت ما به طور طبیعی حجم خود را از دست می دهد. این کاهش حجم باعث ایجاد گودی قابل مشاهده در صورت می شود که بیشتر به شکل زیر دیده می شود

  • گونه های فرو رفته
  • چین های قابل مشاهده در اطراف صورت
  • یا خطوط اطراف دهان

با پرکننده های تزریقی می توانید حجم از دست رفته را بازیابی کنید و جوان ترها را سرزنده تر به خود بازگردانید. قبل از اینکه بفهمید کدام یک برای شما بهترین است، مهم است که ابتدا نحوه عملکرد آنها را درک کنید.

پرکننده های تزریقی چگونه کار می کنند؟

پرکننده های تزریقی با تحریک کلاژن سازی طبیعی در پوست، حجم از دست رفته را بازیابی می کنندتقریباً تمام پرکننده‌های مورد تأیید FDA موقتی در نظر گرفته می‌شوند و اثرات صاف‌کننده یا پرکننده‌ای دارند که بسته به هر فرد، مناطقی که تحت درمان قرار گرفته‌اند و از کدام فیلر استفاده شده است، تقریباً 6 ماه تا 1 سال یا بیشتر باقی می‌مانند.

دلیل موقتی بودن این محصولات این است که بدن شما در نهایت فیلر را جذب می کند و در این مرحله دیگر نمی تواند کار خود را انجام دهد. این پرکننده‌ها معمولاً از طریق یک روش در مطب که سریع است و به طور متوسط ​​30 دقیقه طول می‌کشد، تجویز می‌شوندتقریباً در اکثر موقعیت ها هیچ زمان از کار افتادگی فیزیکی وجود ندارد و نتایج را می توان بلافاصله مشاهده کرد.

انواع مختلف پرکننده های تزریقی چیست؟

چهار نوع پرکننده تزریقی وجود دارد که هر کدام از محتویات متفاوتی تشکیل شده اند و اهداف کمی متفاوت دارند:

1. پرکننده های اسید هیالورونیک

پرکننده های اسید هیالورونیک همانطور که از نام آن پیداست از اسید هیالورونیک ساخته شده اند. این یک ژل روان کننده محافظ است که به طور طبیعی توسط بدن شما تولید می شود.

این پرکننده‌ها امروزه محبوب‌ترین پرکننده‌های موجود در بازار هستند، زیرا نرم هستند، ظاهری طبیعی ایجاد می‌کنند و فوق‌العاده ایمن و همه‌کاره هستند.

علاوه بر این، پرکننده‌های اسید هیالورونیک نیز برگشت‌پذیر هستند، بنابراین اگر مشکلی پیش بیاید یا بعد از آن نظر خود را تغییر دهید، مشکلی نیست. این پرکننده ها را می توان در بسیاری از نواحی صورت استفاده کرد، از جمله:

  • گونه ها
  • خط فک
  • چین های نازولبیال
  • خطوط ماریونت
  • بینی
  • پیشانی
  • چشم ها

محبوب ترین نام های تجاری عبارتند از:

  • Restylane
  • Juvederm
  • بلوترو

پرکننده های اسید هیالورونیک در فرمولاسیون های سبک، متوسط ​​و سنگین وجود دارندهر یک از این درمان ها به منظور درمان شدت متفاوتی از علائم پیری در صورت طراحی شده اند:

 رفتار

استفاده معمولی

برندهای رایج

سبک
درمان چین و چروک های ریز و خطوط سطحی تعادل بلوترو

Juvederm Volbella

Restylane Silk

متوسط
در تمام صورت، گاهی اوقات با پرکننده های سبک یا سنگین لایه لایه می شود Juvederm Vollure

Juvederm Ultra

Juvederm Ultra Plus

Restylane

Restylane Refyne

Restylane Defyne

سنگین
پر کردن و بلند کردن ساختاری نواحی مانند بینی، گونه ها، چانه یا شقیقه ها Juvederm Voluma

Restylane Lyft

صرف نظر از فرمولاسیون، این پرکننده ها موقتی هستند و نتایج آن بین 3 ماه تا 2 سال باقی می ماند.

2. غیر هیالورونیک اسید، پرکننده های غیر دائمی

فیلرهای غیر هیالورونیک اسید در دهه اخیر به عنوان یک فیلر غیر دائمی جایگزین صورت محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. با این نوع پرکننده، چند تغییر وجود دارد:

  1. اولی یک نوع کلاژن است که از کلاژن انسانی یا کلاژن گاوی بسیار خالص ساخته شده است.
  2. دوم هیدروکسیل آپاتیت کلسیم است که یک ماده معدنی و یکی از اجزای اصلی استخوان است. معمولاً در خطوط Radiesse یافت می شود.
  3. گزینه نهایی یک ماده پلی ال-لاکتیک اسید قابل تزریق است که یک ماده مصنوعی زیست تخریب پذیر، زیست سازگار و معمولاً در خطوط Sculptra یافت می شود.

هر یک از این پرکننده های غیر هیالورونیک در قسمت های خاصی از صورت، به ویژه گونه ها، چین های بینی، بینی و چانه استفاده می شود. همه این فیلرها به دلیل توانایی آنها در بازگرداندن حجم از دست رفته و ایمن بودن آنها محبوب هستند. نتایج موقتی هستند و بین 1 تا 3 سال ماندگاری دارند.

تفاوت اصلی بین این درمان ها و پرکننده های اسید هیالورونیک این است که این درمان ها برگشت پذیر نیستند.

3. پرکننده های دائمی

علی‌رغم آنچه از نام آن پیداست، پرکننده‌های دائمی فقط ماهیتی نیمه دائمی دارند، اما یکی از طولانی‌ترین گزینه‌ها هستند.

انواع مختلفی از پرکننده های دائمی وجود دارد، اما برخی از رایج ترین آنها عبارتند از:

  1. آنهایی که از کلاژن با میکروسفرهای PMMA ساخته شده اند که معمولاً در خطوط Bellafill یافت می شوند
  2. سیلیکون مایع با خط Silikon 1000

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *