انواع و مراحل کاشت مو - کاشت ابرو در کرج - تزریق ژل و فیلر

امروزه روش‌های مختلفی برای جراحی کاشت مو انجام می‌شود که دو مورد از آن‌ها رایج‌تر و رایج‌تر هستند. FUT و FUE. در ادامه انواع جراحی کاشت مو معرفی می شود. ما در این مطلب به مبحث انواع و مراحل کاشت مو می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

انواع و مراحل کاشت مو

پیوند واحد فولیکولی (FUT)

پیوند واحد فولیکولی که معمولاً به روش FUT و نواری گفته می شود، یک عمل جراحی ترمیم مو است که از طریق آن جراح یک نوار بلند و نازک از بافت پشت سر را برمی دارد و واحدهای فولیکولی را با استریو میکروسکوپی از بافت خارج می کند. تشریح سپس با استفاده از ذره بین و چاقوی جراحی، بافت به قطعات کوچک تقسیم می شود. سپس هر تکه کوچک بافت در نقاط طاس کاشته می شود تا ظاهری طبیعی به مو بدهد. قابل ذکر است، روش FUT نیاز به بخیه دارد، بنابراین جراح پشت سر شما را در جایی که پیوند گرفته شده است بخیه می زند.

این جراحی کم تهاجمی است و با بی حسی موضعی انجام می شود. با این حال، بسته به اندازه ناحیه درمان و تعداد پیوندهایی که نیاز به پیوند دارند، 4 تا 12 ساعت طول می کشد. دوره نقاهت FUT نیز تا 14 روز طول می کشد، اما می توانید ظرف چند روز پس از عمل به سر کار خود بازگردید.

استخراج واحد فولیکولی (FUE)

استخراج واحد فولیکولی یا روش انتقال فولیکولی، یک روش کم تهاجمی و بدون بخیه تحت بی حسی موضعی است. در این روش، جراح ابتدا پوست سر را تمیز کرده و با سوزن های کوچک پوست آن را بی حس می کند. سپس با ایجاد صدها برش کوچک، فولیکول‌های مو را یکی یکی از ناحیه اهداکننده بازیابی می‌کنند. پس از آن، پزشک سوراخ های کوچکی – با تیغ یا سوزن – در ناحیه دریافت کننده ایجاد می کند و فولیکول ها را در سوراخ ها کاشت می کند. وقتی عمل جراحی تمام شد، تمام پوست سر شما با باند و گاز پوشیده می شود و می توانید در همان روز به خانه برگردید.

FUE معمولا در چند جلسه 2 تا 4 ساعته انجام می شود و بهبودی آن دو تا سه هفته طول می کشد. با این حال، تقریباً 4 تا 7 روز پس از جراحی می توانید به روال روزانه خود بازگردید.

انواع و مراحل کاشت مو - کاشت ابرو در کرج - تزریق ژل و فیلر

انبساط بافت

این جراحی معمولاً توسط جراحان پلاستیک ، نه متخصصان پوست، انجام می شود و برای درمان ریزش شدید پوست و مو به دلیل آسیب یا سوختگی استفاده می شود. در روش انبساط بافتی، ابتدا یک گشادکننده بافت به آرامی زیر پوست قسمت مودار پوست سر قرار داده می شود. سپس دستگاه به تدریج و طی چند هفته با محلول نمکی پر می شود. با انجام این کار، پوست سر منبسط می شود و بافت جدیدی رشد می کند که می تواند در قسمت های دیگر پوست سر که در آن فولیکول های پوست یا مو از بین می رود استفاده شود.

جراحی فلپ

جراحی فلپ یکی دیگر از روش های ترمیم مو است که برای پوشاندن مناطق بزرگ طاسی استفاده می شود. در این عمل جراح قسمتی از پوست سر طاس را برمی دارد و یک فلپ مودار جایگزین آن می کند. در برخی موارد، جراح جراحی فلپ را با روش های دیگر مانند گشاد شدن بافت یا کاهش پوست سر ترکیب می کند تا ناحیه طاس را بهتر بپوشاند و پوست و بافت های از دست رفته را بازیابی کند. اگرچه این تکنیک بسیار تهاجمی و قدیمی است، نتایج آن بلافاصله آشکار می شود.

جراحی کاهش پوست سر

اگر ناحیه طاسی در بالای یا پشت مو قرار داشته باشد، جراحی کاهش پوست سر انجام می شود. در طی این عمل که به عنوان جراحی کاهش آلوپسی نیز شناخته می شود، جراح قسمت کچلی پوست سر را برمی دارد و قسمت مودار پوست سر را به ناحیه طاسی کشیده می کند. معمولا این روش با روش انبساط بافتی ترکیب می شود.

بعد از جراحی ترمیم مو چه انتظاری داریم؟

بلافاصله پس از جراحی ترمیم مو، پوست سر شما قرمز، خارش، متورم، سفت و دردناک است. برای به حداقل رساندن درد و تورم می توانید داروهای ضد درد مصرف کنید و داروهای ضد التهابی برای شما تجویز شود. اکثر افراد می توانند دو روز پس از عمل کاشت مو به سر کار خود بازگردند، اما اگر به زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارند، یک هفته مرخصی بگیرند.

معمولا موهای کاشته شده دو یا سه هفته پس از جراحی می ریزند، اما پس از ماه ششم می توان انتظار رشد ماهیانه نیم اینچ را داشت. به یاد داشته باشید که رشد موهای جدید 6 تا 12 ماه طول می کشد، بنابراین باید صبور باشید. در همین حال، شما باید داروهای رشد موی تجویز شده خود را برای کمک به رشد مجدد موهای خود مصرف کنید.

ریکاوری کاشت مو

زمان بهبودی کاشت مو بستگی به وسعت جراحی، میزان آمادگی شما برای آن و میزان مراقبت از سر خود پس از عمل دارد. پس از جراحی کاشت مو، نکات زیر را برای سرعت بخشیدن به بهبود و کسب نتایج بهتر در نظر بگیرید.

  • احساس درد و فشار در پوست سر پس از جراحی ترمیم مو طبیعی است و با مسکن های معمولی قابل کنترل است.
  • باند و گاز یک یا دو روز پس از جراحی برداشته می شود. بدون اجازه پزشک، بانداژها را عوض یا خارج نکنید.
  • تا 48 ساعت بعد از جراحی از شستن سر خودداری کنید و پس از این مدت سر خود را با شامپوهای پیشنهادی پزشک بشویید.
  • اگر عمل شما شامل بخیه بود، 7 تا 10 روز پس از جراحی برداشته می شود.
  • به مدت چهار هفته از فعالیت های شدید و ورزش های تماسی خودداری کنید زیرا می توانند باعث خونریزی و همچنین تورم و کبودی بیشتر شوند.
  • به مدت هفت روز اجسام سنگین را خم نکنید، خم نکنید یا بلند نکنید.
  • توصیه می شود به مدت ده روز از فعالیت جنسی خودداری کنید زیرا باعث افزایش جریان خون در پوست سر و خونریزی برش ها می شود.
  • پوست سر خود را از آلودگی، گرد و غبار، عرق، قرار گرفتن در معرض آفتاب و باکتری ها دور نگه دارید.
  • هنگام حمام کردن از مالش دادن پوست سر خودداری کنید.
  • داروهای تجویز شده خود مانند آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد التهابی و داروهای رشد مو را طبق دستور مصرف کنید.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو و کاشت ابرو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد و تزریق ژل و فیلر در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *