مزوتراپی مو - انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو 

با توجه به افزایش ریزش موی آندروژنیک در آقایان و خانم ها، استفاده از مزوتراپی مو تبدیل به یکی از روش های شایع توقف در ریزش و برگرداندن رشد موی سر می شود. به دلیل غیرتهاجمی بودن مزوتراپی مو به شکل کامل این روش از محبوبیت زیادتری نسبت به کاشت مو برخوردار می باشد. استفاده از مزوتراپی مو به شکلی هم به عنوان جلوگیری از ریزش مو به علت های متفاوت بیماری، موروثی و هورمونی در نظر می گیرند و به عنوان درمانی جهت طاسی و ناحیه‌ ی کم‌ پشت موهای سر خود در نظر گرفته خواهد شد. . ما در این مطلب به مبحث مزوتراپی مو می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

مکانیزم مزوتراپی مو و نتیجه به دست آمده آن

در مرحله اول موهای سر مشتری توسط دکتر مورد معاینه قرار خواهد گرفت و قسمتی که از ریزش موی زیادتری برخوردار هستند، جهت انجام مزوتراپی معین می‌شوند. در مراحل بعد، تزریق‌ های مزوی مو در این بخش ها باعث قطع ریزش و برگرداندن سرعت رشدمو در فولیکول‌ های سالم و ضعیفی شده است که تغذیه و تقویت آنها با استفاده از مزوتراپی میسر خواهد شد.

روش بعدی، موردهایی را شامل می‌شود که در آن ریزش مو در سر به اندازه ای زیاد است که باعث به طاسی ناحیه ی مشخصی در سر فرد شده است. در این‌ روش از موارد بعد از معاینه سر بیمار توسط دکتر، تزریق در ناحیه های مشخصی از سر که دارای فولیکول‌ های سالم مو هستند انجام می گیرد؛ این روش باعث تغذیه، تقویت و برگرداندن رشد فولیکول‌ های به خواب رفته‌ ی مو در ناحیه ی طاس سر خواهد شد.

اثرات موقتی و دائمی مزوتراپی مو

اگر بنا به هر علتی بعد از اجرای دوره کامل مزوتراپی مو و انجام تمامی تزریق‌ها، تغذیه‌ ی فولیکول‌ های مو به طور طبیعی به حالت عادی و مورد نیاز جهت رشد مجدد مو نبود؛ ادامه مراحل تغذیه و تقویت فولیکول به طور مصنوعی، با استفاده از تزریق‌ های مزوتراپی در زمان طولانی، توانایی به ایجاد اثری طولانی و گاها برای همیشه در جلوگیری از ریزش مو و برگرداندن رشد موهای سر از فولیکول‌های سالم می باشد.

ترکیبات تزریق در مزوتراپی مو

به طور کامل ترکیبات تزریقی در مزوتراپی مو تشکیل شده از مواد مغذی مورد نیاز جهت تقویت خون‌ رسانی و تغذیه فولیکول‌ های موی سر می باشد که با هدف شادابی و درخشش زیادتر مو به پوست سر تزریق خواهد شد. به همین دلیل ترکیبات موجود در مزوتراپی مو شامل رنگدانه‌ هایی می باشند که از سفیدی زودرس موی سر جلوگیری خواهند کرد.

اما اگر بخوایم به بررسی کاملتر هر کدام از این ترکیبات بپردازیم، ماده‌ی تزریقی معمولا شامل این عناصر هستند:

  • اَسِتیل تِتراپِتاید (Acetyl tetrapeptide-3)
  • بافلومِدیل (Buflomedil)
  • مینوکسیدیل (Minoxidil)
  • فیناستِراید (Finasteride)
  • داستِراید (Dutasteride)
  • بیوتین (ویتامین B7؛ Biotin)
  • سیلیسیوم اُرگانیک (Organic Silicium)
  • انواع ویتامین‌های موردنیاز

مزیت های استفاده از مزوتراپی مو

  • کم بودن میزان درد
  • بدون خونریزی
  • بدون نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی
  • قیمت مناسب نسبت به روش‌ های دیگر رشد و بازیابی مو
  • برخورداری از نتیجه دائمی در بیشتر موارد استفاده از این روش
  • دوری از نیاز به جراحی، روشی ایمن‌ تر نسبت به پیوند و کاشت مو
  • دوری از بروز عوارض جانبی یا حساسیت
  • بدون نیاز به استفاده از بی‌ حسی موضعی یا بی‌ هوشی کامل

کاربرد‌های مزوتراپی مو

  • جلوگیری از ریزش موی آندروژنیک – Androgenic –  یا همان الگوی طاسی مردان
  • توقف ریزش موی سر و برگرداندن رشد در ناحیه ی تزریق
  • بالا بردن سطح رویش و تغذیه‌ ی بهتر مو در حالتهای طبیعی
  • جلوگیری از ریزش موی سکه‌ ای در ناحیه ی مختلف سر
  • درمان ریزش موی سکه‌ ای مادر زادی یا به شکل هورمونی
  • برگرداندن رشد موی سر در ناحیه ی طاس که فولیکول‌ های مو در حالت استراحت یا خواب می باشند.

ناحیه ی تزریقی در مزوتراپی مو

در مزوتراپی مو ناحیه ی تزریقی شامل قسمت هایی از سر می‌شوند که یا ریزش موی سر در آن بخش ها زیاد است و دچار طاسی شده است یا ریزش بسیار موی سر در آن ناحیه باعث بروز طاسی در آن نواحی می شود.

بعد از انجام تزریق‌های مزوتراپی مو در این بخش ها، عمل تغذیه فولیکول مو که با گردش خون در این قسمت ها از سر به صورت طبیعی انجام نمی شود؛ به طور مصنوعی به وجود می آید و اول ریزش زیاد موی سر در این بخش ها را متوقف می‌کند و بعد بازیابی رشد موی سر در فولیکول‌ های سالم موی سر انجام می شود.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو  و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو و کاشت ابرو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد و تزریق ژل و فیلر در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *