با تزریق لب چه انتظاری باید داشت؟ - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - شماره تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث با تزریق لب چه انتظاری باید داشت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

با تزریق لب چه انتظاری باید داشت؟ - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - خدمات فیلر در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - شماره تماس: 02632242647

با تزریق لب چه انتظاری باید داشت؟

در حال حاضر تزریق لب یکی از رایج ترین روش هاست.

این پرکننده‌ها مقداری حجم و حجیم به نفخ شما می‌دهند و ظاهری پرتر به لب‌های شما می‌دهند. اگر قبلاً کسی را با پرکننده‌ها نمی‌شناسید، قبلاً آنها را در فید اینستاگرام خود دیده‌اید!

اگر قرار ملاقات پرکننده لب را در نظر دارید، عصبی نباشید! این روش سریع با حداقل زمان بهبودی است.

تزریق لب چیست؟

انتخاب پرکننده لب هیجان‌انگیز است، اما همیشه بهتر است قبل از انجام آن، روش را درک کنید. بنابراین در اینجا خلاصه‌ای از تزریق‌های لب ارائه می‌شود تا مطمئن شوید که در طول قرار ملاقات چه اتفاقی خواهد افتاد!

تزریق لب (یا فیلرها) لب ها را با موادی پر می کند که ظاهری حجیم و یکنواخت تر به جا می گذارد. این تزریق‌ها می‌توانند لب‌های شما را صاف کنند، دهان شما را بلند کنند و حتی چین و چروک‌های اجتناب‌ناپذیر را نیز صاف کنند.

پرکننده های موجود در تزریق اغلب حاوی اسید هیالورونیک هستند، ماده ای طبیعی که بیشتر در این فرآیند استفاده می شود. اگرچه پرکننده خاص مورد استفاده ممکن است متفاوت باشد، تکنسین شما یکی را انتخاب می کند که بهترین نیازهای شما را برآورده کند. به عنوان مثال، ممکن است از یک ماده متفاوت برای شکل دادن یا ساختار استفاده شود.

فواید پرکننده لب؟

به فواید کلیدی پرکننده های لب علاقه دارید؟ در اینجا مهمترین دلایلی که مشتریان برای این فرآیند سریع انتخاب می کنند آورده شده است:

●     اثرات ماندگار معقولی.  فیلرهای شما قبل از نیاز به شارژ، چند ماه خوب دوام خواهند آورد. ایده آل برای هر مشتری که تغییر دائمی نمی خواهد.

●     درمان سریع. هنگامی که تزریق لب را انتخاب می کنید، نیازی نیست یک شب بمانید یا برای بهبودی وقت بگذارید. اکثر بیماران 24 ساعت پس از درمان احساس طبیعی دارند و تورم به سرعت کاهش می یابد.

●     می توانید آهسته پیش بروید. یکی از مزایای کلیدی تزریق لب این است که می توانید به تدریج مقدار بیشتری را اضافه کنید تا به شکل دلخواه برسید.

●     ظاهر طبیعی . از آنجایی که می توانید میزان تزریق فیلر را کنترل کنید، در صورت نیاز می توانید ظاهری طبیعی داشته باشید.

●     عوارض جانبی کم.  بسیاری به دلیل خطر اندک عوارض جانبی فیلر لب را انتخاب می کنند. هر گونه واکنش یا خطر آلرژیک در مورد پرکننده های لب نادر است. با این حال، ضروری است که قبل از درمان، هر گونه آلرژن را به تکنسین فاش کنید.

اینها برخی از مزایای کلیدی پرکننده های لب هستند. با این حال، شاید مهمترین مزیت این درمان افزایش اعتماد به نفس آنها باشد! بسیاری از بیماران هنگامی که لب هایشان حجیم تر می شود، افزایش عشق به خود و عزت نفس را مشاهده می کنند که برای هرکسی که نگران ظاهر لب های خود است ایده آل است.

در طول پروسه چه انتظاری باید داشت؟

هنگامی که به قرار ملاقات پرکننده لب خود می رسید، تکنسین شما قبل از شروع مجدد در مورد اهداف عمل صحبت می کند. این برای بررسی نتیجه ای است که به دنبال آن هستید و مطمئن شوید که همه در یک صفحه هستند.

پس از بحث همه چیز، لب های شما با الکل پاک می شود و بیهوش می شود. سپس فیلر شما با یک سوزن کوچک تزریق می شود. این بر روی مناطقی تمرکز می کند که می خواهید حجم یا نیاز به شکل دهی داشته باشید.

پس از تزریق، تکنسین شما فیلر را ماساژ می دهد تا از تشکیل توده جلوگیری کند. این طبیعی است و در هر قرار ملاقات پرکننده لب اتفاق می افتد.

قرار ملاقات شما تقریباً نیم ساعت طول خواهد کشید، بنابراین نیازی به مرخصی گرفتن از کار ندارید! همچنین توجه داشته باشید که در یک جلسه نمی توانید بیش از 1 میلی لیتر فیلر تزریق کنید.

یکی از نگرانی های اساسی که بیماران هنگام انتخاب تزریق لب دارند، درد بالقوه است. خوشبختانه این فرآیند نسبتاً بدون درد است و لب‌های شما قبل از هر تزریق بی‌حس می‌شوند. بسیاری از بیماران اظهار می کنند که می توانند احساس نیشگون گرفتن کنند، اما جدای از آن، شما فقط ناراحتی جزئی را تجربه خواهید کرد – نه درد.

آیا تزریق لب خطراتی دارد؟

با هر روشی، خطرات جزئی وجود دارد، اما تزریق لب نسبت به سایر درمان های زیبایی کمتر تهاجمی است. در اینجا چیزی است که باید از پرکننده های لب انتظار داشت!

شایع ترین عارضه پرکننده لب کبودی و تورم است. این در عرض دو تا سه روز کاهش می یابد، بنابراین ضروری است که از قرار ملاقات تزریق لب قبل از یک رویداد بزرگ اجتناب کنید. لب های شما در عرض دو هفته به طور کامل بهبود می یابند.

سایر خطرات عبارتند از:

● عفونت ها

● واکنش های آلرژیک

● خارش

● سفت شدن لب

● جای زخم

اگرچه خطر کمی برای عوارض جانبی وجود دارد، لطفا توجه داشته باشید که این عوارض بسیار نادر هستند. با این حال، اگر نگرانی دارید، مطمئن شوید که در مشاوره اولیه با ارائه دهنده پرکننده خود در میان بگذارید.

بازیابی و نتایج: چه چیزی را باید انتظار داشت؟

نمی دانید با پرکننده های لب چه انتظاری دارید؟ در اینجا چیزی است که بعد از قرار ملاقات اتفاق می افتد.

بعد از قرار ملاقات، احتمالاً لب‌هایتان بیشتر از آنچه انتظار دارید متورم می‌شوند. نگران این نباشید؛ تورم در عرض چند روز کاهش می یابد و اندازه مورد نظر شما ظاهر می شود. همچنین ممکن است کبودی خفیفی را مشاهده کنید. این نیز ظرف یک یا دو هفته ناپدید می شود.

به طور معمول، بیمارانی که تزریق فیلر لب دریافت می کنند، روز بعد بدون هیچ مشکلی به سر کار یا زندگی روزمره خود بازمی گردند. پرکننده لب تقریباً در عرض چهار هفته “ته نشین” می شود، اما تورم مدت ها قبل از ظاهر شدن نتیجه نهایی از بین می رود.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *