لیفت موقت پوست - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

ما در این مطلب به مبحث با لیفت موقت پوست را سفت و صاف کنید میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیفت موقت پوست - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

با لیفت موقت پوست را سفت و صاف کنید

لیفت موقتی که اغلب با نام «لیفت تی» شناخته می‌شود، جدیدترین نوآوری است که برای مقابله با علائم پیری با تمرکز بر روی صورت شما طراحی شده است. این عمل با سفت کردن و لیفت کردن پوست از یک برش کوچک در پوست سر عمل می کند و شکل طبیعی، سفت تری به دنبال لیفت ابروهای شما به همراه دارد. این روش کم تهاجمی است اما نتایج قابل مشاهده ای را در مناطقی که شایع ترین علائم پیری را نشان می دهد ارائه می دهد.

مزایای لیفت تمپورال جانبی چیست؟

  • یک سوم بیرونی ابرو را بلند کنید
  • پیشانی را صاف کنید
  • کاهش خطوط و چین و چروک های موثر بر ابرو و پیشانی
  • پلک های کلاهدار را بردارید یا از بین ببرید
  • ظاهر پاهای کلاغ را کاهش دهید و بر جنبه جانبی چشم ها تأثیر بگذارد
  • بدون ظاهری خسته و خواب آلود به چشم ها ظاهری پهن تر بدهید.

جراحی لیفت ابرو

جراحی لیفت ابرو جانبی با برش های جراحی کم تهاجمی که به طور ماهرانه در خط مو قرار گرفته اند. به این مزایا دست می یابد.

این روش برای افرادی که می خواهند به نتایج ظریف و طبیعی برسند ایده آل است و به راحتی می توان آن را با سایر روش ها مانند بلفاروپلاستی یا لیفت صورت ترکیب کرد.

لیفت گیجگاهی معمولاً با لیفت پلک ترکیب می شود که به عنوان بلفاروپلاستی فوقانی نیز شناخته می شود.

جراحی پلک بالا

جراحی پلک بالا برای از بین بردن شلی پوست موثر بر پلک طراحی شده است.

مینی لیفت ابرو را می توان در ترکیب با تزریق های شل کننده چین و چروک و پرکننده های پوست استفاده کرد.

برای یک رویکرد هم افزایی برای بهبود ظاهر خطوط عمیق تر که قسمت مرکزی پیشانی و ابرو را تحت تاثیر قرار می دهند.

عمل جراحی لیفت قسمت مرکزی و داخلی ابروها در مقایسه با لیفت ناحیه شقیقه شامل اصلاح جراحی گسترده تری است.

اگر چه در هر دو مورد، برش هایی برای بلند کردن بافت افتادگی لازم است.

طول برنامه ریزی شده

طول برنامه ریزی شده و شکل برش بر اساس میزان اصلاح جراحی مورد نیاز و اهداف بیمار برای درمان تعیین می شود.

یک جراح متخصص لیفت ابرو سعی می کند برش هایی را حداقل 10 میلی متر در داخل خط مو قرار دهد.

لیفت گیجگاهی تنها شامل دو برش کوتاه است که در دو طرف سر قرار می گیرد و به دلیل ماهیت کم تهاجمی آن می توان به راحتی تحت بی حسی موضعی انجام داد.

آیا من برای لیفت موقت مناسب هستم؟

اگرچه لیفت ابرو کوچک در مقایسه با لیفت ابرو سنتی کمتر تهاجمی است. اما ممکن است درمان مناسبی برای هر بیمار نباشد.

این روش برای بلند کردن ابروی بیرونی افتاده یا افتاده در زنان و مردان طراحی شده است. این روش به افتادگی ابروهای داخلی نمی‌پردازد.

قبل از انجام لیفت جانبی ابرو

بسیاری از افراد قبل از انجام لیفت جانبی ابرو، درمان‌های زیبایی غیرتهاجمی مانند سم بوتولینوم نوع A را امتحان کرده‌اند.

در جلسه مشاوره شما، جراح شما با دقت به نیازها و خواسته های شما و آنچه می خواهید از عمل لیفت گیجگاهی به دست آورید گوش می دهد.

تاریخچه پزشکی

یک تاریخچه پزشکی کامل، از جمله داروهایی که ممکن است مصرف کنید، در صورت وجود، گرفته خواهد شد. سپس یک معاینه فیزیکی کامل برای تعیین مناسب ترین روش لیفت ابرو برای بالا بردن موثر قسمت بیرونی ابروها انجام می شود. این روش برای زنان و مردانی که از سلامت جسمی و روانی خوبی برخوردارند و دارای افتادگی ابروهای بیرونی هستند بسیار مناسب است. بیماران معمولاً در سنین بین 35 تا 55 سال قرار دارند. این روش می‌تواند بینایی را برای بیمارانی که ممکن است دچار اختلال بینایی به دلیل یک گزاره بسیار کم همراه با شلی پوست که بر پلک‌های بالایی اثر می‌گذارد، بهبود بخشد. در این موارد، این عمل باید با بلفاروپلاستی فوقانی ترکیب شود تا چشم های سرپوش از بین برود.

لیفت گیجگاهی ابرو شامل چه مواردی می شود؟

لیفت جانبی ابرو را می توان با استفاده از بی حسی موضعی انجام داد، اگر این عمل به طور مستقل انجام شود یا اگر با سایر روش های صورت مانند جراحی پلک یا مینی لیفت صورت ترکیب شود، تحت بیهوشی عمومی انجام شود . انجام این روش بین یک تا دو ساعت طول می کشد و بعد از بهبودی از اثرات بیهوشی، می توانید در همان روز به خانه بروید.

روش دقیق جراحی

روش دقیق جراحی و محل برش ها برای لیفت ابرو با توجه به آناتومی فردی شما و اهداف شما برای درمان تعیین می شود. اکثر انواع جراحی لیفت ابرو شامل ایجاد یک برش در پوست سر دارای موهای زائد است تا امکان برداشتن پوست اضافی را فراهم کند. ماهیچه های عمیق تری که ممکن است در ایجاد خطوط اخم نقش داشته باشند، سفت می شوند تا ابروهای شما به سطح جوانی برسند.

خطرات و عوارض بالقوه لیفت موقت چیست؟

مانند هر روش جراحی دیگری، آگاهی از خطرات و عوارض مرتبط با لیفت ابرو بسیار مهم است. جراح شما اقدامات احتیاطی مناسبی را برای به حداقل رساندن خطر بروز عوارض انجام می دهد، اگرچه حتی در بهترین دست ها نیز ممکن است عوارض ایجاد شود. جراح شما در مشاوره حضوری شما در کلینیک خیابان بیکر در لندن، اطلاعات دقیقی در مورد خطراتی که باید از آنها آگاه باشد، ارائه خواهد کرد.

  • خونریزی و هماتوم
  • عفونت زخم
  • کبودی و تورم
  • جای زخم بیش از حد
  • عدم تقارن ابروها
  • افتادگی ابرو

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *