بوتاکس - کاشت مو و ابرو  - لیزر موهای زائد - تزریق بوتاکس در کرج - تزریق ژل و فیلر در کرج - شماره همراه: 09353242647

استفاده از نمونه های مختلف لوازم آرایشی، ماسک‌های پوست صورت و بدن طبیعی و شیمیایی و حتی عمل های زیبایی جزء روش های برای نگهداری سلامتی پوست و مراقبت از آن  است. اتفاقی که مدائم جوانی شما را تهدید می‌کند بالا رفتن آرام و طبیعی سن شخص است. بالا رفتن سن به واسطه کم شدن لایه های چربی در قسمت زیر پوست، کم شدن میزان ساخت کلاژن و از بین رفتن ویژگی الاستیک پوست به‌شکل چروک‌های کوچک و سطحی نمایان می‌شود. انجام بوتاکس یکی از راهکار های است که می‌توان از آن برای ممانعت از پیری صورت استفاده‌کرد. البته فایده بوتاکس فقط به این مورد محدود نمی‌ گردد. برای آشنایی بسیار بیشتر با این نوع ماده، مزایا و معایب احتمالی آن با ما در ادامه مقاله همراه باشید. ما در این مطلب به مبحث بوتاکس می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

ژل و بوتاکس چیست ؟

بوتاکس مخلوطی تشکیل شده از سمی به‌ اسم بوتولینوم می باشد. معمولا اشخاص وقتی متوجه این موضوع می‌شوند ماده و اساس اصلی بوتاکس یک سم است در مورد تزریق آن نگران یا پشیمان می‌ گردند. اما جای هیچگونه نگرانی و ترسی نیست. استفاده از این مواد کاملاً بی ضرر و مشکل بوده و در درمان اغلب از دردها و بیماری‌ها مثل میگرن یا سر درد های شدید عصبی نیز استفاه فراوان دارد. تزریق این سم بوتولینوم در زیر پوست فرد باعث یک فلج کوتاه مدت عضلات صورت یا بدن در آن ناحیه موردنظر می‌شود. و در نتیجه آن کم شدن های چروک‌های سطحی و عمقی و جوانسازی در پوست فرد می باشد.

هنگامی که انخستین بار اسم این سم در دنیای زیبایی شنیده شد فکر و خیال مخاطبین با سؤالات بسیار فراوانی درگیر بود و ساختار و چگونگی این نوع ماده ناشناس و پر از سوال و بحث بود. پیشانی بدون هیچ چروک و بدون واکنش چهره در حالت‌هایی مثل اخم و لبخند باعث شده بضی از متقاضیان تزریق ژل بوتاکس را مورد خوبی برای جوانسازی پوست خود ندانند. جالب است که بدانید پیشرفت‌ آن در  علم پزشکی باعث شده که تزریق این ژل علی‌رغم از بین بردن انولع مختلف چروک‌ها سبب سفت و ثابت شدن پوست نیز نخواهد شد.

انواع اثرات و فواید بوتاکس خارج از مباحث زیبایی‌شناسی می باشد. افرادی که به عارضه تعریق فراوان و یر طبیعی دچار هستند و این مشکل نیز  بر اعتمادبه‌نفس آنها برای حضور در اکثر اجتماع تأثیر کاملا منفی داشته است، می‌توانند به تأثیر درمانی بوتاکس دلخوش باشند.

بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس

گزینه عالی برای تزریق بوتاکس

اشخاصی که از نظر بدنی و فکری در سلامت بالا هستند، مناسب ترین گزینه ممکن برای تزریق در ژل بوتاکس حساب می‌شوند. از یاد نبرید که استفاده از این سم در مد زمان بارداری یا شیردهی اکیدا ممنوع است. مهم‌تر از تمام حرف های گفته شده، افراد مبتلا به بیماری‌ یا مشکلات عضلانی مثل میاستنی گراویس به هیچ وجه نمی‌توانند این سم را به بدن خود تزریق کنند.

قابلیت و کارکرد مهم بهترین گزینه استفاده از ژل بوتاکس عبارت است از:

  • زیباجویان باید در محدوده سنی بیش ز ۱۸ سال قرار داشته ‌باشد.
  • فرد باید انتظارات کاملاً واقع‌بینانه از نتیجهپس از تزریق داشته ‌باشد.
  • در فاصله کاملا نزدیک در تزریق از سولاریوم یا دیگر دستگاه‌های مناسب برنزه‌کننده نیز استفاده نکرده باشند.
  • اشخاصی که چروک‌های سطحی تا عمیق در چهره خود دارند.
  • پوست شخص باید بدون هر نوع التهاب یا زخم باشد.

بوتاکس - کاشت مو و ابرو  - لیزر موهای زائد - تزریق بوتاکس در کرج - تزریق ژل و فیلر در کرج - شماره همراه: 09353242647

کاربردهای تزریق بوتاکس

  • از بین بردن همه چین‌وچروک‌های صورت، خطوط پنجه کلاغی در  کناره چشم، خط لبخند و غیره،
  • جوانسازی در پوست،
  • رفع  انواع بیماری‌های متفاوت برای نمونه دیستونی گردن،
  • انواع دردهای میگرن،
  • بیماری‌های مثل  اسپاستیک،
  • سندروم خاص پیریفورمیس،
  • سندروم خاص  درد میوفاسیال،
  • کمردردهای مزمن و شدید در فرد ،
  • اسپاسم در  نیمه صورت،
  • سردردهای تنش و یا  اسپاسم رایتر،
  • رفع انواع افتادگی و شل شدن در پوست ناشی از افزایش در سن،
  • کمک به کاهش تعریق در زیر بغل یا اغلب نواحی،
  • از بین بردن  انحراف چشم،
  • از بین بردن پرش غیرارادی پلک

بیشتر بخوانید: تزریق ژل و فیلر

بازه سنی مناسب برای استفاده از ژل بوتاکس

زیبایی  در صورت دغدغه‌ای بسیار مهمی می باشد که معمولا  انسان‌ها با آنها  درگیر هستند. اهمیت بسیار بالای این مبحث سبب شده در بعضی موارد رفتارهای وسواس‌گونه از بعضی زیباجویان سر بزند. برای نمونه، جوانان در آغاز در حدود دهه سوم زندگی (یا همان بالای ۲۰ سال) فقط برای پیروی از انواع هیجانات اقدام به تزریق ژل بوتاکس به خود  می‌کنند. بررسی‌ها نیز نشان ‌می‌دهد که افراد در این سنین نتیجه مناسب و دلخواهی از تزریق خود نداشته اند.

متخصصان کلینیک شهرزاد بهترین و مناسب ترین سن تزریق بوتاکس را در محدوده بالای ۳۵ سال ر شخص می‌دانند. زیرا در این این بازه از سنین ذخیره چربی زیر پوست را کاهش‌یافته و نخستین نشانه های بالا رفتن سن مثل چروک‌های سطحی و افتادگی پوست نیز ایجاد می‌ گردد.بعضی از اشخاص نیز تصور می‌کنند با آغاز تزریق سم یا همان ژل بوتاکس در سنین کم  یا جوانی می‌توانند از چروک یا افتادگی در  پوست صورت خود در میانسالی یا بالا رفتن سن جلوگیری کنند، این ذهنیت اساسا غلط است.

فواید عالی تزریق بوتاکس

با مطالعه گذشته استفاده از ژل بوتاکس پی خواهید برد این ماده بیش از آنکه در بازار زیبایی استفاده داشته ‌باشد، مصرف درمانی و بهداشتی عالی دارد. فایده اصلی بوتاکس این می باشد که می‌توان از آن برای انواع درمان دردهای وابسته به اغلب عضلات غیرارادی در بدن نیز کمک گرفت.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو  و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو و کاشت ابرو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد و تزریق ژل و فیلر , لیفتینگ در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *