رفع چین و چروک پیشانی -فیلر و مزوتراپی - تزریق بوتاکس -کاشت مو در کرج - تزریق ژل و فیلر در کرج- شماره همراه: 09353242647

بر طرف کردن چین و چروک پیشانی

خطوط افقی یا چین های پیشانی در طول پیشانی قرار دارند که با حالاتی از نظیر  اخم کردن، ابرو بالا انداختن و.. زیاد می شود و سبب می شود پیر به نظر برسد. تزریق بوتاکس پیشانی همچون یکی از عالی ترین روند های جوانسازی صورت میتواند به رفع کردن این خطوط کمک به سزایی کند. ما در این مطلب به رفع چین و چروک پیشانی می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

بوتاکس و تزریق آن به پیشانی چیست؟

بوتاکس یک گونه سم است که نخستین بار در یک باکتری با نام کلستریدیوم بوتولینوم پیدا شد. این سم سبب فلج شدن عضلات می شود به همین علت است هنگامی که به بخش های متفاوت بدن مانند پیشانی  تزریق می شود سبب کاهش و نابود شدن چین و چروک ها می شود. خوشبختانه نتیجه ی  تزریق بوتاکس پس از گذشت چند ساعت قابل رویت است.

بافت عضله فرونتالیس به صورت عمودی قرار دارند و گرفتگی این عضله بالابرنده ابروها را بالا می برد. 2 سانتی متر زیرین آن بیشترین اثر گذاری را سطح ارتفاع و شکل ابروها دارد.

برآورد پس از تزریق بوتاکس پیشانی

  • اول خطوط افقی پیشانی در دو شکل دینامیک ( گرفتگی عضلات ) و استاتیک ( در شکل استراحت ) برآورد می شود.
  • شکل ابروها در هر دو شکل استاتیک و دینامیک کنترل می شود.
  • افتادگی ابروها یا پتوز ابروها و آویزان یا شل بودن پوست (درماتوشالازی پلک فوقانی) در شکل استراحت عضله فرونتالیس برآورد می شود . بیماران با این شکل اکثرا خطوط افقی در پیشانی شان دارند که به علت گرفتگی عضله فرونتالیس جهت ترمیم و بالا آمدن ابروهای پایین یا شلی پوست پلک فوقانی کاهش بیابد.

روش تزریق بوتاکس پیشانی

از بیمار درخواست داده می شود که ابروها را بالا برده به شکلی که انگار تعجب زده شده است و پیشانی خود را بالا بیندازد. این چنین از او در خواست داده می شود اخم کند تا موقعیت چین و چروک ها معلوم شود. برای اکثر بیماران احتیاج به بی حسی نیست در هنگام ضرورت پزشک از یخ و یا کرم  استفاده می کند.

ماندگاری بوتاکس بر پیشانی

اکثرا مقدار ماندگاری بوتاکس بر پیشانی تا 3 الی 4 ماه می باشد و بعد از آن احتیاج به تزریق دوباره دارد. اگر در زمان تعیین شده تزریق انجام شود مدت زمان فاصله برای بهبود کم می شود . مقدار ماندگاری بوتاکس به  عامل هایی وابستگی دارد که در زیر به آن اشاره میکنیم:

  • جنس پوست: جنس پوست و ماهیچه ها بسیار بر مقدار ماندگاری بوتاکس اثر گذار است.  در برخی از افراد که ماهیچه های کلفت دارند مقدار ماندگاری بوتاکس به شدت کاهش می یابد. بعضی از پزشکان برای بر طرف کردن این مشکل پیشنهاد می دهند که میزان بیشتری بوتاکس تزریق شود که ما پیشنهاد نمی کنیم چون ممکن است باعث بیش از حد فلج شدن عضلات بشود. اگر فرد بعد از تزریق بوتاکس اخم کمتری کند مقدار ماندگاری بوتاکسش زیاد می شود.
  • روند زندگی هروز: یکی دیگر از مسئله هایی که سبب ماندگاری بوتاکس می شود نوع زندگی هر فرد است. کسانی که ورزشی سنگین انجام میدهند ، اثر بوتاکس بر روی آن ها بسیار زمانش کم خواهد شد چون این افراد متابولیسم بالایی دارند که سبب از بین رفتن سم بوتاکس می شود. تغذیه مناسب نیز می تواند بر این امر اثر بگذارد و به همان سان به شادابی پوستتان کمک کند.
  • مقدار چین و چروک هاچین و چروک های پیشانی به دو گروه داینامیک و استاتیک بخش میشود. چین و چروک های استاتیک نیز خط هایی هستند که همیشه و در شکل عادی بدون این که عضلات صورتتان را تکان بدهید بر روی چهره شما معلوم می شود . برای نابود کردن این چروک ها که زیاد شده اند بهتر است از روند هایی غیر از بوتاکس استفاده کنید. چین و چروک های داینامیک خطوطی هستند که موقع خندیدن و اخم کردن پیدا می شود و در شکل عادی شما نشانی از آن نمی بینید. این خطوط حسب معمول با بوتاکس قابل درمان هستند.

برای نابود کردن چین و چروک های پیشانی باید به  پزشکی رجوع کنید که تبحر و مهارت کافی داشته باشد چون تزریق بوتاکس در قسمت پیشانی خیلی حساس است و احتیاج به تجربه دارد.

درمان سردرد بعد از بوتاکس پیشانی

سردرد بعد از تزریق بوتاکس عادی است و بعد از 24 ساعت رفع می شود. حتما به این دقت داشته باشید که این سم به وسیله دکتر پوست و در کلینیک و مراکز پوست و مو انجام شود در غیر این صورت عارضه هایی از جمله افتادگی ابرو یا پلک دیده میشود.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو  و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو و کاشت ابرو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد و تزریق ژل و فیلر , لیفتینگ در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *