پرکننده های پوستی - خدمات تزریق ژل در کرج - خدمات فیلر در کرج - تزریق فیلر در کرج

پرکننده های پوستی توسط جراحان زیبایی صورت برای کاهش علائم پیری، به حداقل رساندن فرورفتگی ها و جای زخم های پوستی و رفع خطوط ریز و چین و چروک های عمیق در پوست صورت استفاده می شود. از پرکننده ها می توان در نواحی توخالی زیر چشم نیز استفاده کرد. ما در این مطلب به پرکننده های پوستی می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پرکننده های پوستی

  • نتایج فیلرهای پوستی ممکن است دائمی نباشند و بیماران ممکن است به روش‌های لمسی نیاز داشته باشند.
  • یک پزشک، پرستار آموزش دیده خاص یا دستیار پزشک می توانند فیلر را تزریق کنند. این روش کم تهاجمی است و اغلب در مطب پزشک انجام می شود.
  • اگر فردی از نتایج عمل پرکننده پوستی ناراضی باشد، پزشک می تواند با خیال راحت محصول را حل کرده و آن را خارج کند.
  • برای جذاب‌ ترین و طبیعی‌ ترین نتایج، مهم است که یک پزشک با مهارت و تجربه در استفاده از پرکننده‌های پوستی انتخاب کنید.
  • سم بوتولین یک پرکننده نیست، بلکه یک درمان تزریقی است که می تواند به طور موقت خطوط اخم بین ابروها را با شل کردن عضلات کوچک این ناحیه صاف کند.

انواع پرکننده های پوستی

محصولات ایمن و مورد تایید FDA شامل هیالورونیک اسید، پلی متیل متاکریلات، پلی-ال-لاکتیک اسید، هیدروکسی لاپاتیت کلسیم یا چربی بدن خود فرد است. پزشک با هر فرد کار می کند و با توجه به تأثیری که فرد می خواهد به دست آورد، مناسب ترین مورد را بر اساس نوع پوست، سن و سایر عوامل توصیه می کند.

اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک جزء طبیعی بافت همبند پوست است. ایمنی و اثربخشی آن، آن را به رایج ترین پرکننده مورد استفاده در عمل های زیبایی صورت تبدیل کرده است. تزریق اسید هیالورونیک می تواند خطوط و چین و چروک های ظریف را نرم کرده و پری را به پوست بازگرداند.

تفاوت بین محصولات اسید هیالورونیک در اندازه ذرات است که برای رفع عمق های مختلف چین و چروک طراحی شده اند: ذرات کوچکتر برای خطوط ریز و ذرات بزرگتر برای چین و چروک های عمیق تر.

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم چین و چروک های عمیق تر و چین های پوست را درمان می کند. این می تواند به پزشک کمک کند تا خط فک را کانتور کرده و حجم را در داخل و اطراف گونه ها بازگرداند. این تزریق ها ممکن است تا سه سال برای پرکردن چین و چروک و تا یک سال در صورت استفاده برای کانتور دوام داشته باشند.

پلی متیل متاکریلات (PMMA)

این پرکننده از میکروسفرهای معلق در ژل مبتنی بر کلاژن تشکیل شده است. این ژل حجمی فوری ایجاد می کند که پوست را بلند می کند تا چین و چروک ها و اسکارهای آکنه را نرم کند. میکروسفرها در جای خود باقی می مانند و پشتیبانی ساختاری برای ظاهری صاف تر پوست ایجاد می کنند.

پلی ال لاکتیک اسید

این درمان که در ابتدا برای درمان ضایعات شدید صورت در عفونت HIV ساخته شد، اکنون توسط FDA برای رفع پیری صورت تایید شده است. تزریق تا دو سال طول می کشد.

چربی انسان

پزشک ممکن است چربی را از بدن خود فرد جمع آوری کند و مجدداً آن را برای افزایش پری صورت، پر کردن چین های عمیق و ایجاد خطوط کم عمق تزریق کند. استفاده از تزریق چربی بیشتر از سایر فیلرهای تزریقی دخیل است زیرا برای استخراج چربی قبل از تزریق نیاز به لیپوساکشن دارد. تزریق چربی از نظر مدت زمان تا حدودی غیرقابل پیش بینی است و از بیمار به بیمار دیگر و محل تزریق متفاوت است.

سایر درمان های زیبایی تزریقی

دئوکسی کولیک اسید

اسید دئوکسی کولیک یک ماده طبیعی در اسید معده است و برای استفاده در سال 2015 توسط FDA به عنوان یک روش غیرجراحی برای حل کردن چربی اضافی زیر چانه، که به عنوان دو چانه نیز شناخته می شود، تایید شد. در گذشته تنها گزینه برای درمان این ناحیه لیپوساکشن و جراحی بود.

درمان شامل تزریق اسید دئوکسی کولیک است که در مطب پزشک انجام می شود. گاهی اوقات بیش از یک درمان لازم است. مطالعات بالینی نشان داد که شایع ترین عوارض جانبی شامل قرمزی، تورم، کبودی و بی حسی است که همگی موقتی بوده و کمتر از چهار هفته طول می کشد. به تدریج، در طی چند هفته، اسید به آرامی سلول های چربی را تجزیه می کند و بدن آنها را دفع می کند.

درمان‌های اسید دئوکسی کولیک برای بیمارانی که دو چانه‌شان به دلیل چربی اضافی است و دارای مقادیر خفیف تا متوسط ​​پوست اضافی است، بهترین است. افرادی که دارای پوست اضافی قابل توجهی هستند، کاندیدای مناسبی برای این روش نیستند.

سم بوتولینوم

شکل زیبایی سم بوتولینوم یک فیلر تزریقی پروتئین خالص است که مورد تایید FDA برای درمان موقت خطوط اخم است. این تزریق ساده و غیر جراحی می تواند به طور موقت چین های پیشانی، پنجه کلاغی نزدیک چشم ها و نوارهای ضخیم در گردن را کاهش یا از بین ببرد.
این سم، تکانه های عصبی را مسدود می کند، به طور موقت ماهیچه هایی را که باعث ایجاد چین و چروک می شوند فلج می کند، در حالی که به پوست ظاهری صاف تر و با طراوت می بخشد.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو  و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو و کاشت ابرو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد و تزریق ژل و فیلر , لیفتینگ در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *