تزریق ژل و فیلر - بوتاکس در کرج - کاشت مو در کرج -لیزر موهای زائد، خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم در کرج و در کلینیک شهرزاد

در این مرحله جوانسازی، از چربی به عنوان یک فیلر استفاده خواهد شد. فیلرها یا حجم‌دهنده‌ های پوستی، دسته‌ ای از مواد تزریقی می باشند که با ورود به لایه‌ ای از پوست، باعث حجم‌ دهی و جوانسازی پوست خواهد شد. فیلرها انواع مختلفی دارند و در ایران بیشتر با نام تزریق ژل شناخته شده هستند. اما ژل‌ ها فقط یکی از انواع فیلرهای قابل استفاده می باشد و تزریق چربی هم در دسته‌ی فیلرها قرار دارند.  در تزریق چربی از چربی‌ های خود بدن استفاده خواهد شد. اثرات آن ماندگاری زیادتری دارند و بافت‌ های بدن واکنش بدی به چربی‌ های تزریقی نخواهند داد. به علاوه اگر اصول درمانی رعایت بشود، عوارض تزریق چربی بسیار کم و محدود می باشد. ما در این مطلب به مبحث تزریق ژل و فیلر می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

چه زمانی به تزریق چربی نیاز داریم؟

اگر بخش هایی از صورت شما باعث فرو رفتگی و کاهش حجم شده است.

اگر می‌خواهید روش جوانسازی تاثیرات ماندگارتری نسبت به فیلرها یا ژل‌ های موقت داشته باشید

اگر می‌خواهد منحنای سطحی (کانتور) بدن و صورت خود را بهبود بدهید، جای اسکار و زخم‌ ها را برطرف نمایید و دستان یا صورت خود را جوانسازی نمایید.

اگر می‌خواهید عدم تناسب منحنی یا کانتور سینه‌ های خود را برطرف نمایید. از تزریق چربی می‌توان برای طبیعی‌ سازی نتیجه ایمپلنت پستانی هم استفاده نمود.

مزایای تزریق چربی

در تزریق چربی از چربی‌ های بدن خودتان استفاده  خواهد شد. به همین دلیل احتمال وقوع واکنش‌ های آلرژیک به ماده‌ی خارجی کاهش پیدا می کند.

نتیجه تزریق چربی ماندگار، طبیعی و ایمن می باشد.

تزریق چربی روشی کم‌ تهاجمی و تاثیرگذار برای جوانسازی پوست می باشد

معایب تزریق چربی

استخراج و آماده‌سازی چربی بدن جهت تزریق نسبت به تزریق ژل که در آن مواد تزریقی از پیش آماده می باشند، وقت زیادتری می‌برد.

نتایج تزریق چربی نسبت به تزریق ژل ماندگاری زیادتری داشته؛ ولی هزینه‌ زیادتری برای شما دارد.

برای بالا بردن حجم سینه‌ها یا باسن، امکان دارد به چندین جلسه‌ ی درمانی نیاز پیدا کنید.

تزریق ژل و فیلر - بوتاکس در کرج - کاشت مو در کرج -لیزر موهای زائد، خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم در کرج و در کلینیک شهرزاد

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت جهت رفع چین و چروک‌های آن مثل خطوط خنده، خط اخم، خطوط افقی پیشانی یا خطوط پنجه کلاغی (در اطراف چشم) بسیار مناسب می باشد. در این زمان، چربی از شکم، ران یا دیگر بخش‌ های بدن شما معمولاً به کمک روش لیپوساکشن استخراج می شود و بعد از آماده‌ سازی به قسمت های مورد نظر تزریق خواهد شد.

تزریق چربی به سینه

در زمانی که می‌خواهید کمی حجم سینه های خود را افزایش بدهید، کاندیدای خوبی برای تزریق چربی به سینه دارید؛ اما توجه داشته باشید که جهت انجام این کار پستان‌ های شما باید شکل و بافت پوستی عالی داشته باشد. در صورتی که افتادگی پستان‌ها زیاد باشد، قوام پوست پستان‌ها ضعیف می باشد یا می‌خواهید افزایش حجم بیشتری داشته باشید، تزریق چربی چندان برای شما مناسب نخواهد بود.

اگر در گذشته ایمپلنت سینه انجام شده است و حالا می‌خواهید شکل یا حجم پستان‌ها را بهبود بدهید، می‌توانید از تزریق چربی استفاده نمایید. گاهی بعد از ایمپلنت، کمی ناهماهنگی در شکل ظاهری پستان‌ ها دیده می‌ شود. در این موارد استفاده از چربی برای رفع نقایص بسیار خوب می باشد.

اگر در اثر لامپکتومی به علت سرطان سینه، پستان‌ ها دچار مشکلی بشود، تزریق چربی روش بسیار خوبی برای پر کردن و رفع نقایص به وجود آمده خواهد بود. از تزریق چربی می‌توانیم برای بازسازی کلی پستان‌ها بعد از ماستکتومی هم استفاده کنیم. البته در این حالت معمولاً به ۲ تا ۴ جلسه‌ ی درمانی نیاز خواهید داشت.

حجم‌دهی به باسن

بیشتر از افرادی که می‌خواهند باسنی پر و با منحنی بیشتری نشان دهند می‌توانند از روش «لیفت باسن برزیلی» استفاده نمایند. این روش نوعی تزریق چربی به باسن می باشد که بدون نیاز به ایمپلنت، باعث بالا بردن انحنا و حجم باسن خواهد شد. در این روش از لیپوساکشن جهت خارج کردن چربی از ناحیه ی مجاور و از تزریق چربی جهت پر کردن باسن استفاده می کنند.

جوانسازی پوست دست

برای جوانسازی پوست دست، بالا بردن حجم و پوشاندن تاندون‌ها و عروق سطحی که در سن بالا در پشت دست قابل دیدن هستند، می‌توان از تزریق چربی به دست استفاده نمود

مراحل تزریق چربی

در این روش درمانی در مرحله اول چربی از نقاط متفاوت بدن به کمک روش لیپوساکشن استخراج خواهد شد. چربی استخراج شده استریل و خالص سازی می شود و بعد با استفاده از سرنگ‌ های خاصی به محل مورد نظر تزریق خواهد شد. به این ترتیب مراحل تزریق چربی را باید در سه مرحله شرح دهیم: (۱) استخراج چربی، (۲) خالص‌سازی و انتقال، (۳) جایگذاری

۱. استخراج چربی

قبل از شروع کار، جراح با هم صحبتی شما، محل یا محل‌ های استخراج چربی را تعیین می‌کند و با استفاده از داروی بی‌حسی موضعی، قسمت استخراج را بی‌حس می‌کند. و بعد در آن محل برش کوچکی به وجود آورده و با استفاده از دستگاه لیپوساکشن، میزان چربی مورد نظر را استخراج خواهد کرد.

۲. خالص‌ سازی و انتقال

چربی استخراج شده در دستگاه سانتریفوژ قرار خواهد گرفت. این دستگاه ها با استفاده از خصوصیت گریز از مرکز، باعث جداسازی ناخالصی‌ های موجود در چربی استخراج شده خواهد شد. چربی آماده‌ شده را در سرنگ‌ های کوچک بخصوص قرار می‌دهند تا برای مرحله‌ی جایگذاری آماده شود.

۳. جایگذاری

در این مرحله قسمت های مورد نظر برای تزریق چربی آماده‌سازی خواهند شد. جراح یا متخصص پوست سرنگ مخصوص را به قسمت های مورد نظر وارد می سازد. در این مرحله‌ ممکن است از تکنیک‌های جراحی متفاوتی استفاده شود. معمولاً سوزن تزریق چندین بار به پوست وارد و از آن‌ خارج خواهد شد و هر بار مقدار کمی چربی تزریق شده است. در هر بار تزریق، خطی از چربی در لایه‌ های زیرین پوست قرار گرفته می شود تا شبکه‌ای از این خطوط در لایه‌ ی مورد نظر تشکیل می شود.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و ابرو در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *