زاویه سازی و مادلینگ صورت - خدمات لیفتینگ در کرج - تزریق ژل و فیلر در کرج - خدمات زاویه سازی صورت در کرج

اگر به چهره اشخاص مشهور و بازیگران معروف هالیوود دقت کنید بیشتر آن ها دارای صورت و چهره ای استخوانی هستند.به این دلیل که صورت دارای برجستگی های متناسب در اجزای متفاوت است که در نگاه کلی به این صورت ها صورت زاویه دار می گویند نقاط کلیدی صورت که دارای زاویه دارشدن چهره شخص می شود شامل برجستگی زاویه فکی چانه وگونه ها هستند. باتزریق ژل هیالورنیک در قسمت هایی مثل زاویه فکی و خطوط فکی و چانه در تناسب با یکدیگر می توان این نواحی را برجسته نمود و در واقع زاویه دار کرد و زیبایی ویژه ای برای کل صورت به وجود می آورد. با تزریق مقداری ژل هیالورنیک به گونه ها و برجسته کردنه گونه هم خطوط زاویه دار صورت در بخش های میانی تکمیل می شود بههمین دلیل نتیجه عمل شامل خط دار شدن استخوان فک و بهتر نشان دادن چانه وگونه می شودکه این خودشان باعث کمرنگ شدن یا محوشدن غبغب می شود. البته طریقه تزریق و قسمت تزریق و همینطور مقدار ژل تزریق شده  خیلی در نتیجه عمل زاویه دارکردن صورت تاثیر می گذارد. ما در این مطلب به مبحث زاویه سازی و مادلینگ صورت می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و زاویه سازی و مادلینگ صورت در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

زاویه سازی و مادلینگ صورت

در همه دنیا توجه و اهمیت به داشتن صورتی زیبا روز به روز در حال افزایش می باشد. از این روش افراد بیشتری به سراغ جراحی های زیبایی مختلفی می روند، تا چهره ای خاص و دلفریب به دست  بیاورند. مادلینگ صورت یکی از این روش های درمانی برای رسیدن به چهره ای خاص تر و زیباتر هستند.

حتما شما هم شاهد خانم ها و آقایانی با چهره های خاص و زاویه دار هستید. به روشی که که چهره آنها بیضی یا بادامی شکل هستند. بیشتر این خانم ها و آقایان جهت داشتن صورتی ویژه اقدام به فرم دهی صورت خود کرده اند.  به همین دلیل بیشتر بازیگران و افراد مشهور اقدام به مادلینگ صورت خود می کنند. تا صورت آنها از زاویه بهتری برخوردار است و جذاب تر دیده می شوند.

انواع روش ها جهت انجام مادلینگ صورت

جهت زاویه دار کردن صورت که بر روی فک انجام خواهد شد، از روش های متفاوتی استفاده می شود. بعضی از افراد با کوچک کردن فک خود، بعضی از افرا دیگر با برجسته کردن چانه و گونه های خود فرم دهی به صورت را انجام می دهند. جهت رسیدن به هر یک از این زیبایی ها می توان از روش هایی مانند تزریق چربی، بوتاکس، تزریق ژل، پروتز، لیفت با نخ و … استفاده کرد.

مادلینگ صورت به چه روش و به چه صورت انجام خواهد شد؟

تعداد زیادی از افراد با مراجعه به کلینیک زیبایی شهرزاد، اقدام به زیبا سازی صورت خود با عمل زاویه دار کردن چانه، می کنند. در این روش درمانی قسمت هایی که در صورت دارای چربی کمتری هستند، افزایش حجم داده می شود. یا اگر فرد متقاضی دارای چهره ای حجیم می باشد، میزان چربی را در این منطقه های خاص کم می کند. تا به زاویه ایده آل دست پیدا کند.

به جرعت می توانیم بیان کنیم که عمل مادلینگ صورت تغییرات زیادی را بر روی چهره به وجود خواهد آورد. با کمتر کردن حجم چربی های صورت، بخش هایی که بافت استخوانی و برجسته ای دارند، بهتر به چشم می خورند. که این مسئله زیبایی ویژه ای به چهره می دهد. از سمت دیگر بعضی از اشخاص که دارای چهره ای استخوانی می باشند، با افزایش حجم بخش های خاص، زاویه سازی و مادلینگ صورت خود را به بهترین نحو ممکن انجام خواهند داد.

بهترین افراد زاویه سازی چانه چه کسانی می باشند؟

همه خانم ها وآقایانی که به دنبال زیبایی زیادتر و بهبود سلامت ظاهری خود هستند، شخص مورد نظر برای انجام مادلینگ صورت هستند. این روش زیبایی محدوده سنی نخواهد داشت و یک انتخاب بسیار خوب برای بدست آوردن جذابیت و زیبایی در بخش فک به شمار میرود.  اشخاصی که دارای چهره ای گرد هستند، برای این که بتوانند زاویه چهره جذابی داشته باشند، به سراغ مادلینگ چهره می روند. با این کار می توانند چهره ای هالیوودی به وجود آورند. چهره ای ویژه که زیبایی آنها را بیشتر می کند.

روش های متعدد مادلینگ و فرم دهی صورت 

روش های متفاوتی برای انجام این عمل جراحی وجود خواهد داشت. اما این نکته را به یاد داشته باشید که هر روشی برای رسیدن به مادلینگ صورت نیاز به مهارت پزشکی خواهد داشت. پس بهترین کار مراجعه به یک کلینیک زیبایی شناخته شده است تا با اعتماد به نفس زیاد، زاویه سازی صورت انجام می شود. از میان روش های فرم دهی به شکل می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مادلینگ صورت با تزریق های بوتاکس

در هر دو طرف زاویه فک، عضله بزرگی وجود دارد که از آن با نام مسیتر یاد شده است. این عضله جهت جویدن غذا در فک قرار می گیرد و این وظیفه را بر عهده خواهد داشت. عضلات دیگری با نام های پتریگوئید و تمپورال نیز در همین قسمت وجود دارند، که دقیقا مخصوص جویدن می باشند.

بعضی از افراد امکان دارد بدون انجام مادلینگ صورت و در اثر جویدن بسیار زیاد، یا دندان قروچه هایی که در شب به آن گرفتار هستند، چهره ای مربعی داشته باشند. مثل بیشتر بدنسازانی که ناخواسته به علت انجام تمرین های خاص به این نوع چهره دست پیدا می کنند.

اما بعضی دیگر نیاز به تزریق بوتاکس جهت مادلینگ صورت خود دارند. اگر فک را کوچک و جمع و جور کنید، به آسانی می توانند ظاهری مربعی شکل به فک خود بدهند. که این حرکت چهره ای خاص به آنها خواهد داد.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم  و زاویه سازی و مادلینگ صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و ابرو و زاویه سازی و مادلینگ صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم و زاویه سازی و مادلینگ صورت در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *