کاشت مو و ابرو- کاشت ابرو در کرج -کاشت مو در کرج - لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد

با توجه به استقبال زیاد مردم از کاشت مو، روش‌های متعددی به وجود آمده است که هر کدام دارای مزایای زیادی هستند. ما در این مطلب به مبحث کاشت مو و ابرو می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

روش‌ های کاشت مو به دو دسته کلی تقسیم بندی شده اند:

  • روش‌ های جراحی
  • روش‌ های غیرجراحی

تکنیک‌های کاشت مو تفاوت زیادی باهم ندارند و همشون مو را از بخش بانک موی در نظر گرفته شده برداشته می شود و در نواحی طاس قرار داده می شود. اما اینکه گرافت‌ها به چه شکلی و با استفاده از چه ابزارهایی برداشته و کاشته می‌شود، تنها مواردی است که باعث می‌شود تکنیک‌های کاشت مو باهم فرق داشته باشند.

کاشت مو به روش FUT

کاشت مو به روش FUT با اینکه معمولا روش قدیمی است، اما همچنان از اهمیت زیادی برخوردار است. این روش بیشتر برای اشخاصی مناسب است که سطح وسیعی از موهای خود را از دست داده‌اند. در کاشت مو به روش FUT دکتر تکه‌ای نواری مانند را از بخش بانک موی معین شده برش می‌ زند و جدا خواهد کرد.

و بعد نواحی بریده شده را با بخیه به هم متصل می‌کند. این روش معمولا تهاجمی می باشد و با درد و خونریزی همراه می باشد. بعد از اینکه تکه نواری جدا شده است، پزشک فولیکول‌ های مو را در زیر میکروسکوپ با کوچکترین آسیب ممکن جدا خواهد کرد و در محل مورد نظر قرار می دهد.

کاشت مو با استفاده از روش ترکیبی

در این روش از کاشت مو دکتر متخصص گرافت‌ های مورد نیاز خود را با استفاده از برش نواری روش FUT برمی دارد و در ادامه با استفاده از روش FIT به تراکم لازم در قسمت هایی که طاس می‌رسد. این روش کاشت مو بیشتر برای اشخاصی متناسب است که برای جبران طاسی به حجم  زیادی از فولیکول نیاز دارند و تنها با یک روش نمی‌توانند به نتیجه بسیار خوبی دست پیدا کنند. کاشت مو به روش ترکیبی هم با درد و خونریزی همراه می باشد، چون گرافت‌ها با برش نواری روش FUT برداشت خواهد شد.

کاشت با استفاده از روشهای سوپر ترکیبی

در این روش کاشت مو گرافت‌ها با استفاده از دو روش FIT و FUT برداشته خواهد شد. تفاوت این روش با روش ترکیبی در این می باشد که محل بانک موها فرق دارد و روش سوپر ترکیبی این امکان را فراهم خواهد کرد که جراح از نواحی مثل سینه و زیر ریش فولیکول‌ های مناسبی را جدا نماید و به تراکم مناسبی خواهد رسید در این روش هم درد و خونریزی به وجود می اید چون گرافت‌ ها با استفاده از برش نواری مثل روش FUT استخراج می‌شوند و در ادامه با استفاده از تکنیک کاشت موی FIT در محل مورد نظر کاشته خواهد شد.

روش‌های غیر جراحی

تکنیک‌های غیرجراحی کاشت مو به شرح زیر می باشد:

کاشت با استفاده از روش های FIT

این روش با کمترین تهاجم امکان دارد انجام شود. گرافت‌ های مورد نیاز از بانک مو با کمترین آسیب ممکن استخراج شود. پزشک با استفاده از پانچ‌های دستی سوراخ‌ هایی را در مناطق طاسی به وجود می آورد و گرافت‌ ها را بعد از تقویت در آن‌ ها کاشته می شود. در کاشت مو به روش FIT برشی ایجاد نمی شود و نه همچنین بخیه‌ای، بلکه فولیکول‌ها با استفاده از ابزارهای دستی برداشته و کاشته خواهند شد.

کاشت با استفاده از روش Super FUE

این روش هم مثل روش FUE می باشد، اما با این تفاوت که گرافت‌ ها به طور مجزا یا تکی با استفاده از وسیله های هوشمند برداشت و کاشت خواهد شد. حتما می‌دانید که استفاده از وسیله های هوشمند و حرفه‌ ای احتمال زیادی از خطاهایی که امکان دارد اتفاق بیفتد را به حداقل برساند.

کاشت با استفاده از روش میکروگرافت

میکروموتورهای اتوماتیکی که در این روش کاشت استفاده می شوند، برداشت و کاشت گرافت‌ ها را تا حد بسیار زیادی با ظرافت بیشتری انجام خواهد داد. در واقع این ابزارهای هوشمند بسیار دقیق‌ تر از هولدرهای دستی روش‌ های قبلی می باشند. به همین علت در این روش امکان اینکه پزشک فولیکول‌ های سالمتری را برداشت سازد، بسیار بیشتر است. کاشت مو به روش میکروگرافت نسبت به روش‌ های قبلی درد و تهاجم بسیار کمتری خواهد داشت.

کاشت با استفاده از روش SUT

در این روش به جای استفاده از هولدرهای دستی که در روش FIT استفاده می شد، از ابزارهای پیشرفته‌ تر و میکروموتورهای جدیدتر استفاده خواهد شد. در واقع برداشت و کاشت گرافت‌ ها با اطمینان خاطر بیشتری انجام خواهد شد. کاشت مو به روش SUT باعث به وجود آمدن تراکم بیشتر و دوره نقاهت کمتری نسبت به روش های FUT و FIT خواهد شد.

کاندید مناسب کاشت مو

این روش درمانی با اینکه بسیار کاربردی و مناسب می باشد، در بعضی افراد نتیجه چندان ایده آلی به همراه نخواهد داشت. به همین علت قصد داریم در این بخش مواردی را که باعث می‌شود شما یک کاندید متناسب جهت عمل زیبایی کاشت مو باشید را بررسی نماییم:

  • اشخاصی که در ناحیه پشت، جلو و بغل سر و حتی در بعضی موارد در تمام نقاط سر دچار طاسی هستند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری آلوپسی آندروژنیک می باشند.
  • افرادی که بر اثر بعضی سوانح مثل سوختگی یا جراحت‌ های ناشی از تصادف بخشی از موهای سر خود را از دست می دهند.
  • کسانی که از تمامی راهکارهای رفع ریزش مو استفاده می کنند و هیچ نتیجه‌ ای نمی گیرند
  • افرادی که به علت مشکلات ژنتیکی یا اختلالات هورمونی قسمت قابل توجهی از موهای خود را از دست می دهند.
  • خانم‌ هایی که به علت وراثت خط رویش موهایشان بیشتر از حد معمول هستند یا بر اثر سفت بستن مو، بخش جلویی موهای خود را از دست می دهند.
  • افرادی که کلا دارای مو، ریش و ابروهای کم پشتی شده اند

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و ابرو در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *