کوچک کردن بینی با آنزیم - بوتاکس در کرج - تزریق ژل و فیلر در کرج - کوچک کردن بینی با آنزیم در کرج - شماره همراه: 09353242647

برای کوچک کردن سایز اندازه بینی گوشتی،  از آنزیم هیالاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم استفاده خواهد شد که در این روش کوچک کردن نیازی به بیهوشی و سپری کردن دوره نقاهت طولانی مدت نخواهد بود و کاملا ایمن و بدون عارضه است. در این روش پزشک ابتدا ناحیه تزریق را ضد عفونی می کنیم و بعد آنزیم را تزریق می کند. برای اینکه فرد در زمان پروسه کوچک کردن بینی با آنزیم احساس سوزش نداشته باشد پزشک از داروهای بی حس کننده موضعی استفاده خواهد کرد. تعداد جلسات مورد نیاز جهت انجام این روش بین 2 الی 6 جلسه می باشد که در جلسه مشاوره برای هر فرد تعداد جلسات تعیین می شود. تزریق آنزیم باید در فاصله های 1 الی 2 هفته انجام  شود و مقدار دقیق تزریق هم در جلسه ی مشاوره معین می شود. ما در این مطلب به مبحث کوچک کردن بینی با آنزیم می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و کوچک کردن بینی با آنزیم در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

کاربرد های تزریق آنزیم 

امروزه تزریق آنزیم جهت کوچک کردن سایز بینی در میان خانم ها و آقایان طرفداران بیشتری پیدا کرده به دلیل اینکه این پروسه به علت هزینه کم و راحت بودن انجام آن در مقایسه با عمل بینی میان افراد زیادی محبوبیت خواهد داشت. اما این روش برای همه ی افراد متناسب نمیباشد به همین علت در ادامه ویژگی کاندیدای مناسب تزریق آنزیم بینی را توضیح داده شده است.

  • کم کردن سایز حلقه بینی
  • بالا رفتن نوک بینی
  • کوچک کردن سایز بینی

همینطور این پروسه زیبایی بیشتر در اشخاصی انجام می شود که جنس بینی آن ها گوشتی می باشد.

آنزیم کوچک کننده بینی

جدیدترین متد برای کوچک کردن بینی های گوشتی استفاده از روش تزریق آنزیم می باشد همینطور جهت چربی سوزی و فرم دهی به بینی از آنزیم کوچک کننده بینی استفاده می کنیم و برای فرم دهی نیز از کلسیم بهره برده خواهد شد. روش تزریق آنزیم هیالاز معمولا برای بینی های گوشتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با انتقال مقداری از این مواد بینی به اندازه دلخواه برای فرد درخواست کننده کوچک خواهد شد.

آیا کوچک کردن بینی با آنزیم خطرناک است؟

قبل از انجام هر کاری، پزشک متخصص جهت رفاه حال مراجعه کننده خود از داروی بی حسی استفاده خواهد کرد. از این طریق فرد درخواست کننده در زمان انجام پروسه دردی احساس نخواهد کرد. اما در روشی که  مراجعه کننده سطح کنترل درد کمتری داشته باشد، موضوع به پزشک اطلاع  داده خواهد شد که در چنین مواردی سعی می کنیم که ابتدا استرس متقاضی را کم کنیم و بعد با داروی بی حسی قوی تر و در زمان هایی نیز با  همان داروی بی حسی ، پروسه انجام دهیم.

چند روز بعد از تزریق آنزیم به بینی ، تغییر سایز به وجود می آید؟

آناتومی بینی در افراد با یکدیگر فرق دارد بنابراین پاسخ قطعی برای این سوال وجود نخواهد داشت. به دلیل اینکه بر اساس نوع و شرایط بینی و اندازه دوز تزریق شده با یکدیگر فرق دارد. پزشک با معاینه آناتومی بینی و مشکلات مقدار دوز انتخابی را تعیین میکند و بر اساس آن به شخص درصد موفقیت و تاثیر گذاری آن را اعلام می کند. همینطور برای انجام کوچک کردن بینی با آنزیم بهتر می باشد که به دکتر متخصص و با تجربه مراجعه شود که میزان عارضه های احتمالی را به حداقل رساند و همینطور از نتیجه ی نهایی مطلوب اطمینان پیدا کند.

مدت زمان تزریق و تعداد جلسات آن به چه صورت است؟

این فرآیند در طی چند جلسه انجام  خواهد شد که  پزشک نسبت به نیاز مراجعه کننده و میزان تغییرات بینی این پروسه را بین 2 تا 6 جلسه انجام خواهد داد و  فاصله بین جلسات معمولا حدود یک هفته است.

آیا تزریق آنزیم به بینی عوارضی خواهد داشت؟

کوچک کردن بینی با آنزیم کاملا مطمئن  است به دلیل اینکه آنزیم های مورد استفاده با بافت بدن سازگار است. به همین دلیل با تزريق این نوع آنزيم برای کوچک کردن بینی فرد دچار حساسیت یا آلرژی و … نخواهد شد.

کوچک کردن بینی با آنزیم چه مدتی است؟

کوچک کردن سایز بینی با این روش دائمی می باشد و فقط امکان دارد در بعضی از افراد 20% آن برگردد که آن هم معمولا در اثر بارداری یا چاق شدن اتفاق خواهد افتاد. در اثر بازگشت این مقدار با تکرار کردن یک جلسه تزریق آنزیم مجدد بینی کوچک خواهد شد.

مراقبت های پس از کوچک کردن بینی با آنزیم

  • بعد از تزريق آنزيم برای کوچک کردن بینی از ماساژ دادن بینی خودداری نمایید.
  • تا پایان فرآیند درمان باید مرتب توسط پزشک متخصص بررسی انجام شود.
  • مراجعه کننده از جلسه 2 تا ۲ هفته بعد از آخرین جلسه تزریق باید در شبانه روز هشت ساعت از چسب بینی استفاده نمایند.
  • بیمار از زدن آب به قسمت تزریق آنزیم تا 24 ساعت بعد از اولین تزریق جدا خودداری نماید.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *