لیزر موهای زائد - خدمات تزریق ژل در کرج - خدمات کاشت مو در کرج - خدمات فیلر در کرج

در حال حاظر لیزر موهای زائد به یکی از محبوب ترین راه های رفع موهای زائد بدن تبدیل شده است که امروزه تعداد افراد براى لیزر موهای زائد  بسیار بالا رفته است و البته تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه های لیزر هم پیشرفت بسیار زیادی داشته است. لیزر کردن باعث راحت شدن اشخاص از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی شده است ولی لیزر موهای زائد مانند هر تكنولوژى تازه ای كه امکان دارد توسط اشخاصی مورد توجه قرارگيرد تعدادی از اشخاصی كه بدون اطلاع قبلى و فقط براساس تبليغات يا قيمت کم و ارزان، شروع به انجام لیزر موهای زائد می کنند ناامید كرده است و حتی باعث صدمات جبران ناپذیری برای پوست این اشخاص نیز بود است. ما در این مطلب به مبحث لیزر موهای زائد می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

 کارایی لیزر موهای زائد

نور لیزر هر چیزی که  رنگ آن تیره‌ است را حرارت خواهد داد و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موهای تیره‌ رنگ درون فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب خواهد دید و نابود می شود. موهای بدنم دارای یک چرخه ی رشد و استراحت می باشد که  در یک زمان شناخته شده بیشتر موهای بدن در حال استراحت می باشد و تنها تعداد کمتری از آن‌ ها در حال رشد می باشند به همین دلیل اگر زمان لیزر موهای زائد، فولیکول مو در زمان استراحت باشد، اشعه لیزر بر روی آن تاثیری نخواهد گذاشت و  به همین دلیل است که جهت از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر با فاصله های زمانی تعیین شده نیاز است. با هر جلسه لیزر موهای زائد تعدادی از فولیکول‌ های فعال مو سوخته خواهد شد و بعد از زمانی تمامی‌ موها از بین خواهند رفت.

انواع لیزر موهای زائد

عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد تاثیرگذار هستند که با بررسی پزشک متخصص جهت برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های مختلفی استفاده میشود که با توجه به رنگ مو, نوع پوست و ضخیم بودن پوست  در قسمت درمان، برای زمان بندی جلسات لیزر مورد استفاده قرار خواهد گرفت همچنین این دستگاه ها مدل های متفاوتی دارند که به اختصار در زیرر معرفی می کنیم:

  • لیزر موهای زائد بدن با دستگاه الکساندرایت
  • لیزر موهای زائد با لیزر روبی (یاقوت)
  • لیزر تور پالسی بالا
  • لیزر ND:YAG
  • لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

دستگاه لیزر بمورد استفاده برای موهای زائد با تکنولوژی الکساندرایت را می توان بهترین تکنولوژی جهت رفع موهای زائد معرفی نمود و همچنین دو برند  کندلا و سایناشور که یکی از قوی ترین و بهترین نوع الکساندرایت در کشور آمریکا شناخته شده است نیز بهترین نتیجه پس از درمان را خواهند داشت و از برند های دیگر میتوانیم به  آلما، دکا،کوتراو ونوبلکس اشاره نمود که برای کشورهای چین کره یا اروپا است.

بررسی سیستم الکساندرایت و دایود

دایود به دلیل طول موج بیشتر عمق نفوذی زیادتری دارد. تکنولوژی الکساندرایت به دلیل آسانی کار و بی دردی و خنک کننده های قوی که دارد امکان افزایش توان دستگاه و جواب دهی بیشتری خواهد داشت.

دستگاه الکساندرایت برند کندلا به دلیل پرتاب یخ که باعث بی حسی و بی دردی کامل شده است نسبت به سایناشور دارای محبوبیت بیشتری می باشد. همچنین بهترین نوع  لیزر جهت رفع موهای زائد ليزر الكساندرايت با طول موج ٧٥٥ نانومتر است.

لیزر الکساندریت یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر جهان می باشد که برای رفع موهای زائد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ليزر الكساندرايت توسط شرکت آمریکایی Cynosure تولید شده است. از ویژگی های ویژه این دستگاه، توانایی تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز جهت درمان انواع مختلف مو و پوست می باشد. در بین روش های موجود در جهان جهت از بین بردن موهای زائد، این وسیله دارای بیشترین کارایی و خطر کمی می باشد. لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ  گونه عوارضی نخواهد داشت و انتظارات بیمار را برآورده خواهد کرد.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *