لیفتینگ و هایفوتراپی - بوتاکس - خدمات فیلر در کرج - خدمات کاشت مو در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی یا لیفت تمپورال (Temporal Lift) پروسه ای است که به‌ منظور افزایش دم ابرو ها و زیباتر کردن حالت آن‌ها انجام خواهد شد. با این کار می‌توان به چشم‌ها و ابروهای خود فرم بدهید و جذابیت آن‌ ها را بسیار زیاد کنید. درواقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌ ها درشت‌ تر می شود و فاصله آن‌ها با ابروها نیز متناسب تر و زیباتر خواهد شد. با استفاده از این روش علاوه بر لیفت ابروهای خود می‌توانید چروک‌ های پنجه کلاغی را نیز از بین ببرید و فرم چشم‌ ها را زیباتر کنید. بنابراین می‌توان گفت که لیفت شقیقه تنها عملی برای زیباتر کردن افراد کم سن نیست و اشخاصی که از چین و چروک‌ های به وجود آمده در گوشه‌ های چشم ناراضی می باشند و بالا بودن سن باعث افتادگی ابروهای آن‌ها شده است نیز می‌توانند لیفتینگ را به‌ عنوان گزینه‌ ای مناسب و بدون خطر برای جوان‌ سازی صورت خود استفاده نمایند. ما در این مطلب به مبحث لیفتینگ و هایفوتراپی می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیفتینگ و هایفوتراپی

اشهاص مناسب جهت عمل  لیفت شقیقه

اشخاصی که در اثر افزایش سن یا به هر علت دیگری چربی‌ های زیر پوست خودشان از بین رفته است و چشمان و ابروهای آنها حالتی رو به پایین پیدا کرده است، می‌توانند از لیفت شقیقه جهت جوان‌ سازی صورت خود استفاده نمایند. این روش برای از بین بردن چین و چروک‌ های پنجه کلاغی نیز بسیار کاربردی می باشد. چین و چروک‌ های پنجه کلاغی همان چین‌ های ریز اطراف چشم می باشند که باعث می‌شود چشم‌ها فرم طبیعی پیدا نکنند و ریزتر به نظر می رسند. بنابراین اشخاصی که از وجود این نوع چروک‌ ها در صورت خود ناراضی هستند، می‌توانند با لیفت شقیقه آن‌ها را از بین ببرند.

به‌ جز اشخاص میان‌ سال جوانان بیشتر از ۲۲ سال نیز می‌توانند فرم چهره خود را با لیفت شقیقه جذاب‌ تر نمایند. در کنار این موردها سلامت عمومی فرد داوطلب بسیار اهمیت دارد. بهتر است اشخاصی که به بیماری خاصی مبتلا شده اند قبل از انجام لیفت شقیقه با پزشک متخصص مشورت نمایند. توجه کنید که لیفت شقیقه نمی‌تواند چین و چروک‌ های داخلی پیشانی را کاملا از بین ببرد و تنها روی نواحی بیرونی آن تاثیر گذار است.

بنابراین اگر پیشانی فرد مشکلی ندارد و تنها چروک‌ هایی در قسمت های اطراف چشم‌ ها و ابروها به وجود آمده باشد، لیفت شقیقه روشی بسیار خوب برای رفع این چروک‌ها می باشد که  با استفاده از این لیفت می‌ توان افتادگی‌های ارثی کناره خارجی چشم و گوشه‌های ابرو را نیز برطرف نمود.

روش‌های انجام لیفت شقیقه

جهت انجام لیفت شقیقه می‌توان از روش‌های جراحی یا بدون جراحی استفاده نمود. این روش‌ ها معمولا ماندگاری خوبی دارند و نتایج بسیار خوبی را برای شما به وجود می آورد. روش‌های بدون جراحی معمولا نیازی به دوره نقاهت ندارد و شما بلافاصله بعد از لیفت می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را از شروع کنید. ضمن اینکه در این روش‌ها نتیجه بلافاصله بعد از تمام شدن عمل مشخص می شود. البته هم در روش‌ های بدون جراحی و هم در شیوه جراحی باید مدتی صبر نمایید تا عوارض آن به‌ طور کامل از بین برود.

لیفت شقیقه با نخ

این روش که یکی از روش‌ های بدون جراحی می باشد، با استفاده از نخ‌ های PDO انجام خواهد شد. این نخ‌ ها از انواع نخ‌ های بخیه قابل‌ جذب می باشد که بعد از حدود 2 یا 3 سال جذب پوست خواهد شد. بنابراین باید بگوییم که اثرات لیفت شقیقه با نخ بین 2 تا 3 سال باقی می ماند. در این روش پزشک در جلسات مشاوره قسمت های ورود و خروج نخ را به‌ طور دقیقی معین می‌کند. بعد از آن در روز مشخص شده جهت انجام لیفت قسمت عمل با استفاده از کرم‌ های بی‌ حسی موضعی به طور کامل بی‌ حس می‌شود.

لیفت شقیقه با پلکسر

در این روش که با استفاده از دستگاه پلاسما جت انجام خواهد شد، حرارت معینی به بافت پوست وارد می شود و پوست از حالت جامد به گاز تبدیل خواهد شد. این موضوع باعث افزایش پوست شده و چین و چروک‌ ها را برطرف می سازد. البته  این روش آن‌ قدر که نشان می دهد دردناک یا سوزنده نخواهد بود در این روش با استفاده از دستگاه پلاسما جت نقاط ریزی در پوست به وجود می آید و لایه سطحی پوست سوزانده شده است. بعد از لیفت شقیقه با پلکسر جای زخمی روی چهره شما نمی ماند. نتایج لیفت با این روش معمولا 1 هفته بعد از عمل دیده می‌شود.

عمدتا لیفت شقیقه با پلکسر در طی 1 جلسه تکمیل نمی‌شود. پزشک برای تاثیر گذاری نتایج نسبت به میزان افتادگی و نوع پوست بیمار ۳ تا ۴ جلسه را برای او تجویز خواهد کرد. این جلسات معمولا با فاصله‌ های 1 یا 2 ماهه انجام می‌شوند. نتایج لیفت با پلکسر در حدود پنج سال باقی می‌مانند. البته با توجه به نوع پوست، سن اشخاص و نوع سبک زندگی آن‌ ها ماندگاری این روش و دیگر روش‌های لیفت شقیقه مختلف خواهد بود.

لیفت شقیقه با جراحی

در جلسات مشاوره قبل از لیفت با روش جراحی پزشک به‌ طور کامل فرد را معاینه خواهد کرد تا ضمن اطلاع از وضعیت سلامت افراد، مقدار لیفت مورد نیاز و شیوه لیفت مناسب با حالت چهره را بررسی کند. بعد از آن زمانی برای جراحی معین می‌شود لیفت شقیقه با جراحی عمدتا با بی‌ حسی موضعی یا در مواردی بیهوشی معمولا انجام خواهد شد. زمان این عمل بین ۱ تا ۲ ساعت است و دوره نقاهت آن نیز کم می باشد. در واقع بعد از انجام عمل لیفت شقیقه معمولا فرد در بیمارستان بستری نمی شود و بلافاصله می‌ توان به منزل بازگشت. نتایج لیفت شقیقه با جراحی تا مدت زیادی باقی می ماند و می‌توان آن را دائمی بدانیم. دلیل اینکه این نتایج را دقیقا دائمی ندانیم این است که عوامل متفاوتی می‌تواند برای از بین رفتن نتایج تاثیر گذار باشد.

مزایای لیفت شقیقه

از جمله مهم‌ ترین مزایای لیفت شقیقه، زیباتر و جوان‌ تر کردن چهره می باشد. در لیفت شقیقه این کار با بالا کشیدن ابرو ها و چشم‌ ها یا از بین بردن چین و چروک‌ های اطراف این قسمت انجام می‌شود. این موضوع باعث به وجود آمدن تقارن در حالت ابروها شده و چهره را شاداب‌ تر خواهد کرد. علاوه بر این می‌ توانید حالت مورد نظر هر فرد را در چشم‌ ها یا ابرو ها به وجود آورد و آن‌ ها را کمی به سمت بالا کشید. به همین دلیل چهره شخص جذاب تر شده و چشم‌ ها درشت‌تر به نظر می‌رسند.

معایب و عوارض لیفت شقیقه

بیشترین عوارض بعد از لیفت شقیقه با هر یک از روش‌ های شناخته شده تورم، قرمزی، التهاب و کبودی می باشد. این علائم زمان کوتاهی بعد از لیفت برطرف شده و نگران‌کننده نخواهد بود. درواقع در طولانی‌ ترین مدت حالت علائم تا 2 هفته بعد از جراحی وجود دارد. البته در مواردی کبودی‌ های جزئی حتی تا 2 ماه بعد از عمل جراحی لیفت شقیقه نیز دیده خواهد شد. همچنین امکان دارد تا چند ساعت یا یکی دو روز بعد از لیفت در شقیقه‌ها احساس بی‌حسی کنید. این احساس دائمی نیست و با برطرف شدن اثر داروی بی‌ حسی رفع می شود.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *