تزریق بوتاکس دور چشم - خدمات تزریق ژل در کرج - لیزر موهای زائد در کرج - کاشت مو در کرج- شماره همراه: 09353242647

تزریق ژل بوتاکس توان اثربخشی زیادی در افراد دارد، اما تنها برای رفع چین هایی که در اثر تحرکات عضلات ایجاد می گردند، کاربرد دارد. تزریق بوتاکس اغلب برای انواع از بین بردن خطوط میان ابرو، خط های بین پیشانی، چین و چروک های به فرم معروف پنجه کلاغی و خطوط کنار چشم کاربرد دارد. خطوطی که از روی چهره ثابت شده اند، فقط و فقط  با تزریق ژل بوتاکس به آن رفع نمی شوند و باید با دیگر روش های درمانی ترکیب گردد. ما در این مطلب به مبحث تزریق بوتاکس دور چشم می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

تزریق های ژل بوتاکس به دور چشم چقدر کاربردی است ؟

یکی از سوالات بسیار مهم و متعدد مراجعه کنندگان، درباره استفاده و فواید تزریق بوتاکس به زیر چشم می باشد. بعضی از بیماران می خواهند بدانند، آیا تزریق ژل بوتاکس، درمانی به رفع سیاهی و گودی در  زیر چشم می کند؟

درباره فواید و کارکرد تزریق بوتاکس برای درمان و بهبودی سیاهی و پف زیر در زیر چشم، مطالعات بسیار کمی انجام شده است و پزشکان درباره فواید آن اطمینان کاملا کافی را ندارند. سیاهی و پف  در زیر چشم به واسطه روش های دیگری نیز مثل کربوکسی تراپی، لیزر درمانی و حتی استفاده از فیلرها کاملا قابل بهبودی است.

انحراف در چشم افراد (استرابیسم):

اغلب تزریق ژل بوتاکس، آخرین فعالیت کنترل و برسی این بیماری می باشد مهم ترین راه بهبود در استرابیسم؛ استفاده از انواع لنزهای اصلاح‌ کننده یا عینک ‌های اصلاحی مناسب درمان می باشد.

بلفارواسپاسم (پلک زدن غیر ارادی):

انواع مختلف روش ‌های درمانی دیگری نیز در این حوزه وجود دارد. برا نمونه این روش‌ ها می‌ توان به تغییر در سبک زندگی، بهبود در کیفیت خواب، استفاده مدائم از قطره‌ های چشم و  بدون نسخه و کمپرس گرم چشمی نیز نام برد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست؟

رفع میگرن یا سر درد :

آن ‌گروه از اشخاصی که دچار سر درد های شدید میگرنی مدائم هستند؛ می‌ گویند که به نور  شدید حساسیت دارند، تلألویی از نور نیز مشاهده می ‌کنند یا چشم‌ درد فراوان دارند. اگر در ماه برای حدود 15 روز یا بیش از آن دچار میگرن می‌ گردد؛ با تزریق ژل بوتاکس می‌ توانید به رفع این نوع نشانه‌ ها کمک کنید.

افتادگی پلک در چشم :

در موارد بسیار شدید، افتادگی در پلک ‌ها نتیجه از شلی در  عضلات یا تاندون‌ هاست و می ‌تواند سبب به کاهش در دید شخص شود.

خشکی در چشم یا آبریزش چشم شدید:

اگر جریان اشکی در شخص دچار گرفتگی یا افراط شده یا غده‌ اشک فرد دچار آبریزش شوند؛ با تزریق ژل بوتاکس دور چشم می‌ توان به کنترل انواع  این بیماری ها  و درمان کمک کرد. چنین درمانی  نیز می ‌تواند ناحیه مربوط به جریان اشک را کاملا گسترده کند تا این نوع انسداد ها کاملا رفع شود یا اشک نیز بتواند از بین آن ناحیه آسان تر عبور کند. با تزریق ژل بوتاکس  نیز می ‌توان میزان آبریزش غدد اشکی را کاملا کم کرد.

عوارض در تزریق بوتاکس دور چشم

پوست در منطقه کنار چشم بسیار حساس  و ظریف است و احتمال بروز انواع مشکلات پس از تزریق بوتاکس وجود دارد. شدید ترین و معروف ترین مشکلاتی که ممکن است پس از تزریق بوتاکس به این بخش نیز رخ دهد، عبارتند از :

  • اختلال در بستن چشم ها
  • افتادگی در پلک فرد
  • بی حسی شدید در کنار چشم
  • ورم و کبودی و التهاب
  • ضعف عضلانی کوتاه مدت

مشکلات جانبی بسیار عمیق و شدید عبارتند از :

  • خونریزی در منطقه تزریق
  • کبودی و قرمزی یا التهاب شدید
  • سرگیجه و سردرد ژس از تزریق
  • درد در محل تزریق تا چند روز
  • عدم تقارن در صورت
  • اختلال در کنترل مثانه
  • اختلال در بلع

بیشتر بخوانید: رفع چین و چروک پیشانی

تحقیقات از اثر بخشی یک هفته ای تزریق بوتاکس به دور چشم پشتیبانی می کنند. پس از گذشت حدود  یک هفته از تزریق در بوتاکس، می توانید تاثیرات آن را به وضوح ببینید. مدت زمان اثر بخشی در بوتاکس میان ۴ تا حدود ۶ ماه می باشد و طی این مدت زمان هیچ اثری از چین و چروک ها را نخواهید دید. اصلی ترین مراقبت های پس از تزریق بوت کس به کنار چشم عبارتند از :

جلوگیری از دراز کشیدن به مدت زمان چند ساعت

پس از تزریق ژل بوتاکس به کنار چشم، باید به حدود مدت چندین ساعت از دراز کشیدن و یا خوابیدن دوری کنید. چرا که دراز کشیدن می تواند سبب به حرکت ماده ژل بوتاکس به زیر پوست شود و سبب بروز مشکلات شود. به همین علت پیشنهاد می شود تا حدود ۴ ساعت بعد پس از تزریق بوتاکس از دراز کشیدن و یا خوابیدن ممانعت شود تا احتمال بروز مشکلات جانبی به شدت کاهش یابد.

جلوگیری از ماساژ دادن در نواحی تزریق بوتاکس

برای تاثیر بیشتر بوتاکس لازم است از هرگونه ماساژ دادن و وارد کردن فشار به بخش تزریق جلوگیری شود. ماساژ دادن منطقه زیر چشم بعد از تزریق بوتاکس، می تواند سبب پراکنده شدن بوتاکس در زیر پوست چشم فرد شود و اختلالاتی چون افتادگی پلک و عدم تقارن در چهره را در فرد ایجاد کند.

جلوگیری از دوش گرفتن تا مدت زمان۲۴ ساعت پس از تزریق بوتاکس

حمام کردن و یا شستن صورت پس از تزریق بوتاکس به دور چشم، می تواند میزان نفوذپذیری پوست را به شدت بالا ببرد و سبب حرکت بوتاکس در زیر پوست آن شود و مشکلاتی را برای شما نیز ایجاد کند. پس از گذشت در حدود ۲۴ ساعت، ماده یا ژل بوتاکس جذب ناحیه مورد نظر میگردد و شما نیز می توانید بعد از گذشت در حدود این مدت استحمام کنید.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو  و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو و کاشت ابرو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد و تزریق ژل و فیلر , لیفتینگ در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *