بهترین مارک های بوتاکس در ایران - تزریق ژل و فیلر در کرج - تزریق بوتاکس در کرج -کلینیک زیبایی در کرج- شماره همراه: 09353242647

چین و چروک‌های صورت بیشتر به علت پروسه طبیعی پیری پوست است که حاوی کم شدن تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌باشد. این ماده پروتئین‌های اصلی هستند که تکلیف حفظ نرمی و همسانی بافت پوست را وظیفه دارند و در موقع کشیده شدن یا حرکت پوست آن را به جای خود بر می‌گردانند. با حرکات مداوم صورت در این مدت سال‌ها، این خط های ریز و چین و چروک‌ها در آخر کم شدن کلاژن و الاستین وجود دارد برای نگهداری ساختار پوست، صورت می‌گیرند و در آخر باعث شکل‌ گیری درجه به درجه خط ها می‌شوند. ما در این مطلب به مبحث بهترین مارک های بوتاکس در ایران می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با کلینیک زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

بهترین برند های بوتاکس در ایران

یکی از روند های پر کارکرد و پر طرفدار در بر طرف کردن چین و چروک صورت، تزریق بوتاکس است. قبل از وارد کردن بوتاکس، نوروتوکسین، سد تراویدن پیام رسان عصبی استیل کولین در بدن می‌شود. همچنین این تاثیر کنترل است و سبب توقف موقتی ارسال پیام سیستم عصبی که باعث به گرفتگی عضلات در این قسمت می شود، و در عوض باعث ریلکس شدن ماهیچه‌ها می‌شود. این شل شدن عضلات که سبب کم شدن چین و چروک و بر طرف کردن خط های صورت می‌شود. در ادامه بهترین برند های بوتاکس در ایران معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: تزریق فیلر

کارکرد بوتاکس در زیبایی

  • کم شدن چروک‌های عمودی گردن
  • بالا بردن ابرو ها
  • نابود کردن چین و چروک میان ابروها و خط های اخم
  • از بین بردن خط لبخند در اطراف لب
  • از بین بردن چین‌های افقی در پیشانی

مزیت های تزریق بوتاکس

  1. احتیاج نبودن این روند به بستری و بیهوشی
  2. هزینه ارزان تری نسبت به بقیه عمل های زیبایی
  3. انجام کار های  آسان روزمره بلاواسطه بعد از تزریق
  4. نداشتن دوره ی کسالت
  5. کمتر بودن درد بوتاکس نسبت به بقیه روند ها

بهترین مارک های بوتاکس در ایران - تزریق ژل و فیلر در کرج - تزریق بوتاکس در کرج -کلینیک زیبایی در کرج- شماره همراه: 09353242647

نوع های بوتاکس

بوتاکس دیسپورت

دیسپورت (Dysport) یکی از مارک های پر طرفدار بوتاکس در کل کشور است که ساخته شده شرکت گالدرما است. این مارک در کشور ساخته شده آن یعنی انگلستان بسیار پر طرفدار است. این مارک یکی از نوع های بوتاکس است که تاثیر گذاری زیادی دارد.

بوتاکس زئومین

این دارو یکی از نوع های بوتاکس می باشد که در کل جهان مورد بهره برداری قرار می گیرد و ساخته شده یک شرکت آلمانی است. از آنجایی که آلمان مرکز تولید دارو در اروپا است، بدون تردید این فرآورده یکی از عالی ترین مارک های بوتاکس در کل جهان حساب می شود. زئومین هم مثل تولیدات نوع های بوتاکس یک سم بوتولینوم نوع A قابل تزریق است. قاعده زئومین در حقیقت خیلی مثل بوتاکس است با این اختلاف که در ساخت این فرآورده، چندین پروتئین مورد مصرف قرار نمی‌گیرد. کسانی که از این دارو مصرف کرده اند نتوانسته‌اند اختلاف آن را با بوتاکس توضیح دهند. دلیل این مسئله شباهت زیادی این دو دارو است.

بوتاکس مصپورت

شرکت های دارویی ایرانی هم فرآوده هایی دارند که می توانند با فرآورده های خارجی تلاش برای پیشی گرفتن. این فرآورده ها از دید قیمت نسبت به فرآورده های خارجی ارزان تر هستند. یکی از نوع های بوتاکس که ساخته شده شرکت‌های تولیدی دارویی ایران است، مصپورت است.

روش تزریق بوتاکس

اول پس از تزریق، پزشک قسمت تزریق را علامت‌ بگذارد. بعد با توجه در مکان موردنظر بوتاکس وارد می‌شود. امکان دارد که یک کرم بی حس‌کننده ناحیه ای بر سطح پوست بیمار بمالند تا فرد احساس دردی نداشته باشد.

مراقبت پس از بوتاکس

  • مصرف داروهایی مثل آسپرین و داروهای ضدالتهابی به جهت کم شدن کبودی سریع تر از دو هفته پس از تزریق قطع شود.
  • در صورت داشتن سابقه آلرژیک به بوتاکس باید پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • پیشنهاد می شود مصرف الکل یک هفته پس از تزریق بوتاکس قطع شود.
  • مصرف هر نوع دارو پس از تزریق به پزشک اطلاع داده شود.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

مراقبت بعد از بوتاکس

  1. تا 12 ساعت قبل از تزریق بوتاکس از شستشوی ناحیه خودداری کنید.
  2. 12 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  3. به مدت تزریق تا 2 ساعت روی صورت نخوابید.
  4. تا 10 روز تاتوی ابرو نکنید.
  5. تا 2 هفته از سونا، جکوزی و حمام داغ نروید.
  6. تا 2 روز ورزش سنگین نکنید.
  7. در هنگام ایجاد ورم و افتادگی پلک و دو بینی به پزشک خود بگویید.
  8. تا زمان 1 هفته نباید از رنگ ابرو و مو استفاده کنید.
  9. پس از انجام هر نوع تزریق به پزشک خود اطلاع دهید.

ماندگاری بوتاکس

تاثیرات بوتاکس سه تا شش ماه است که این مدت تاثیر گذاری از فرد به فرد می تواند فرق داشته باشد. پایداری نتیجه تزریق بوتاکس بسته به عمق و مقدار چروک ها، قسمت های تزریق و هم سن افراد دارد. با بازگشت درجه به درجه فعالیت عضلات، خط های چین و چروک ها مجدد ظاهر می شوند و امکان دارد احتیاج به تزریق دوباره باشد.

موردای جلوگیری تزریق بوتاکس

  • کسانی که پیشینه حساسیت به این دارو را دارند.
  • کسانی که بیماری های عفونی و التهابی فعال در صورت و اطراف آن دارند.
  • مبتلا به بعضی بیماری های عصبی و روانی‌
  • در کسانی‌ که پوست خیلی‌ کلفت یا چین و چروک عمیقی دارند نتیجه‌ خوبی ندارد.
  • حاملگی‌ و شیردهی
  • مصرف بعضی داروها به ویژه داروهای قلبی

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو  و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک زیبایی در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک زیبایی شهرزاد در کرج

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو و کاشت ابرو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد و تزریق ژل و فیلر , لیفتینگ در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *