بوتاکس و دیسپورت - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - خدمات تزریق بوتاکس - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث بوتاکس آرایشی در درمان های ضد پیری و دیسپورت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

بوتاکس و دیسپورت - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - خدمات تزریق بوتاکس - تماس: 02632242647 - همراه: 09353242647

مقدمه ای بر درمان بوتاکس

در طول فرآیند طبیعی پیری، پوست ما دستخوش تغییراتی می شود که منجر به افزایش خطوط و چین و چروک می شود. حرکت عضلات زیر پوست باعث ایجاد خطوط و چین و چروک های برجسته با افزایش سن می شود.

دکتر پیرانی به عنوان یکی از مجرب ترین متخصصان تزریق بوتاکس و دیسپورت، از ترکیبی از محصولات و تکنیک ها برای کمک به کاهش چین و چروک استفاده می کند. در بیشتر موارد، این درمان‌ها می‌توانند با نرم‌کردن چین و چروک‌ها و خطوط صورت، به ایجاد نمای صاف‌تر صورت کمک کنند.

بوتاکس و دیسپورت چیست؟

بوتاکس و دیسپورت متعلق به دسته ای از داروها هستند که به عنوان تعدیل کننده عصبی شناخته می شوند. آنها برای درمان چین و چروک صورت، تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس)، دندان قروچه و میگرن استفاده شده اند.

این محصولات دو مارک مختلف سم بوتولینوم A هستند. بوتاکس سالهاست که در تورنتو مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که دیسپورت جدیدتر به بازار لوازم آرایشی افزوده شده است.

بوتاکس و دیسپورت چگونه کار می کنند؟

این درمان ها با مسدود کردن موقت سیگنال های ماهیچه ها که باعث انقباض آنها می شود، کار می کنند. این باعث ایجاد خطوط و چین و چروک های کمتر می شود.

درمان های بوتاکس و دیسپورت روش های ایمن و موثری هستند که توسط FDA برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک تایید شده اند.

بوتاکس و دیسپورت به ماهیچه های فرد تزریق می شوند و با مسدود کردن تکانه های عصبی عضلات تحت درمان عمل می کنند که منجر به کاهش کلی فعالیت عضلانی در نواحی تزریق شده می شود. این به نوبه خود منجر به ایجاد چین و چروک های کمتر، بهبود ظاهر شما با بهبود خطوط و چین و چروک می شود و ظاهری طبیعی و جوان را برای شما به ارمغان می آورد.

هنگامی که بوتاکس شخصاً توسط یک متخصص با تجربه مانند دکتر پیرانی در مرکز جراحی پلاستیک انجام می شود، درمان بسیار مؤثر و ایمن است.

در چه نواحی از صورت می توان از بوتاکس استفاده کرد؟

بوتاکس برای ایجاد پوست بدون چین و چروک در بسیاری از نواحی بدن از جمله ناحیه اطراف چشم، ابروها و پیشانی استفاده شده است.

پیشانی:

بسیاری از حالات صورت شامل استفاده از ابروهای شماست. در نتیجه چین های افقی به طور طبیعی روی پیشانی ایجاد می شود. بوتاکس می تواند به طور چشمگیری ظاهر این خطوط پیشانی را بهبود بخشد و در عین حال حرکت طبیعی را حفظ کند. اکثر افراد بین 10 تا 20 واحد بوتاکس در این ناحیه نیاز دارند.

خطوط اخم:

11 خط ترسناک یا خطوط عمودی که بین ابروها به دلیل اخم یا تمرکز ایجاد می شود یکی از رایج ترین اهداف بوتاکس است. بهبود چشمگیر در این خطوط با بوتاکس معمول است. بسیاری از بیماران پس از استفاده از بوتاکس، بهبودهایی را در سردردهای ناشی از فشار دادن این عضلات تجربه می کنند. اکثر افراد به 15 تا 30 واحد بوتاکس در این ناحیه نیاز دارند.

چشم ها (پای کلاغ):

نواحی اطراف چشم شما به حرکات روزانه صورت حساس هستند. لبخند زدن، چشم دوختن و خندیدن می تواند منجر به تشکیل خطوط پای کلاغ شود. بوتاکس می تواند به شل شدن ماهیچه های اطراف چشم کمک کند تا نمایه صورت صاف تری ایجاد کند تا چین و چروک ها و چین ها از بین بروند. اکثر افراد بین 12 تا 24 واحد بوتاکس در این ناحیه نیاز دارند.

ابروها (لیفت ابرو):

بوتاکس را می توان به صورت استراتژیک تزریق کرد تا جلوه ای ظریف برای لیفت ابرو با ابروهای قوس بلندتر ایجاد کند. اکثر افراد برای این منظور به حدود 10 واحد بوتاکس نیاز دارند.

لب ها:

خطوط اطراف دهان (خطوط افراد سیگاری) مشکل سختی است. علیرغم نام، آنها اغلب بدون سابقه مصرف سیگار ایجاد می شوند. بهبود این خطوط اغلب به چندین روش درمانی نیاز دارد اما بوتاکس معمولا اولین درمان است. مکمل های مفید برای بهبود این خطوط عبارتند از میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی و لایه برداری شیمیایی . برخی از افراد همچنین می توانند لیفت لب را با تزریق بوتاکس به لب بالایی تجربه کنند. اکثر افراد به 4 تا 8 واحد بوتاکس در این ناحیه نیاز دارند.

افتادگی گوشه های دهان:

اگر دهان شما دارای انحنای طبیعی رو به پایین است، بوتاکس می تواند با شل کردن عضلات (عضلات DAO) که گوشه های لب را به سمت پایین می کشند، به بلند شدن گوشه های دهان کمک کند. اکثر افراد به 6 تا 12 واحد بوتاکس در این ناحیه نیاز دارند.

گودی چانه:

اگر از فرورفتگی پوست روی چانه خود ناراحت هستید، بوتاکس ممکن است برای شما مفید باشد. عضله منیالیس در هنگام انقباض این گودی ها را ایجاد می کند. با تزریق بوتاکس به این عضله و تضعیف آن می توان گودی یا ظاهر پوست پرتقال چانه را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. اکثر افراد به 6 تا 10 واحد بوتاکس در این ناحیه نیاز دارند.

خطوط خرگوش:

خطوطی که هنگام چشمک زدن یا خرخر کردن روی بینی شما ایجاد می شود، خطوط خرگوش نامیده می شود. آنها به دلیل انقباض ماهیچه های بینی شما (عضله بینی) ایجاد می شوند. این موارد را می توان با بوتاکس بهبود بخشید. اکثر افراد بین 8 تا 16 واحد بوتاکس در این ناحیه نیاز دارند.

خطوط گردن (بندهای پلاتیسما):

با افزایش سن، ماهیچه های پلاتیسمای بزرگی که در گردن ما قرار دارند، شروع به پایین آمدن می کنند. اینها اغلب به صورت نوارهای عمودی برجسته در گردن دیده می شوند. این نوارها را می توان با بوتاکس ضعیف و نرم کرد. اکثر افراد بین 30 تا 60 واحد بوتاکس در این ناحیه نیاز دارند.

تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس):

تعریق بیش از حد را می توان با تزریق بوتاکس به میزان قابل توجهی بهبود بخشید. نواحی معمولی که تحت درمان قرار می گیرند عبارتند از زیر بغل (زیر بغل)، کف دست و صورت (جمجمه صورت). اکثر افراد برای درمان هایپرهیدروزیس زیر بغل به حدود 100 واحد بوتاکس نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *