تزریق ژل ضد چروک برای صورت - تزریق ژل - تزریق بوتاکس - تزریق فیلر در کرج - شماره همراه: 09353242647 - شماره تماس 02632242647

بالا رفتن سن در فرد و کم آب شدن پوست صورت سبب ظهور و بروز چین و چروک در پست می شود و سبب می شود چهره شما پیر تر و خسته تر به نظر برسد و درخشندگی و شادابی خودش را کاملا از دست بدهد و کدر شود. یکی از راه های بسیار رایج که برای رفع انواع چین و چروک انجام می گردد، تزریق ژل های ضد چروک می باشد که با از بین بردن این چین و چروک هایتان نیز ظاهری بسیار جوان تر، زیبا تر و درخشان تر را برای شما به وجود می آورد و پوستی شاداب و زنده را برای شما به ارمغان می اورد. تزریق ژل برای چروک، راه حلی موقتی برای رفع چین و چروک های موجود در صورت است که علاوه بر آن سبب رفع کم آبی و خشکی در پوست هم می گردد. ما در این مطلب به مبحث تزریق ژل ضد چروک برای صورت می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

ارتباط میان تزریق ژل و چین و چروک های موجود در صورت چیست؟

با افزایش سن افرد پوست انسان بسیار نازک تر، خشک تر و کم ارتجاعی‌تر از حد معمول می‌شود؛ به این معنی و مفهوم که کمتر می‌تواند از خود در برابر انواع آسیب های محیطی محافظت و مراقبت کند. کاهش توانایی پوست در برابر انواع عوامل مختلف تهاجمی خارجی سبب به تشکیل چین و چروک و خطوط میانسالی بر روی پوست صورت افراد می‌شود. همچنین حالات مختلف چهره مثل لبخند زدن، اخم کردن یا چشمک زدن زیاد نیز سبب به ایجاد خطوط بسیار ریز و چین و چروک در سنین جوانی نیز می گردد. در روش های مختلف تزریق این ژل به صورت، از ژل‌های پرکننده‌ای نیز استفاده می‌گردد که توسط سازمان غذا و دارو FDA تایید شده و مجوز دار است.

آیا تزریق ژل در صورت همه چین و چروک ها را کامل رفع خواهد کرد؟

تزریق ژل ها به چین و چروک صورت نیز می‌تواند ظاهری بسیار جوان و شاداب را به شما زیباجویان بدهد. اغلب این فیلرها خطوط و چین و چروک‌ها متوسط و عمیق را در کمتر از حدود ۳۰ دقیقه را به خوبی پر می‌کنند و می‌توانند از ۴ ماه تا بیش از یک سال نیز ماندگاری و دوام عالی داشته باشند. اما در پاسخ به این سوال که آیا تزریق ژل کلیه چین و چروک‌ها را کاملا رفع خواهد کرد یا نه باید بگوییم خیر! ژل‌ها اغلب در مواردی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند که چروک‌های صورت بسیار عمیق شده باشند و جایی برای حضور ژل نیز داشته باشند که ژل در آن ناحیه نفوذ کند. اگر در میزان فرورفتگی چین‌ها نیز کم باشد تزریق فیلر می‌تواند سبب ناهموار شدن سطح آن ناحیه و بخشی از صورت شود

روش کار در تزریق های ژل برای رفع انواع چین و چروک

پزشک ها   متخصص این حوزه قبل از انجام هر گونه تزریق ماده ژل پرکننده به صورت بررسی‌هایی را بر روی آن ناحیه و قسمت مورد نظر از پوست زیباجو انجام می‌دهد و سپس با توجه به علت و دلیل ایجاد انواع چین و چروک بر پوست، تعداد چین و چروک‌ها و عمق چین و چروک ها نیز اقدام به انتخاب بهترین فیلر ها در جهت تزریق به پوست فرد می‌کند. سپس این مراحل پایین در پیش گرفته خواهند شد:

  1. تزریق های ژل ضد چروک بدون هیچگونه بی‌هوشی و تحت بی‌حسی موضعی در افرادانجام می‌شود . به این ترتیب از پمادهای بی‌حس کننده موضعی و یا محلول های لیدوکائین تزریقی برای کاهش درد و ناراحتی در آن ناحیه در هنگام تزریق استفاده می‌شود.
  2. برای درمان انواع چین و چروک‌های صورت، ژل درست در ناحیه های فرورفتگی چروک به شکل نیمه عمقی به محل تزریق می‌شود. برای انجام این متد و روش زیبایی بهتر است به یک پزشک کاملا متخصص پوست و مو که در این نوع زمینه خبره کاملا است و مهارت کافی را دارد مراجعه کنید زیرا نحوه به کارگیری این تکنیک در این کار و حرفه بسیار مهم و اساسی است و در اینصورت است که به شکل دلخواه خود دست پیدا خواهید کرد.
  3. یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت‌های تزریق ژل به چین و چروک در صورت این است که نتایج حاصل از آن بلافاصله قابل مشاهده  و برسی می‌باشد و زیباجو پس از تزریق این دوران نقاهت و درمان بسیار طولانی و سنگینی نخواهد داشت. لازم به ذکر است که کبودی و ورم جزء اتفاقات اجتناب ناپذیری هستند که برای همه  اتفاق می‌افتند، با این حال هیچگونه اهمیت و جای نگرانی در این زمینه نداشته باشید و بعد از چندین روز برطرف می‌شوند.

آمادگی قبل از تزریق ژل های ضد چروک

  1. از مصرف داروهایی مثل  آسپرین، موترین، ایبوپروفن بدون اجازه دکتر متخصص زیبایی خود  اکییدا خودداری کنید.
  2. از مصرف انواع ویتامین و اغلب مواد مکمل مثل ویتامین E، روغن ماهی، سیر، نیاسین، روغن بذر کتان و امگا 3 پیش از تزریق پرهیز کنید. به این علت که باعث ایجاد کبودی بع از انجام تزریق ژل پرکننده به صورت می‌شوند.
  3. از مصرف هر گونه محصولات ضد پیری مانند داروها، محلول و لوسیون‌ها جدا خودداری کنید.
  4. اگر در دوره بارداری یا شیردهی پس از زایان هستید حتما قبل از انجام تزریق با پزشک خود در این زمینه مشورت کنید. به طور کلی تزریق ژل به خانم‌های باردار یا شیرده ممنوع می باشد.
  5. از مصرف دخانیات مثل سیگار، قلیان و الکل تا ۷۲ ساعت قبل از تزریق ژل ضد چروک اکیدا خودداری کنید.
  6. اگر دچار انواع اختلالات عصبی شدید حتما قبل از انجام تزریق در جلسه های مشاوره اولیه با پزشک خود این موضوع را در میان بگذارید.
  7. اگر به موادی حساسیت شدید یا حتی کم دارید و بدنتان نسبت به آن نیز واکنش بسیار منفی نشان می‌دهد حتما قبل از انجام انواع تزریق به پزشکان خود اطلاع دهید.
  8. اگر در سابقه خود حساسیت به ژل را داشته‌اید حتما از پزشکتان نیز بخواهید که پیش از تزریق کمی از آن را بر روی شما به خوبی تست نماید؛ زیرا وجود حساسیت به ژل در فرد ممکن است عوارض گوناگون و خطرناکی را ایجاد کند.

چه کسانی نمی‌توانند ژل ضد چروک رامصرف یا تزریق کنند؟

  1. افرادی که دچار مشکلات و  اختلالات خونریزی و انعقادی در خون هستند
  2. آن دست از زیباجویانی که آلرژی‌های شدید و خاص دارند
  3. افراد سیگاری و کسانی که اعتیاد شدید به الکل و امثالهم دارند
  4. افرادی که خطوط  بسیار عمیق بر روی صورت خود ندارند

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *