کاشت مو در مردان - لیزر موهای زائد در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - کاشت مو در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - شماره همراه: 09353242647

اگر چه ابتلا به ریزش شدید مو هیچگونه تفاوت جنسیتی را نداشته و همه افراد فارغ از جنسیت ممکن است در همه سنین دچار این مشکل و عارضه شوند اما طبق تحقیقات به دست آمده توسط مراکز تحقیقاتی- بهداشتی مردان بیشتر از زنان به این نوع مشکل کم پشتی یا طاسی سر نیز دچار خواهند شد. در حقیقت در مردان علاوه بر مواردی مثل تغذیه، استرس و کمبود اغلب مواد مغذی در بدن، استفاده از مواد دخانیات و همچنین هورمون تستسترون در بدن  نیز نقش بسیار موثری و بسیاری در ریزش مو دارند. به همین علت است که در سال‌های اخیر کاشت مو در مردان با استقبال بسیار فراوانی در جامعه مواجه شده است. ما در این مطلب به مبحث کاشت مو در مردان می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

بانک موی مطلوب پزشکان برای کاشت مو در مردان

همانگونه که در بالا گفته شد برای اینکه بتوانید از انواع خدمات پیوند های موی طبیعی در آقایان استفاده کنید لازم است همه شرایط انجام این عمل زیبایی را داشته باشید که مهمترین این شرط آن برخورداری از یک بانک موی بسیار  قوی است. در جلسه مشاوره متخصص انخست به سراغ قسمت پشت سر شما زیباجویان می‌رود چرا که مو‌های این بخش بهترین گزینه برای انجام ایمپلنت مو هستند. اما در حالتی که طاسی سر به شدت پیشروی کرده باشد و در نتیجه تراکم مو در قسمت پشت سر شما نیز کم باشد، متخصص به سراغ مو‌های دیگر قسمت‌های بدن شما مثل ریش صورت ، موی های سینه و حتی دست و پا نیز خواهد رفت. براساس نوع بانک مو شما ، روش کاشت مناسب و مطلوبی  برای شما انتخاب می‌گردد.

روش‌ های مختلف کاشت مو در مردان

به طور کلی روش‌های بسیار مختلف و بسیاری در جهت ایمپلنت مو برای آقایان وجود دارد و متخصص باید بهترین روش ممکن را براساس علت و شدت ریزش مو و همچنین قدرت و نوع بانک مو برای فرد مراجعه‌کننده برسی و  انتخاب نماید. برای نمونه در حالتی که بانک موی پشت سر آن بسیار قوی و مناسب باشد ولی پوست آن قسمت لایه لایه شده باشد، قطعاً روش اف آی تی نسبت به دیگر روش اف یو تی بسیار برتری دارد چرا که در این نوع روش از پانچ‌های بسیار کوچک برای استخراج فولیکول ها استفاده می‌گردد. در  نوع روش FUT لازم می باشد که جراحی در محل بانک مو فرد انجام گرفته و یک نوار باریک از پوست فرد برداشته شود تا بتوان فولیکول‌ها را در زیر میکروسکوپ له خوبی جدا نمود.

آیا کاشت موی در آقایان همیشگی است؟

دائمی بودن نتایجی که از عمل کاشت مو حاصل می‌گردد با توجه به موارد متفاوتی تعیین خواهد شد. در بعضی از افراد ممکن است کاشت مو نیاز به چندین جلسه جراحی کامل داشته باشد. اما در اغلب موارد می‌توان گفت که کاشت یا پیوند مو به عنوان یکی از شیوه‌های عالی و دائمی وهمیشگی درمان تلقی می‌گردد زیرا پس از طی شدن دوران نقاهت و درمان که فولیکول‌های پیوندی کاملا شروع به رشد کنند و قسمت‌های خالی آن نیز سر را پر کنند در نتیجه آن موهای جدید به شکل  طبیعی روند رشد خود را به خوبی طی خواهند کرد. فولیکول‌های مو به شکل دائمی و همیشگی جابجا شده و به شکل اولیه خود برنمی‌گردند. مدت و طول عمر فولیکول‌هایی که کاشته می‌شوند مشخص بوده و گاهی نیز ممکن است آن‌ها نیز به شکل کمتری مو تولید کنند.

سن مناسب در کاشت مو برای آقایان چه زمانی است ؟

یکی از عوامل بسیار مهمی که در نتیجه حاصل از کاشت مو بسیار تاثیر دارد سن فرد برای انجام این نوع روش است. بنابراین باید محدودیت سنی کامل مشخصی که از سوی یک پزشک مطرح شده را مورد توجه قرار بگیرد. البته برای تعیین دقیق سن مناسب جهت کاشت مو بهتر است عواملی مثل جنسیت و دلیلی که سبب ریزش مو در فرد شده مورد توجه بسیار قرار بگیرد. مردانی که ریزش موی آن‌ها به علت ژنتیکی وابسته است و یا  از الگوی مردانه یا آلوپسی آندروژنی را دارند و از آن پیروی میکنند باید بعد از 27 سالگی برای کاشت مو به مراکز زیبایی و کلینیک اقدام کنند. به همین ترتیب آقایانی که قبل از سن حدود  27 سالگی موهای آن‌ها ریزش داشته باشد باید منتظر بمانند تا الگوی ریزش مو در آن‌ها به شکل مشخص ثابت شود سپس اقدام به پیوند مو  در مراکز زیبایی نمایند.

آمادگی ‌های لازم برای کاشت مو در آقایان

  1. در صورت حساسیت به ماده بی‌حسی یا دیگر مواد یا حساسیت داروی و یا مصرف نوع خاصی از دارو حتما این موضوع را به متخصص خود اطلاع دهید.
  2. همانگونه که گفته شد حداقل در حدود یک ماه قبل از کاشت مو دخانیات و الکل را کاملا ترک کنید.
  3. مصرف انواع دارو‌ها و خوراکی‌های رقیق‌کننده خون به مدت دو یا سه هفته هفته قبل از پیوند طبیعی مو کاملا  ممنوع است.
  4. به مدت دو هفته قبل از کاشت حتماً یک رژیم غذایی سالم  و مناسب داشته و بدن خود را به خوبی و عالی  تقویت کنید. همچنین بدن را به حالت هیدراته نیز نگه دارید زیرا این موارد به روند عمل شما کمک شایانی میکند .
  5. چند روز قبل از کاشت مو به هیچ عنوان به سراغ نوشیدنی‌های دارای ماده کافئین نروید.

پیشنهاد های مراقبتی ویژه بعد از کاشت مو در مردان

  1. با توجه به اینکه دخانیات سبب کاهش اکسیژن خون و اختلالات در خون‌رسانی بدن شما می‌شوند بنابراین لازم است به مدت حدود  یک ماه بعد از پیوند مو این مواد را کاملا کنار بگذارید و به هیچ وجه مصرف نکنید.
  2. برای جلوگیری از رقیق شدن خون بدن و احتمال خونریزی در محل پیوند و بانک ‌مو، مطلوب است تا حدود دو هفته مصرف دارو‌های رقیق‌کننده و همچنین الکل را  کاملا ترک کنید.
  3. در زمان خواب باید سر زاویه حدود ۴۵ درجه نسبت به جایگاه بدن را داشته باشد. اینکه شما تا چه مدت باید به این نوع روش بخوابید بستگی به میزان های تراکم موی  کاشته شده در شما و همچنین روش های پیوند مو دارد. بنابراین طبق دستور متخصص و پزشک خود عمل کنید.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *