چربی سوزی و لاغری - در کلینیک - کاشت مو در کرج - تزریق ژل و فیلر در کرج - شماره همراه: 09353242647 - شماره تماس 02632242647

چربی سوزی و لاغری

امروزه و در شرایط حال با توجه به شرایط نامطلوب در سلامت جسمانی و روحی برای نمونه افسردگی، نداشتن مهارت های لازم در روابط های فردی، کم تحرکی، تغذیه ناسالم در جامعه بروز انواع بیماریهای روحی، قلبی عروقی، گوارشی و غیره … افزایش یافته است. داشتن عادات نامطلوب غذایی نیز و نداشتن تحرک های لازم و ورزش و نشاط کافی در زندگی روزمره نیز سبب به اختلالات متابولیکی نیز مانند چاقی و نداشتن اندامی متناسب و در نتیجه ایجاد انواع بیماریهای مختلف است. ما در این مطلب به مبحث چربی سوزی و لاغری در کلینیک می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

چگونه لاغر شویم و به اندام متناسب برسیم ؟

امروزه شیوه های جدیدی و جالبی برای اغلب افراد جامعه وجود دارند تا آن ها به تناسب اندام  خود برسند، چیز هایی که حتی یک بار هم به ذهن بشر در گذشته نزدیک هم خطور نمی کرد امروزه و حال به شیوه های نوین پزشکی تبدیل شده که به همه افراد کمک می کند تا تناسب اندام  مناسب خود را داشته باشند. علاوه بر این راه های کلاسیک و معمول مثل ورزش و رژیم های غذایی مختلف و متفاوت امروز افراد برای رسیدن به آرزوی خود در داشتن تناسب  و زیبایی اندام حتی خود را به دست تیغ های جراحی جراحان نیز می سپارند و هزینه ها و مشکلات آن را نیز به جان و دل می خرند..

روش‌های مختلف چربی سوزی و لاغری

روش‌های درمان چاقی و رفع  انواع چربی‌های موضعی، باتوجه به تأثیر آن‌ها بر روی سلول‌های چربی، به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • ۱- تأثیر بر کاهش اندازه سلول‌های چربی در بدن (بدون تغییر در تعداد سلول‌های چربی)، مانند رژیم‌های لاغری، ورزش، اعمال جراحی در کاهش وزن نظیر کاهش های حجم معده (بالون، حلقه ی) و عمل اسلیو و کاهش در طول روده‌ها مثل عمل بای‌پس و….
  • ۲- تأثیر بر کاهش در تعداد سلول‌های چربی مانند عمل جراحی لیپوساکشن، لیپولیزبا ، لیزرلیپولیز و….

1-روش لاغری کویتیشن در کلینیک

دستگاه لاغری کویتیشن ،با استفاده از تکنیکی خاص و ویژه مشابه با تکنیک دستگاه سونوگرافی یعنی با استفاده از امواج اولتراسوند سبب در هم شکستن سلول های چربی با کمک مولکول های آب می گردد .در حقیقت برخورد امواج اولتراسوند با مولكول هاي آب باعث  تشکیل و فوران حباب های بسیار ریز در آب می شود که به این فرایند زیست – شیمیایی کویتیشن گفته می شود .بنابراین در دستگاه لاغری موضعی کویتیشن،به وسیله امواج اولتراسوند باعث  تشكيل حباب هاي ريز در اطراف و کناره سلول هاي چربي و لرزش و فوران درون آن ها خواهد شد .با شکسته شدن این پیوند بین  سلول های چربی ،سلول های چربی دچار از هم گسستگی کامل شده و چربی نیز درون سلولی و آب درون سلولی حاصله از راه سیستم لنفاوی و ادرار کاملا از بدن دفع می گردد .این دستگاه سبب تبدیل مولکول چربی درون سلولی (تری گلیسیرید)به گلیسرول و اسید های چرب آزاد در بدن می شود و با ورود گلیسرول به درون خون صرف سوخت و ساز می شود و سوخت وساز بدن را بالا میبرد که خود باعث چربی سوزی میشود .

2- روش  رادیو فراکانسی برای لاغری در کلینیک

دستگاه لاغری موضعی رادیوفرکانسی با گرم نمودن و حرارت دادن به سلول های چربی باعث شکسته شدن اغلب بافت های همبند و آزاد سازی در اسیدهای چرب و انتقال آن ها به سیستم های لنفاوی می گردد.به واسطه همین فرایند بافت های چربی بسیار کوچک تر شده و سایز اندام هایی از بدن که دچار چاقی موضعی می باشند مثل شکم ، پهلو ، ران ، بازو ، سینه ، غبغب و … نیز به شدت کاهش می یابد .علاوه بر لاغری با این نوع دستگاه به دلیل انقباض وارد شده به پوست ،پوست بسیار سفت تر شده و با افزایش میزان ساخت های کلاژن در پوست به راحتی و آسانی شاهد جوان سازی پوست شما نیز خواهیم بود .

3- روش کرایولیپولیز برای لاغری در کلینیک

در روش کرایولیپولیز معمولا سلول‌های چربی موجود در بدن آنقدر سرد و منجمد می‌شوند که بدن می تواند آن‌ها را شکسته و کاملا دفع نماید. در این نوع روش رسوبات چربی‌های ناخواسته به شیوه‌ های کاملا کنترل شده و غیرتهاجمی کاملا شکسته می‌شوند تا بهبود کنترل شده فرم بدن نیزامکان‌پذیر شود و بدن فرم مناسب خود را بگیرد . قرارگیری در معرض دمای بسیار پایین سبب می‌شود که بافت های چربی زیر جلدی، بدون آسیب رسیدن به دیگر بافت‌های اطراف، نابود شود و از بین برود. کرایو لیپولیز یک جایگزین عالی و مناسب غیرجراحی برای انواع عمل جراحی  های لیپوساکشن است.

4-روش اندرمولوژی برای لاغری در کلینیک

 اندرمولوژی آخرین و موثر ترین درمان پزشکی با تکنولوژی بالا برای سلولیت و شکل دادن و فرم دادن بدن است که یکپارچگی پوست را به هیچ وجه مختل نمی کند در پایان دهه 1970 در فرانسه پدیدار شد و به سرعت نیز در خارج از کشور نیز مورد بررسی ویژه قرار گرفت و در حال حاضر نیز در این مراکز زیبایی ایالات متحده به خوبی استفاده می شود. دستگاه بافت همبند پوست راکاملا و به خوبی بازسازی می کند، گردش خون و لنفاوی را تحریک  و به شدت افزایش می دهد و حذف انواع سموم را بسیار راحت می کند. با فعال کردن فرایند طبیعی بدن برای سوختن چربی های اضافی بدن، حجم اندومولوژیک بسیار سفت تر می شود و این وضعیت سبب به پوستی صاف و لاغری می گردد.

5- روش شاک ویو  برای لاغری در کلینیک

شـاک ویـوهـا امواج صوتی با انرژی بسیار بالا هستند که در خارج از بدن تولید شده و جهت درمان در نقطه یا ناحیه خاص و ویژه از بدن به کار می روند . این امواج نیز با حدود  فشارهای مثبت بالا تا حدود 100 مگاپاسکال ( تا صد برابر میزان استاندارد فشار اتمسفر) و منفی در محدوده 5 الی 10 مگاپاسکال مشخص می گردند . این امواج پس از تولیدات درون بدن از محیط مایع و بافت نرم عبور می کنند و اثر آنها نیز در مرزهای مشترک دو بافت با امپدانس نیز متفاوت اند مثل محل اتصال استخوان و بافت های نرم نیز ظاهر می شود.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *