درمان اسکار و جوش - انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت

اسکار آکنه یکی از مشکلات متداول پوستی می باشد که، بعد از ایجاد جوش روی پوست ظاهر پیدا می‌کند. آکنه خودش بیماری آزار دهنده‌ ای می باشد و باقی ماندن جای آن ها برروی پوست هم باعث آزردگی زیادتر فرد خواهد شد. آکنه به علت بسته شدن منافذ پوستی توسط چربی، پوست مرده و باکتری به وجود می آید. با وجود آکنه منافذ پوستی ملتهب شده و در آخر می‌ترکند. اگر منافذهای پر شده در لایه‌ های عمیق‌ تر پوست بترکد عفونت‌ های باقی مانده در بافت‌ های زیادتر نشت کرده و باعث به وجود آمدن ضایعات بیشتری می‌شود. این ضایعات به شکل فرورفتگی‌ های معمولا عمیق در پوست دیده خواهند شد و شکل بسیار بدی به پوست می‌دهند. تا به امروز درمان‌ های مختلفی برای اسکار آکنه به وجود آمده که در ادامه به معرفی آنها، عوارض و نتایج و همچنین مزایا و معایب این روش ها اشاره می کنیم. ما در این مطلب به مبحث درمان اسکار و جوش می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

درمانهای اسکار آکنه به روش میکرودرم آبریژن

روش میکرودرم آبریژن یکی از تاثیرگذار ترین و رایج ترین روش های درمان اسکار آکنه صورت می باشد. در این روش دکتر از یک براش سیمی جهت لایه برداری عمیق لایه بالایی پوست استفاده خواهد کرد. درم آبریژن معمولا برای درمان اسکار آکنه نزدیک به سطح پوست مثل اسکار آکنه بکس کار یا اسکار رولینگ استفاده می‌شود. به هر حال، اسکار آکنه عمیق تر نیز به کمک این روشها تا حدی بهبود پیدا می کند.

درمان اسکار آکنه به روشهای میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یک روش جدید با هزینه‌ هایی کمتر از لیزر درمانی می باشد. وارد کردن سوزن‌ های بسیار ریز و نازک به درون پوستی محرک برای پدیده ساخت کلاژن‌های تازه می‌باشد. میکرونیدلینگ با درماپن توسط دستگاهی مانند یک قلم لرزان انجام خواهد شد که سوزن‌ های خیلی ریز و کوچکی در سری استریل آن تعبیه می باشد. اول به واسطه یک پماد بی حسی پوست را سِر می‌کنند و بعد پماد را از روی پوست می‌شویند.

بیشتر مردم بعد از میکرونیدلینگ به مدت 24 تا 72 ساعت سرخی و خارش کمی را در پوست خود احساس می‌کنند، احساسی مانند یک آفتاب سوختگی ملایم، اما می‌ توان بلافاصله بعد از این عمل فعالیت‌ های روزانه را انجام دهند. امکان دارد نقاط بسیار کمتری از کبودی، خون‌ مردگی یا خونریزی در پوست ظاهر شود.

هدف از میکرونیدلینگ تجزیه و خرد شدن بافت زخم‌ های قدیمی و تحریک پوست برای ساخت کلاژن‌ های تازه است که در آخر به شکل‌ گیری لایه‌ ها و بافت‌ های تازه الاستین و کلاژن انجام می دهد و همچنین با ظهور مویرگ‌ های تازه فرآیند خون‌ رسانی به پوست بهتر می شود. پوست در جواب به این تحریک‌ ها شروع به ضخیم تر شدن خواهد کرد.

میکرونیدلینگ را می‌ توانیم جهت درمان زخم‌ های خفیف یا متوسط آکنه جهت انواع متفاوت سوراخ‌ ها و بافت‌ های پوستی استفاده کرد. جهت گرفتن بهترین نتیجه باید چند جلسه درمان براساس تشخیص دکتر متخصص پوست با میکرونیدلینگ را پشت سر بگذاریم. لازم به ذکر است این روشها برای پوست‌ های رنگی هم قابل استفاده است.

درمان اسکار آکنه با تزریق ژل

یکی از روش های درمان جای جوش صورت، تزریق ژل می باشد. جای جوش عمیق را می‌ توانیم با استفاده از تزریق فیلر یا ژل بالا آورد و آن را هم سطح پوست کرد. همینطور ژل‌ های پوستی می‌توانند ظاهر جای جوش‌ های دره‌ ای شکل را بهبود بدهند. امکان دارد از پرکننده‌ های مختلفی در این باره استفاده کند

درمان اسکار آکنه با رتینوئید ها

رتینوئید های موضعی محصولات درمانی دیگری است که برای رفع جای جوش استفاده می‌شوند. این دارو ها علاوه بر سرعت در تولید سلولی و بهبود بافتهای پوست، می‌ توانند به کم کردن لکه‌ ها و محو شدن جای جوش نیز کمک نمایند. البته رتینوئیدها میتوانند پوست را نسبت به نورخورشید حساس کنند. همواره بعد از استفاده از داروهای رتینوئید از ضد آفتاب استفاده نمایید.

پماد ها و سرم‌ های شامل رتینوئید را می‌ توانید بدون نسخه خریداری نمایید اما غلظت‌ های زیادتر این دارو توسط پزشک تجویز خواهد شد. رتینوئیدها بر روی اسکار های آتروفیک یا فرو رفته زیادترین تاثیر را دارند. رتینوئیدها را می‌توان در محصولات شامل رتینول پیدا کرد.

درمان اسکار آکنه با لیزر

لیزرهای متفاوتی در درمان اسکار آکنه استفاده می شوند. بر اساس نمونه اسکار باید دستگاه لیزر مناسب انتخاب بشود. لیزرهای معمول جهت درمان اسکار شامل لیزرهای اربیوم، فرکشنال، آر اف فرکشنال و … هستند. در بعضی موارد که رنگ اسکارها سرخ است و هنوز زمینه التهابی در آنها وجود داشته است، می‌توان از لیزر PDL استفاده نمود که از طول موج 585 نانومتر برخوردار هستند و می‌تواند در کمرنگ کردن ته رنگ سرخ این ضایعات و مسطح کردن نمونه های برآمده اسکارها نیز تاثیرگذار باشد.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *