پرکننده پوستی زیستی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی- تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - خدمات تزریق ژل و فیلر

ما در این مطلب به مبحث پرکننده پوستی زیستی میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پرکننده پوستی زیستی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی- تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - خدمات تزریق ژل و فیلر

فهرست مطالب

درک اینکه در واقع پرکننده پوستی زیستی چیست؟

پرکننده های پوستی زیستی از ژل پلاسما ساخته شده اند. ژل پلاسما را می توان تنها در یک جلسه برداشت و برای رشد چین و چروک استفاده کرد. این ژل پرکننده زیستی را می توان برای درمان خطوط و چین و چروک های ثابت و نه چندان برجسته و همچنین مناطق بزرگتر پوست صورت که باید با آنها برخورد کرد، استفاده کرد.

ژل پلاسما با دست زدن به خون خود بیمار ساخته می شود. ژل پلاسما دارای سایه و فریم غیر قابل تشخیصی از چربی اتولوگ است، اما هنگام تزریق، کیفیت ظریف آن نسبت به چربی اتولوگ بسیار بهبود می یابد و بله، دقیق تر و تصفیه شده تر است. این تاثیر حدود دو سال یا بیشتر ادامه دارد.

پیروزی ها متکی به عوامل متعددی مانند استحکام پوست، استعداد عرضه کننده خدمات دارویی، نوع فیلر مورد استفاده و غیره است. با صحبت در مورد جنبه های مختلف پرکننده، مزایا، عوارض جانبی و غیره و غیره به موضوع بپردازید.

آشنایی با کاربردهای مختلف پرکننده های پوستی زیستی/ نواحی قابل درمان

برنامه های کاربردی

علائم اولیه یا حتی منظم بلوغ به صورت از دست دادن تون عضلانی، از دست دادن حجم یا چربی، شلی پوست، سفتی، چین و چروک، خطوط ریز، پف کردگی و گودی ظاهر می شوند. یکی از دلایل مهار شده برای این تغییرات پوستی این است که از 20 سالگی به بعد، پوست ما شروع به از دست دادن مهم ترین پروتئین های اساسی خود یعنی الاستین و کلاژن می کند.

پرکننده‌های پوستی مبتنی بر ژل پلاسما با بازگرداندن حجم و بازسازی مناطقی که در آن تزریق می‌شوند، کار می‌کنند، فیلرهای بیودرمال دوباره بدن را بالا می‌برند تا کلاژن جدید خاص خود را تولید کند تا ماهیت پوست را بعد از مدتی ارتقا دهد. پرکننده های پوستی زیستی را می توان به طور موثر برای درمان انواع مشکلات استفاده کرد:

پر کردن چین ها و خطوط استاتیک

چین‌ها و خطوط ساکن اطراف چشم‌ها، پیشانی یا بین ابروها برجسته‌ترین نشانه‌های روند پیری هستند. و ما متوجه می شویم که بیشتر مردم چقدر از ظاهر چهره خود آگاه هستند. بنابراین، برای خلاص شدن از شر این چین‌ها و خطوط ساکن، می‌توانید فیلر بیو پوستی کاملا طبیعی را تهیه کنید.

سازماندهی، فرم دهی، فرم دهی و حجم دهی صورت

با افزایش سن، پوست به دلیل کمبود HA، قدرت و درخشندگی خود را از دست می دهد. افتادگی پوست و افزایش دید چین و چروک را می توان از طریق فیلتر بیو درمال درمان کرد. فیلتر بیو درمال با روش سازماندهی، فرم دهی، فرم دهی و حجم دهی صورت، شما را نسبت به سن خود جوان نشان می دهد.

مناطقی که می توان از طریق پرکننده های پوستی زیستی درمان کرد برای راحتی شما در زیر ذکر شده است:

گونه ها و دکمه ها افزایش می یابد

همانطور که قبلا ذکر شد، در میان فرآیند بلوغ معمولی، بدن شما کلاژن و لاستیک کمتری تولید می کند. کاهش تولید این مواد حجم کمتری را در صورت شما به ارمغان می آورد. از پرکننده‌های Bio-Dermal می‌توان برای حجم دادن به این مناطق – از جمله گونه‌های شما، استفاده کرد!

در حالی که تعداد کمی از افراد دارای گونه های پر هستند، به دلیل ویژگی های ارثی، افراد دیگر ممکن است گونه های کمتری ایجاد کنند. فیلر بیودرمال می تواند نواحی گونه شما را تقویت و بهبود بخشد از جمله:

وضعیت گونه های شما:

حجم پرکننده های بیو پوستی که در گونه های شما نیاز دارید به سیستم زندگی شما و انواع پیشرفت هایی که ممکن است بخواهید بستگی دارد.

وسعت گونه‌هایتان:

اگر گونه‌های نابالغ یا صافی دارید، پرکننده‌های بیو درمال می‌توانند آن‌ها را تقویت کنند.

پوست گونه های شما:

داشتن پرکننده های پوستی در گونه های شما می تواند رنگ و سطح پوست شما را افزایش دهد.

کمک کمکی گونه های شما:

در طول فرآیند بلوغ مشخص، کمک اساسی برای گونه های شما کاهش می یابد. تزریق فیلر پوستی شامل حجم است و کمک کمکی را افزایش می دهد.

تقارن گونه‌های شما:

اگر گونه‌های انحرافی دارید، می‌توانیم از پرکننده‌های پوستی برای اندازه‌گیری حجم و شکل گونه‌های شما استفاده کنیم.

چین و چروک شقیقه

شقیقه‌های شما که در کناره‌های چشم شما قرار دارد، می‌تواند یکی از نواحی اصلی صورت باشد که به بلوغ اشاره می‌کند، اما وقتی بیماران به دنبال احیای صورت هستند، اغلب نادیده گرفته می‌شوند. پوست شقیقه ها با افزایش سن تمایل به نازک شدن دارد و ظاهری خالی یا افسرده می دهد. از تزریق فیلرهای پوستی می توان برای بازگرداندن این حجم از دست رفته و پر کردن چین و چروک های داخل پوست استفاده کرد. پس از مدتی پوست حجم و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد.

شقیقه‌های شما ممکن است در برابر ظاهری خالی، افسرده یا لاغر قرار بگیرند که باعث می‌شود شما تخلیه یا ناخوشایند به نظر برسید. پیشرفت های زائد چشم می تواند باعث ایجاد چین و چروک در اطراف ناحیه چشم شود و این امر باعث می شود که این جنبه از صورت ثابت تر از بقیه به نظر برسد. تزریق های پرکننده معبد می تواند با جایگزین کردن حجم از دست رفته، هارمونی را به تقارن صورت شما بازگرداند. پس از درمان، بسیاری از بیماران متوجه شده اند که کل صورت آنها جوان تر به نظر می رسد.

خطوط، خطوط لبخند، چین و چروک، چین و چروک (درمان‌های بیو پوستی شامل تثبیت پوست می‌شود)

گوشه های دهان: کناره های دهان نیز می توانند به سمت چرخش بچرخندسزمین با افزایش سن، با حجم از دست رفته زیر دهان.

همپوشانی پیش از گونه

این ناحیه صورت، قلمرو دو طرف فک است. از دست دادن حجم صورت در این ناحیه باعث آویزان شدن پوست و ظاهری خالی و افسرده می شود.

چین و چروک فک

این قاب بر روی یک سطح صاف روی فک قرار می گیرد و می تواند از یک پوزخند معمولی لذت بخش بکاهد. آنها همچنین یک اثر پس از کاهش حجم صورت هستند و می توانند به طور مداوم با گذشت زمان ظاهر شوند.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *