مزوتراپی زیر چشم - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647

مزوتراپی یکی از روش  های جوان سازپوست دردنیای پزشکی و زیبایی شناخته  شده که دراین روش،  به کمک تزریق ماده ای که  شامل ترکیبی از ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی برای کلاژن پوست است، یاخته های پوستی تغذیه معدنی میشوند که این  مورد منجر به جوان شدن بیشتر پوست و رفع وضعیت چین و چروک  دورچشم، رفع التهاب زخم، سلولیت و … میشود. مزوتراپی چشم  هنگامی که به دست پزشک انجام  شود بعنوان یک راه حل ایمن برای کلاژن سازی پوست  دور چشم استفاده می شود اما مثل هر راه حل درمانی دیگری، عوارضی به همراه دارد. تورم بعد از مزوتراپی اطراف چشم از جمله عارضه معمول این روش کلاژن سازپوست است. اگرچه این عوارض معمولا نشان دهنده بروز خطر جدی نیست اما امکان دارد از نظر ظاهر برای بعضی افراد اذیت کننده باشد و دنبال راه حل برای  بهبود تورم بعد از مزوتراپی چشم باشند. ما در این مطلب به مبحث رفع تورم و نحوی شستشو و آریش بعد از مزوتراپی زیر چشم میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

مزوتراپی زیر چشم - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647

رفع تورم و نحوی شستشو و آریش بعد از مزوتراپی زیر چشم

همانطور که اشاره گردید، تورم بعد از مزوتراپی یکی از عوارض معمول است هنگامی که مزوتراپی چشم انجام شود، التهاب های کوچکی در پوست دور چشم ظاهر میشود که به دلیل ورود سوزن مزوتراپی به پوست اطراف چشم هست. درسته این زخم ها خیلی کوچک هستند اما بدن در اثر بروز آنها، واکنش طبیعی خود را برای جلوگیری از ورود عامل های عفونی بروز داده و  یاخته ها را به سمت  پوست تزریق مواد مغذی راهی میکند. جمع شدن سلولهای بدن و مایعات میان بافتی در اثر مزوتراپی باعث بروز تورم در بافت میشود. پس تورم بعد از مزوتراپی دورچشم واکنش طبیعی است و نباید نگران باشید.

درکنارتروم پوست امکان دارد شاهد قرمزشدن و کبود شدن جای تزریق نیز باشیم. پایین آوردن دمای بافت به کم شدن التهاب و سرعت بهبودی کمک شایانی میکند. دربیشتر موارد، تورم دراثر مزوتراپی خفیف است و بصورت طبیعی در طی چند روز  ناپدید میشود.  به احتمال خیلی کم، ممکن است تورم بعد از مزوتراپی شدت زیادی ذاشته باشد و چند روز یا چندین هفته بماند. برای  کم کردن تورم بعد از مزوتراپی توصیه میشود از دستورالعمل های دکتر خود را دنبال کنید. با این وجود توصیه عمومی این است که دراولین روز بعد از تزریق از کمپرس یخ بر روی  محل تورم استفاده کنید.

پایین نگه داشتن محل تورم شده بافت در روز اول، میتواند باعث کاهش التهاب و  تسریع بهبود آن شود. علاوه بر این، واجب است تا فرد ازانجام فعالیت های سنگین و ورزش برای چند روز بعداز مزوتراپی جلوگیری کند. وقتی که تورم بافت دور چشم پس از چندین روز زیاد شود لازم است تا به پزشک  مراجعه کند.

انجام حرکات سنگین بعد از مزوتراپی چشم

بهتر است حداقل به مدت 48 ساعت بعد از مزوتراپی از ورزش کردن و فعالیت سنگین دوری  کنید. تمرین ورزشی و انجام تمرین شدید بدنی باعث افزایش جریان و فشار خون زیاد در اطراف بافت تزریق شده و همین مشکل باعث افزایش کبودی و تورم پس از مزوتراپی شود. علاوه بر این، تمرین ورزشی و فعالیت شدید بدنی میتواند باعث عرق کردن شود که این موضوع نیز میتواند درجای خود باعث خروج محلول تزریق شده از  منافذ پوست و کم شدن تاثیر مزوتراپی  شود.

 راه حل از بین بردن کبودی بافت دور چشم بعد از مزوتراپی

برای از بین بردن کبودی اطراف بافت چشم بعد از مزوتراپی میشود از راه حل های زیر استفاده نمود:

  1. از کمپرس یخ روی بافت پوست کبود شده استفاده شود. استفاده از کمپرس یخ در روز اول و دوم پس از مزوتراپی بسیار موثر است.
  2.  درمدت حداقل 24ساعت پس از مزوتراپی، از مصرف قرص های رقیق کننده خون مثل آسپرین، ایبوپروفن و ویتامین E خودداری شود مگر اینکه پزشک شما تجویز کرده باشد.
  3. مواد  خوراکی شامل ویتامین سی استفاده شود.
  4. از مصرف مواد مخدری چون سیگار و نیز مشروبات حاوی الکل دوری شود..
  5. در صورت کبود شدن مجدد پس از مزوتراپی چشم، حتما به پزشک خود مراجعه کنید.
  6. آب فراوان مصرف کنید.
  7. این راه ها در کاهش تورم پس از مزوتراپی چشم نیز  مفید است. تورم بعد از مزوتراپی  بافت اطراف چشم از جمله عارضه های معمولی این روش  کلاژن سازپوست است. اگرچه این  عوارض معمولا نشان دهنده وجود مشکل جدی نیست اما امکان دارد. از نظر ظاهری برای برخی افراد اذیت کننده باشد و به فکر راهکاری برای تورم بعد از مزوتراپی بافت اطراف چشم باشند.

تورم بعد از مزوتراپی چشم

همان طور که گفته شد، تورم بعد از مزوتراپی یکی از عوارض معمول است. زمانی که مزوتراپی چشم انجام  می شود، التهاب های کوچکی در  بافت پوست اطراف چشم ظاهر میشود که به دلیل ورود سوزن مزوتراپی به بافت پوست اطراف چشم است.  درسته این زخم ها خیلی کوچک هستند اما بدن در اثر ظهور آنها،  واکنش طبیعی خود را برای جلوگیری از  وارد شدن عوامل عفونی  صورت می گیرد و یاخته ها را به سمت بافت پوست تزریق  شده روانه میکند.  جمع شدن سلولهای بدن و مایعات میان بافتی در اثر مزوتراپی منجر به ایجاد تورم  پوست میشود. بنابراین تورم بعد از مزوتراپی  اطراف چشم  واکنش طبیعی است و  نباید نگران باشبد.

علاوه بر تروم بافت،  امکان دارد شاهد قرمز شدنو کبودی محل تزریق نیز باشیم.  کم کردن دمای بافت به کم شدن التهاب و سریع  بهبود کمک میکند. در بیشتر موارد، تورمی که در اثر مزوتراپی به وجود می آید خفیف بوده و بصورت طبیعی در طی چند روز ناپدید می شود. به احتمال خیلی کم، ممکن است تورم بعد از مزوتراپی شدید باشد و چندین روز یا حتی چندین هفته روند بهبود آن طول بکشد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *