میزان تأثیرگذاری کرمهای دور چشم - خدمات تزریق ژل در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - شماره همراه: 09353242647

پوست دور چشم یکی از ضعیف ترین و حساس ترین نقطه بدن انسان حساب می‌شود و به همین علت روش برخورد با این بخش از پوست ارزش خاصی دارد. در هنگامی که به این بخش بررسی نکنید یا در موقع بررسی، با پوست زیر چشم خشن برخورد کنید، به زودی باعث به وجود آمدنسیاهی و چین و چروک و در این بخش خواهید شد. از آنجا که چشم‌ها در زیبایی صورت نقش مهمی دارند، پوست دور چشم‌ها هم ارزش ویژه ای پیدا می‌کند. هر چه بیشتر به این قسمت دقت و بررسی شود، صورت شما شاداب تر و جوان تر می شود.ما در این مطلب به مبحث میزان تأثیرگذاری کرمهای دور چشم می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

میزان تأثیرگذاری کرمهای دور چشم

یکی از مسیر های نگهداری و مراقبت از پوست دور چشم، مصرف از کرم‌های ویژه این قسمت است. بهترین سن برای مصرف از کرم اطراف چشم، میان 20 الی 30 سالگی است. این کرم ها بیشترزیاد نقش جلوگیری دارند و برای مداوا، کمی اثر دارد. برای مداوا حتما از روند های که برای بر طرف کردن چروک، تیرگی و گودی زیر چشم انجام می دهند، مثل تزریق ژل ، مزوتراپی ،  تزریق چربی، پی آر پی و … استفاده کرد.

ترکیبات کرم اطراف چشم

کرم‌های اطراف چشم حتما شامل ترکیبات ضد پیری پوست باشند. مقصود مصرف از این فرآورده بهداشتی آرایشی نگهداری از پوست دور چشم، کم شدن نشانه پیری پوست و بهتر شدن تیرگی و پف زیر چشم است به همین علت حتما کرمی را برگزینید که شامل مواد ترمیم‌کننده، آنتی اکسیدان، مواد تقویت‌کننده پوست باشد. این ماده بر این پایه اند از:

  • گلیسیرین (glycerin)
  • تری گلیسیریدها (triglycerides)
  • هیالورونات سدیم (sodium hyaluronate)
  • اسیدهای چرب (fatty acids)
  • سرامیدها (ceramides)
  • پپتیدها (peptides)، رتینول (retinol)
  • عصاره‌های گیاهی غیر معطر (non-fragrant plant extracts)
  • ویتامین‌ها (vitamins)
  • روغن‌های طبیعی (oils)
  • کره (butters)

انواع کرم اطراف چشم

کرم‌های اطراف چشم بیشتر به دو گروه کلی شب و روز قسمت می‌شوند که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد:

  • کرم اطراف چشم شب: کرم اطراف چشم شب باید نداشتن SPF بوده و شامل رتینول باشد تا سبب رطوبت بخشیدن به پوست اطراف چشمتان شوند.
  • کرم های اطراف دور چشم روز: کرم‌ های اطراف دور چشم روز خاصیت و ویژگی های ضد آفتاب بودن و مقدار مناسبی از SPF هستند تا مانع برخورد کردن اشعه ماورای بنفش به پوستتان جلوگیری می کند.

استفاده کرم های دور چشم

کم شدن خط های چین و چروک دور چشم: خیلی از افراد با زیاد شدن سن، خشکی پوست و یا قرار گرفتن در مقابل نور خورشید، امکان دارد با مشکلات پوستی مانند خط های چین و چروک در دور چشم خود رو به رو شوند. از این جهت بهتر است از یک کرم اطراف چشم برای مرمت و تقویت این قسمت از پوست صورت خود مصرف کنید تا با اجرا این‌کار به وجود آمدن علائم های پیری پوست خود را به عقب بیندازید.

کمک به بر طرف کردن پف اطراف چشم: بر حسب تحقیقات پف کردن اطراف چشم منشا از اجتماع مایع های در این قسمت از پوست صورت است. علت متفاوتی مثل زیاد شدن سن، کم خوابی و یا حساسیت در بروز این پیشامد نقش دارند. با دقت به ترکیباتی مثل کافئین که در این کرم‌ها موجود است، کلاژن سازی در این قسمت از پوست صورت ترغیب خواهد شد و در آخر باعث خواهد شد که پف اطراف چشم برطرف شود.

پیشگیری از کدر و شل شدن پوست اطراف چشم: آسیباتی مانند کم آب بودن بدن و یا پیری سبب می‌شوند که پوست اطراف چشم شل و کدر شود.

متناسب برای هموار ساختن آرایش: کرم اطراف چشم برای افرادی که از لوازم آرایشی مثل کانسیلر مصرف می‌کنند، هم خیلی مفید است؛ چون می‌تواند برای هموار ساختن آرایش مصرف می شود. با این نوع از کرم‌ می‌توانید پوست دور چشم خود را برای آرایش کردن مهیا کرده تا ماده آرایشی به طور یکسان روی پوست اطراف چشمتان قرار بگیرد.

مداوا سیاهی اطراف چشم: سیاهی اطراف چشم یکی از مشکلات پوستی است که ممکن است برای خیلی از افراد در مدت زندگی اتفاق بیافتد. برای مداوا این مشکل مصرف از کرم‌ اطراف چشم توصیه می‌شود؛ زیرا این نوع از کرم‌ جنس راحت و سبکی دارند و بدون ماده آلرژی زا مثل اسانس‌ های عطری تهیه و ارائه می‌شوند تا بتوانید بدون پیشامد های سیاهی اطراف چشم خود را کم کنید.

روش مصرف از کرم اطراف چشم

برای مصرف بهتر کرم های اطراف چشم و برداشت تاثیر گذار از آن، می توانید مرحله های زیر را اجرا کنید:

  • قبل از مصرف کرم اطراف چشم حتما پوست خود را پاک کنید. این کار سبب می شود تا کرم اطراف چشم بهتر جذب شود و تاثیر بسیاری داشته باشد.
  • قبل از این که پوستتان پاک شد، کرم اطراف چشم خود را بردارید و به مقدار خیلی کم از آن را روی انگشت چهارمتان (انگشت حلقه)  بزنید.
  • حال حتما از گوشه درونی زیر چشم آغاز کنید و به سمت استخوان ابروی خود نقطه های کوچکی از کرم بزنید.
  • نقطه های کوچک کرم را به شکل نیم دایره تا استخوان ابروی خود مالش دهید. بعد از آن هم به آهستگی روی قسمت های نیم دایره ضربه بزنید تا جریان خون ایجاد شود و فرآورده به صورت کامل جذب شود. اطمینان پیدا کنید هنگامی که این کار را انجاماجرا می دهید، پوست را نکشید.
  • اگر چشمانتان حساسیتی دارید، کرم را بیش از اندازه به چشم ها نزدیک نکنید.
  • بعد از کرم اطاف چشم از کانسیلر یا هر فرآورده نگهداری از پوستی مصرف کنید، بهتر است نزدیک به 90 ثانیه به آن وقت بدهید تا کلا جذب شود.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو  و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در کلینیک تخصصی زیبایی در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو و کاشت ابرو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و لیزر موهای زائد و تزریق ژل و فیلر , لیفتینگ در کرج – کلینیک تخصصی زیبایی در کرج

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *