تزریق فیلر لب - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - شماره همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث نحوه کاهش کبودی بعد از تزریق فیلر لب میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

تزریق فیلر لب - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - شماره همراه: 09353242647

 

نحوه کاهش کبودی بعد از تزریق فیلر لب

پیگیری نفخ کامل هیچ نشانه ای از کاهش را نشان نمی دهد و تزریق پرکننده لب مانند همیشه محبوب است.

تقویت لب با پرکننده های موقت پوستی می تواند تعریف و تقارن را در مرز قرمز یا طرح لب ها ایجاد کند، می تواند کمان کوپید را کانتور کند، می تواند به لب های بالا و پایین حجم و پری اضافه کند و همچنین ظاهر خطوط اطراف دهان را بهبود بخشد.

خطوط عمودی روی لب بالایی هستند که اغلب به آنها خطوط سیگاری گفته می شود.

بیشتر فیلرهای لب حاوی هیالورونیک اسید هستند، یک مولکول طبیعی که در بدن یافت می شود و به پوست حالت و حجم می دهد.

پرکننده های ژل هیالورونیک اسید

برندهایی مانند Juvederm و Restylane پرکننده های ژل هیالورونیک اسید را ارائه می دهند که بسته به محل تزریق، ویسکوزیته و اندازه ذرات متفاوتی دارند.

هر دو دارای محصولی هستند که به طور خاص برای بزرگ کردن لب ها ساخته شده است.

آنها همچنین حاوی لیدوکائین، یک بی حس کننده موضعی هستند که به راحت ترین درمان کمک می کند. بدن به طور طبیعی ژل هیالورونیک اسید را تجزیه می کند و در عرض 6 تا 12 ماه به طور ایمن جذب بدن می شود.

برای حفظ نتایج، نیاز به انجام منظم درمان های بزرگ کردن لب است.

بنابراین، یک درمان غیر تهاجمی که نتایج موقتی را ارائه می دهد.

بی خطر به نظر می رسد، اما برخی از عوارض وجود دارد که باید از آنها آگاه بود.

اگر یک پزشک بی‌تجربه و بی‌صلاحیت این روش را انجام دهد، خطر بروز مشکل به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد.

متأسفانه، صنعت زیبایی شناسی در حال حاضر تقریباً کاملاً غیرقابل تنظیم است و فیلرهای پوستی، بر خلاف تزریقات ضد چروک، به جای داروهای تجویزی، به عنوان تجهیزات پزشکی طبقه بندی می شوند.

این بدان معناست که پزشکانی که هیچ مدرک پزشکی ندارند و آموزش اندکی دارند، می‌توانند از پرکننده‌های لب استفاده کنند.

خطرات فیلر لب عبارتند از:

  • خونریزی در محل های تزریق
  • تغییر رنگ یا حساسیت
  • تورم
  • کبودی
  • عفونت
  • اگر پرکننده لب به داخل یا اطراف شریان تزریق شود، بافت می‌میرد
  • عدم تقارن

این عوارض نادر هستند، اما انتخاب یک پزشک مجرب و آموزش دیده مناسب برای انجام عمل پرکننده لب به این معنی است که آنها می توانند هر گونه عارضه ای که ممکن است ایجاد شود را مدیریت کنند.

آیا کبودی لب ها بعد از فیلر طبیعی است؟

کبودی پرکننده لب یکی از شایع ترین عوارض ناشی از سوراخ شدن رگ های خونی توسط سوزن است.

این اتفاق پس از هر درمان تزریقی رخ می دهد، اما لب ها به ویژه در معرض کبودی هستند زیرا عروقی تر هستند.

پزشکان غیرجراحی ما ممکن است از یک کانول با یک سوزن بلند و نوک تیز استفاده کنند که یک نقطه ورودی برای کاهش کبودی ایجاد می کند.

استفاده از سوزن نادرست، تکنیک یا موقعیت نادرست بیمار نیز می تواند باعث کبودی بیشتر شود.

ماندگاری کبودی پرکننده لب چقدر است؟

مانند هر کبودی بعد از درمان پرکننده پوست ، باید شاهد کاهش کبودی پرکننده لب بین پنج تا هفت روز باشید.

از آنجایی که این یکی از شایع ترین عوارض جانبی این روش است، به بیماران توصیه می کنیم که بلافاصله قبل از یک رویداد مهم، درمان پرکننده لب را انجام ندهند.

در صورت ایجاد هماتوم، که خونریزی موضعی خارج از رگ خونی است و به صورت توده ای سفت در زیر پوست ظاهر می شود، گاهی اوقات می تواند به عارضه شدیدتری تبدیل شود.

اگر هماتوم درمان نشود ممکن است عفونی شود یا باعث آسیب به بافت اطراف شود.

نکاتی برای کاهش کبودی قبل از درمان

داروها و مکمل‌های خاصی وجود دارند که ممکن است بخواهید آنها را یک هفته قبل از قرار ملاقات خود متوقف کنید – تا زمانی که انجام این کار بی‌خطر باشد.

هر چیزی که خون شما را رقیق می کند، مانند آسپرین، ویتامین E، زگیل سنت جان، یا جینکو بیلوبا، می تواند احتمال کبودی پرکننده لب را افزایش دهد.

یک تا دو روز قبل از تزریق از الکل خودداری کنید.

برای جلوگیری از کبودی، می توانید از قرص آرنیکا برای چند روز قبل استفاده کنید – یا حتی آناناس تازه حاوی بروملین که به کاهش کبودی معروف است.

نکاتی برای کاهش کبودی پس از درمان

پس از 24 ساعت، می توانید دوباره آرایش کنید و اکثر بیماران متوجه می شوند که هرگونه کبودی با استفاده از رژ لب تیره به خوبی پنهان می شود.

تا 48 ساعت پس از عمل از ورزش شدید خودداری کنید، زیرا جریان خون را در لب ها افزایش می دهد و می تواند کبودی را بدتر کند. در صورت امکان سر خود را کمی بالا گرفته بخوابید و از فشار بیش از حد روی لب ها خودداری کنید – بنابراین از بوسیدن خودداری کنید!

این باید کبودی پس از پرکننده ها را به حداقل برساند.

چگونه بفهمم فیلر لبم خراب شده است؟

کبودی نشانه این نیست که پرکننده لب شما خراب شده است، زیرا ممکن است حتی برای ماهرترین پزشک نیز اتفاق بیفتد، اما علائم دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد درمان نادرست بوده است.

  • لب های ناهموار: تزریق ناهموار، پر شدن بیش از حد یا تزریق بیش از حد سطحی می تواند منجر به توده های کوچک و سفت شود که پس از چند روز فروکش نمی کنند. انتخاب نادرست محصول نیز ممکن است یک مشکل باشد. به ندرت، می تواند نتیجه حساسیت یا واکنش آلرژیک باشد.
  • عدم تقارن: اگر لب ها ناهموار هستند، نشانه تکنیک ضعیف تزریق است.
  • پرکردن بیش از حد: قرار دادن بیش از حد فیلر در محل نامناسب می تواند باعث بیرون آمدن بیش از حد لب ها شود و در نتیجه باعث ایجاد نفخ مخوف قزل آلا شود.
  • نکروز بالقوه جدی ترین عارضه پرکننده لب است و بسیار نادر است. اگر یک رگ خونی با متورم شدن و انبساط پرکننده آسیب ببیند یا مسدود شود، می‌تواند بافت را از اکسیژن و مواد مغذی حیاتی محروم کند و باعث مرگ بافت شود.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *