بوتاکس برای افتادگی گردن - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

ما در این مطلب به مبحث بوتاکس برای افتادگی گردن میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

بوتاکس برای افتادگی گردن: زیبایی که می خواهید

با افزایش سن، این فرآیند طبیعی چین و چروک و خطوط صورت را به همراه دارد – و در حالی که سعی می کنیم از این چین و چروک ها و خطوط ریز پیشگیری یا درمان کنیم، بیش از هر چیز فقط روی صورت خود تمرکز می کنیم. ما را نادیده می گیرد که چگونه پوست گردنمان شروع به افتادگی می کند. این افتادگی پوست زیر خط فک و خطوط موازی بسیار ناخوشایند روی گردن ما برجسته می شود.

خوش شانس ما، درست مانند خطوط صورت، بوتاکس نیز می تواند برای درمان موثر و همچنین جلوگیری بیشتر از تشکیل خطوط گردن، چین و چروک و گردن بوقلمون استفاده شود.

به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید بوتاکس برای افتادگی گردن چیست؟

این روش چگونه کار می کند و همچنین اینکه آیا کاندید مناسبی برای بوتاکس افتادگی گردن هستید یا خیر.

بوتاکس برای چین و چروک گردن چیست؟

از آنجایی که همه ما کاملاً از چیستی بوتاکس و نحوه عملکرد آن آگاه هستیم. بوتاکس برای چین و چروک گردن را می توان به راحتی به عنوان یک درمان زیبایی تزریقی توضیح داد که دقیقاً به پوست گردن تزریق می شود و هدف آن القای فلج در عضلات گردن است. منجر به از بین بردن خطوط ظریف و چین و چروک های موجود در پوست گردن می شود. برای اکثر افراد و در اکثر موارد، بوتاکس برای افتادگی گردن برای تقویت خطوط فک بسیار مفیدتر از خود گردن است.

چه چیزی باعث افتادگی پوست گردن می شود؟

هنگامی که پوست اطراف گردن ما با گذشت سن شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود می کند. در آن زمان است که پوست گردن شروع به افتادگی می کند. به دلیل شل شدن پوست اطراف گردن و همچنین فک، جول ها در نزدیکی ناحیه گردن ظاهر می شوند. چند دلیل مانند: افزایش سن، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و کاهش وزن ناگهانی وجود دارد. که می تواند باعث افتادگی پوست گردن و پوست اضافی روی گردن به نام گردن بوقلمون شود. افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث از دست دادن پروتئین، یعنی کلاژن و الاستین در پوست شود. که همچنین می تواند باعث شل شدن پوست در ناحیه گردن شود.

درمان افتادگی گردن چگونه است؟

اولین بخش هنگام تصمیم گیری برای انتخاب بوتاکس برای افتادگی گردن، مشاوره است. داشتن یک متخصص زیبایی متخصص برای انجام یک مشاوره عمیق با شما، به منظور تعیین اینکه آیا بوتاکس برای افتادگی روش مناسبی برای شما است یا خیر، بسیار مهم است.

اگر آنها این روش را برای شما مناسب بدانند. ممکن است دستورالعمل هایی را به شما ارائه دهند که به شما در آماده شدن برای این روش کمک می کند. از شما خواسته می شود که از مصرف برخی داروها یا ویتامین ها خودداری کنید و 24 ساعت قبل از عمل نباید الکل مصرف کنید.

قبل از تمیز کردن گردن و مشخص کردن نواحی مورد نظر برای تزریق بوتاکس، متخصص زیبایی شما را مستقر می کند و مطمئن می شود که راحت هستید.

اینها نواحی ذکر شده در زیر هستند که معمولاً مقادیر کمی بوتاکس در آنها تزریق می شود:

  • عضلات پلاتیسما مسئول کشیدن پوست گردن به سمت پایین هستند
  • در امتداد خط فک پایین
  • در ادامه خط های افقی و چین و چروک بر روی گردن

اکثر افرادی که این روش را تجربه کرده‌اند، گزارش کرده‌اند. که آن را کاملاً بدون درد و به اندازه‌ای فوری است که در عرض ده تا پانزده دقیقه به پایان می‌رسد.

داوطلب خوب برای بوتاکس گردن چه کسی است؟

اگر از برجسته بودن نوارهای عمودی، پوست شل و چین و چروک های افقی روی گردن خود ناراحت هستید. هرکسی می تواند کاندیدای مناسبی برای بوتاکس برای افتادگی گردن باشد. در حالی که مشاوره های بیشتر با متخصصان مانند کارشناسان دارای گواهی هیئت مدیره در کلینیک شهرزاد می تواند تعیین کند که چگونه خوب برای شما مناسب است.

با این حال، اگر به یکی از دسته های زیر تعلق دارد، نباید بوتاکس را برای افتادگی گردن انتخاب کنید:

  • زنان باردار یا شیرده
  • افرادی که به آلبومین انسانی حساسیت دارند
  • افرادی که سابقه اختلالات عصبی عضلانی دارند

از این درمان چه انتظاری می توان داشت؟

در زیر تعدادی از مزایای بوتاکس برای چین و چروک گردن ذکر شده است:

  • کاهش ظاهر گردنبندهای پلاتیسما
  • خط فک بلند و سفت شد
  • کم شدن خط های ریز افقی و چین و چروک
  • گردنی صاف و جوان

آیا عوارض جانبی دارد؟

افرادی که برای درمان افتادگی گردن انتخاب می کنند، معمولاً عوارض جانبی بسیار کمی را تجربه می کنند. برخی از عوارض جانبی رایج عبارتند از تورم کبودی، قرمزی و درد خفیف.

همچنین راه های مختلفی وجود دارد که می توان از آنها برای به حداقل رساندن عوارض جانبی یا حتی کمک به بهبود سریع کبودی استفاده کرد.

نتیجه

با شروع چین و چروک های ناشی از افزایش سن و سایر علائم بصری پیری، ویژگی های صورت چیزی است که ما بیشتر روی آن تمرکز می کنیم.

به طور کامل از چین و چروک و پوست شل شده گردن خود غافل می شویم. و زمانی که گردن ما توجه ما را به خود جلب می کند. از زمانی گذشته است که کرم های ضد پیری می توانستند کمک کنند، و اکنون روش های زیبایی غیرتهاجمی بهترین گزینه هستند.

با توجه به ماهیت غیر تهاجمی، نتایج فوری و استفاده ایمن، استفاده از بوتاکس برای افتادگی گردن ثابت شده است. که یکی از موثرترین درمان‌های زیبایی است.

کلینیک شهرزاد با زیبایی‌شناسان کهنه کار خود تضمین می‌کند. که نتایجی را که آرزوی آن را داشتید به دست می‌آورد و به شما کمک می‌کند در کمترین زمان به پوستی جوان‌تر و صاف‌تر برسید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *