تزریق چربی به صورت - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

ما در این مطلب به مبحث تزریق چربی به صورت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

تزریق چربی به صورت - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی روشی است که از چربی خود به عنوان پرکننده طبیعی استفاده می کند. این تزریق برای پر شدن نواحی صورت شما استفاده می شود و ظاهری جوان تر و پرانرژی به شما می دهد. بهتر از همه، نتایج طولانی مدت هستند، بنابراین شما می توانید از ظاهر جدید خود برای سال های طولانی لذت ببرید. علاوه بر این، از آنجایی که تزریق چربی از چربی بدن شما استفاده می کند، این روش هیچ خطری برای پس زدن یا واکنش آلرژیک ندارد. این باعث می شود که برای بسیاری از افرادی که به دنبال حفظ درخشش جوانی هستند، انتخابی موثر و ایمن باشد.

بهترین جنبه چربی در بخش، که به عنوان پیوند چربی ساختاری نیز شناخته می‌شود، این است که اساساً جایگزین «مانند» با «مثل» می‌شود و جایگزین چربی‌های از دست رفته با چربی از بدن شما می‌شود، نه پرکننده‌های مصنوعی. ما دقیقاً همان چیزی را که در جوانی شما وجود داشت جایگزین می کنیم. این یک بخش ضروری برای بازگرداندن جوانی به صورت شما است زیرا سفت کردن و برداشتن پوست ممکن است شلی پوست را از بین ببرد و چین و چروک ها را از بین ببرد، اما لزوماً بدون جایگزین کردن حجم از دست رفته، جذابیت بیشتری برای جوان تر شدن شما ایجاد نمی کند. همچنین نشان داده شده است که انتقال چربی باعث بهبود کیفیت و ظاهر پوست در طی ماه های بعد پس از عمل می شود. پیوند چربی ساختاری همچنین یک پرکننده بالقوه دائمی است که می تواند ماندگاری طولانی داشته باشد.

آیا تزریق چربی کاندید خوبی برای تزریق چربی است؟

اگر به دنبال جوان‌تر به نظر رسیدن و احساس بهتر هستید، ممکن است کنجکاو باشید که آیا کاندید مناسبی برای تزریق چربی هستید یا خیر. خبر خوب این است که بسیاری کاندیدای عالی برای این روش هستند. بهترین کاندیداها برای تزریق چربی دارای مقداری توخالی یا چین و چروک در صورت و همچنین چربی موجود در سایر نقاط بدن هستند که می توان برای این روش برداشت کرد. همچنین داشتن انتظارات واقع بینانه از نتایج، داشتن سلامتی خوب و داشتن سطح پایداری از اعتماد به نفس قبل از انجام عمل بسیار مهم است. البته، بهترین راه برای تعیین کاندیداتوری، برنامه ریزی یک جلسه مشاوره است، به طوری که دکتر گینزبورگ بتواند اهداف شما را به طور کامل ارزیابی کند و یک برنامه درمانی متناسب با نیازهای شما ایجاد کند.

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

روش تزریق چربی در سه مرحله برداشت، فرآوری و تزریق انجام می شود. در مرحله اول، دکتر گینزبورگ چربی را از محل اهدا کننده -معمولاً شکم یا بالای ران- از طریق لیپوساکشن جمع آوری می کند. هنگامی که چربی استخراج شد، برای تزریق مجدد پردازش می شود. دکتر گینزبورگ چربی آماده شده را به نواحی مختلف محل درمان تزریق می کند تا سطح سطح را به حداکثر برساند و اطمینان حاصل کند که به آرامی در اطراف پخش می شود. تا زمانی که پیوند چربی بتواند منبع خونی برای خود ایجاد کند، زنده می ماند و این روش موفقیت آمیز خواهد بود.

در بیشتر موارد، تزریق چربی تحت آرامبخشی یا بیهوشی عمومی انجام می شود و اغلب با سایر روش های صورت ترکیب می شود. ترکیب روش‌ها روشی مناسب برای دستیابی به بهبود جامع‌تر صورت است، در حالی که زمان بهبودی کلی را کاهش می‌دهد. اگر علاقه مند هستید که چه ترکیبی از روش ها ممکن است برای شما بهترین باشد، در تماس با آنها درنگ نکنید.

برای کدام مناطق می توان از انتقال چربی استفاده کرد؟

موقعیت های زیادی وجود دارد که ممکن است بیماران انتقال چربی را انتخاب کنند. شایع ترین دلایل تزریق چربی عبارتند از:

  • پری را به گونه ها، پیشانی و گلابلا اضافه کنید
  • کانتور پلک بالا و پایین و گونه را صاف کنید
  • نواحی آتروفی صورت، ظاهر فرورفته به دلیل افزایش سن و دلایل دیگر را پر کنید
  • بهبود چین و چروک های اطراف بینی و دهان مانند چین های بینی و خطوط ماریونت
  • همچنین می‌توان خط فک را با چربی شکل داد تا وضوح را بهبود بخشد و کاهش حجم را در شیار پیش‌اوول و زاویه فک پایین در هر دو طرف پاشنه‌ها معکوس کند.

از ریکاوری تزریق چربی چه انتظاری باید داشته باشم؟

مانند همه روش ها، بهبودی برای هر بیمار متفاوت خواهد بود. با این حال، رایج ترین تجربه در بین بیماران ما تورم است. به خصوص در هفته اول پس از عمل، شما می خواهید زمان زیادی را برای استراحت به خود اختصاص دهید و از هر گونه فعالیت سنگین اجتناب کنید. تورم با گذشت زمان کاهش می‌یابد، اما احتمالاً تا هفته سوم پس از عمل شما طول می‌کشد تا بیشتر شبیه خودتان شوید. محل های اهدا کننده نیز ممکن است زخم و کبود شده باشند. اما این علائم به مرور زمان خود به خود برطرف می شوند. توصیه می کنیم حداقل یک هفته از محل کار خود استراحت کنید تا بیشترین تورم کاهش یابد و بتوانید در موقعیت های اجتماعی احساس راحتی کنید.

به طور معمول، به بیماران تزریق چربی خود توصیه کنید که حدود 70 درصد چربی دائمی خواهد بود و نتایج طولانی مدتی را به شما ارائه می دهد و تنها با حداقل نیاز به لمس بالقوه نیاز دارید. این باعث می‌شود تزریق چربی برای افرادی که احساس می‌کنند پرکننده‌ها و تزریق‌های پوستی به سادگی نتایج مطلوبی را ارائه نمی‌دهند، انتخابی عالی باشد.

جزئیات خاص تزریق چربی شما در طول مشاوره رایگان با شما صحبت خواهد شد. اگر تزریق چربی با سایر روش ها ترکیب شود، ممکن است زمان بهبودی و انتظارات شما نیاز به تنظیم داشته باشد. و اگر در طول بهبودی خود نگرانی دارید، تیم ما اینجاست تا به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *