درمان های صورت PRP - بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - کلینیک شهرزاد

ما در این تیتر  درمورد درمان های  پوست صورت PRP  گفتگو می کنیم. برای اطلاعات بیشتر درمورد تزریق ژل لب و فیلر زیر چشم ، کاشت مو ، لیفتینگ صورت، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد بدن ، کاشت مو و ابرو ودرمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو ،جوانسازی صورت در کرج میتوانید با مطمئن ترین  کلینیک پوست موی شهرزاد مراجعه کنید تا متخصصین ما  درمورد هر کدام از خدمات  مورد نظر شما  اطلاعات لازم و ضروری را به شما بدهند.

درمان های صورت PRP  چیست و چگونه است؟

جوانسازی پوست صورت با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) (معروف به Vampire Facial)، یک  نوع درمان نوآورانه برای پوست صورت می باشد که در این درمان طیف  وسیعی از مسائل و آسیب های پوستی بسیار عالی است.

در این نوع درمان، پلاکت‌های خون شما (پلاسمای غنی از پلاکت اتولوگ) جمع شده و  بعد برای تحریک تولید کلاژن و رشد سلول‌های جدید مورد استفاده قرار می گیرد به این صورت به بهبود  یافتن بافت پوست و کیفیتپوست صورت شما کمک شایانی می کند.

 فواید پلاسما درمانی (صورت)  چگونه است ؟

مزایا و کاربردهای بسیار زیادی برای بهبود تزریق پلاسمای غنی از پلاکت وجود دارد که باعث جذب متقاضیان زیاد آن برای  مورد های  ضد پیری و بازسازی می شود.

خاصیت درمانی و موارد رشد موجود در درمان PRP را می شود برای  فواید زیبایی زیر مورد استفاده قرار داد:

  •  کم کردن چین و چروک و خطوط ریز
  •  رفع افتادگی سطح پوست
  • جایگزینی ضعیف کلاژن و  کم کردن حجم
  •  کم کردن  پای کلاغی
  •  کم شدن  تیرگی های زیر چشم
  •  بهبود اسکار آکنه
  •  رفع روزاسه (پ اره شدن رگ های خونی  که دراثر اعتیاد طولانی مدت به الکل به وجود می آید)
  • رشد سلولی را تحریک  می کند
  • رنگ و بافت پوست را  روشن می کند
  • رنگ پوست را بهبود می بخشد و روشن میکند
  •  رفع علائم اولیه پیر را بهبود می بخشد
  • به درخشان شدن رنگ پوست کمک شایانی می کند و باعث جوان تر شدن پوست می شود

درمان PRP برای چیست؟

پلاسمای غنی از پلاکت برای بیشتر شرایط خوب است، با این  وجود ، در  مواد آرایشی،اول به عنوان یک درمان  ترمیم کننده برای کمک به اسکار جوش،  کم کردن پای کلاغی، ترمیم رنگ و بافت پوست و در انتها تحریک تولید کلاژن  بابت صاف‌تر شدن مورد استفاده قرار می گیرد.  درخشان شدن نرم تر و جوان تر.

پلاسما  خون با  پوست صورت شما چه می کند؟

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) را  چند روش مختلف ا می توان مورد استفاده قرار داد. یکی از این  موارد پخش شدن پلاسما روی سطح پوست صورتتان همانند ماسک است و درادامه آن روش های میرکونیدلینگ (نیدلینگ پوست) پیشانی صورت و گونه‌ها مورد هدف قرار میگیرد، همچنین برای جذب  شدن پروتئین‌ها و رواج جوان‌سازی پوست صورت حائز اهمیت است. که اغلب با نام “صورت خون آشام”  معرفی شده است.

گزینه دیگر “لیفت صورت خون آشام” می باشد . این  زمانی است که پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) مثل پرکننده های  بافت پوست به  زیرپوست شما تزریق می شود.

آیا پلاسما درمانی برای صورت شما مفید است؟

به این صورت ، آیا درمان پلاسما جدا برای صورت فایده دارد؟ عوارض جانبی بالقوه  چه چیزی می باشد؟

بهعبود تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) یک درمان به نسبت جدید و هوشمندانه می باشد  بنابراین، در  صورتی که حجم زیادی از برسی های انجام شده یا  مشاهده های جمع  نشده است، مورد استقبال بسیاری از  صنایع و کارخانه های لوازم آرایشی قرار گرفته است.

اکثر افرادی که  دنبال درمان PRP جراحان زیبایی معتبر با  داشتن تخصص پزشکی هستند،  نتیجه های خوبی را تجربه می کنند.

بنابراین، اگر دنبال ترمیم چهره خود و  رسیدن به ظاهری جوان تر   می باشید، درمان پلاسما صورت  برای شما توصیه می شود.

در بعضی موارد نادر،  بنا به نوع پوست شما  وضعیت  درمان و کیفیت کار، درمان PRP  ممکن است نتایج منفی به همراه داشته باشد، مانند:

  • عفونت کردن
  • آسیب عصبی به بدن
  • درد و التهاب در محل تزریق
  • آسیب بافتی در محل تزریق

بهجز این موارد ذکر شده بقیه مشکلات به صورت خفیف می باشد. در  بسیاری از موارد ، مکراجعه کننده فقط  سوزش جزئی را در محل تزریق احساس می کند.

حقیقت این می باشد که از آنجایی که خون خود را مورد استفاده قرار میدهند، درمان کاملا مطمئن  و ایمن  است – با این شرط که درمان را از متخصصان پزشکی اجازه بگیرد.

PRP چقدر سریع عمل می کند؟

تاثیرات PRP اغلب بین 4 تا 6 هفته زمان می برد تا نتیجه حاصل شود. لازم به ذکر است،  درسته این روش سریع‌ترین عمل جراحی زیبایی  ببه شمار نمی رود ، اما پلاسمای غنی از پلاکت برای 6 تا 9 ماه دیگر به بهبود و جوان‌سازی بیشتر کمک می کند.

بنابراین،  ثاثیرات پلاسمای غنی از پلاکت ه مدت زمانی طول می کشد؟  بعضی از مطالعات نشان دهنده این است که تزریق PRP می تواند برای 6 تا 9 ماه  تاثیر بگذارد . با این  وجود، برخی از  مراجعینمتوجه شده اند  که اثرات آن تا 18 ماه – و در  بعضی موارد، تا دو سال ادامه دارد.

آیا پلاسما به بوتاکس ارجعیت دارد؟

سوال  متداولی که مردم می پرسند این می باشدکه آیا تزریق پلاسمای غنی از پلاکت به نسبت بوتاکس بهنر است؟ این مورد تاحدودی به تلاش شما برای رسیدن به نتیجه مطلوب  وابسته است.

  • تزریق بوتاکس خیلی ارزانتر از PRP می باشد، با این حال،  تاثرات آن به مدت طولانی نیست.
  • نتایج بوتاکس  در عرض 3 تا 4 روز پس از تزریق قابل مشاهده می باشد ، و PRP هفته‌ها زمان می برد تا نتایج قابل مشاهده باشد (مجددا، اثرات PRP به طور قابل توجهی طولانی‌تر باقی می‌ماند).
  • تزریق PRP نیز بسیار ایمن تر ومطمئن تر  از بوتاکس است که عوارض جانبی کمتری به نسبت بوتاکس دارد و خطر کمتری را لحاظ می شود.

بیایید بازگو کنم که چند هفته دیگر یک واقعه  مهم در پیش  دارید  و می‌خواهید از لحاظ ظاهری به نحو احسن در ان واقعه حاضر شوید در این حالت مقداری تزریق بوتاکس می تواند موثر باشد. با این حال،  برای اشتن تاثیرلت  طولانی مدت و درمان همه جانبه  توصیه می شود که اقدام به، PRP کنید.

چند نمونه از درمان PRP برای صورت مورد نیاز است؟

هیچ رویکرد “یه مقدار برای همه” برای درمان PRP وجود ندارد، چون همه  مراجعین کاندید ایده آلی نیستند  به خاطر اینکه هر فردی متفاوت می باشد. با نوع پوست متفاوت ، شرایط پوستی مختلف، سرگذشت پزشکی و  سبک زندگی. به این ترتیب،  هرمقدار هم که درمان  PRP برای صورت  ضروری باشد تاحدودی به شما بستگی دارد.

و درد نهایت همه این صحبت ها همه چیز به خود شما بستگی دارد. در هر صورت،  دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که  سه راهکار درمانی برای رسیدن به بهترین نتایج نمایان است. سه روش درمانی امکان دارد در ذهن شما زیاد باشد، ا اما بخاطر این که این روش بسیار سریع ، بدون درد و  و ایمن می باشد، بیشتر مراجعان  این عدد را بهتر میدانند..

خوشحال می شویم برای دریالفت اطلاعات و مشاوره رایگان به ما ملحق شوید. به این ترتیب، ما  نوع پوست،  سرگذشت پزشکی، هر گونه بیماری پوستی موجود که  امکان دارد داشته باشید و آنچه می‌خواهید به آن برسید را بهتر بشناسیم و راهنمایتان کنیم.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

 انواع مختلف تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان  آکنه صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با 20 سال سابقه درخشان کار،واقع در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون  میزبان بیش از 7000 مراجع عزیز بوده است و باعث افتخار است که اعلام دارد  همه خدمات این  کلینیک  تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک صورت می گیرد  و حضور در محیطی مجرب با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه  متخصص ترین کارمندان و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدماتی که  در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *