ژل لب - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - شماره همراه: 09353242647

بهترین برند ژل لب شامل فیلرهایی می شوند که پایه اصلی آن هیالورونیک اسید می باشد. فیلر های اسید هیالورونیک اکنون بروزترین نوع تزریق جهت حجیم کردن و تقویت ظاهری لبها و در آخر جوانسازی صورت معرفی می شود. هیالورونیک اسید یک ماده مشابه به ژل است که از باکتری ها تولید شده. این ماده با چسبیدن به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را حجیم تر نشان دهد. این فیلر ها دیر جذب می شوند و می توانند اندازه و ضخامت لب ها را تنظیم کنند تا فرد به ظاهر ایده آل خود برسد. ما در این مطلب به مبحث معرفی انواع مارک ژل لب برند و معروف میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

ژل لب - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - شماره همراه: 09353242647

معرفی انواع مارک ژل لب برند و معروف

انتخاب بهترین برند ژل لب به همین دلیل اهمیت دارد که در صورت تزریق ژل لب با کیفیت پایین امکان دارد شخص دچار عوارض جبران ناپذیری بشود و این  قضیه تا همیشه بر زیبایی صورت او ثاثیر گذار باشد. در حقیقت وقتی که شما بهترین کلینیک تزریق ژل لب را  انتخاب می کنید،  می توانید اطمینان حاصل کنید که در این مرکز از برند ترین و مرغوب ترین ژل لب استفاده می کنند. در این تیتر می خواهیم انواع ژل حجم دهنده لب را معرفی کرده و همه ویژگی های آن ها را بازگو کنیم.

ژل لب پرفکتا

ژل پرفکتا (Perfectha)  یه نوع از فیلرهای پوستی اسید هیالورونیک است که به صورت سفارشی و در کشور فرانسه تهیه می شود.این محصولات برای از بین بردن چین و چروک های صورت، ترمیم حجم از دست رفته و کانتورینگ عضلات صورت مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت طبیعی و فوری نتیجه میدهد. تزریق ژل لب از برند پرفکتا برای حجم دهی به لب ها استفاده می شود و عوارض جانبی ندارد.

نکته مهم

علاوه بر برند ژل لب، متد و تکنیک خاص تزریق آن نیز حائز اهمیت است. یعنی ممکن است شما بهترین برند فیلر لب را هم تهیه کرده باشید ولی برای تزریق آن به یک متخصص مراجع نکنید،  امکان دارد باز هم عوارضی را مشاهده کنید.

ژل لب ژوویدرم

زمانی که سخن از فیلر های با کیفیت و خوب لب می شود، ژل ژوویدرم یکی از نخستین اسم هایی است که گفته می شود. این فرآورده در اصل استاندارد طلایی فیلر های لب مدرن هستند. این چنین ژوویدرم به خاطر یکی از امن ترین فیلرهای لب هم معروف شده است. سازمان غذا و دارو (FDA) این فرآورده را تایید کرده و ماده فعال و اصلی آن هم اسید هیالورونیک (یک ماده طبیعی از بدن) است. ژل ژوویدرم می تواند به لب ها حجم خوبی می دهد تا شخص به شکل دلخواه خود برسد. این فیلر پوستی با کیفیت، مزیت های زیادی دارد. برای مداوا خط های ریز در چهره و چین و چروک ها از ژوویدرم مصرف می شود.

متخصصان پوست برای نابود کردن زخم ها و پنهان کردن جای جوش هم از ژوویدرم استفاده می کنند. افزون بر، فیلر های ژوویدرم فرآورده خوبی برای سفت کردن پوست افتاده و شل و هم لیفتینگ گونه ها هستند. از فیلر های ژوویدرم در تغییر حالت بینی و درمان ایرادات پزشکی مثل لیپودایستروفی مصرف میشود. ژل ژوویدرم شکل طبیعی به شخص هدیه می کند و نتیجه آن جذاب است.

ژل ژوویدرم (ولبلا)

ولبلا به عنوان فیلر های لب ژوویدرم به شمار می آید اما حتما آن را به شکل تکی معرفی کنیم. این فرآورده به وسیله ی سازمان FDA مورد تایید بوده و به صورت تزریقی استفاده می شود. به همراه این فیلر می توان خطوط خنده را صاف کرد و حتی خطوط های روی صورت اشخاص سیگاری را هم بهبود پیدا کند.

فیلر ولبلا برای زیاد شدن حجم لب ها و برگرداندن شکل جوان و شاداب، گزینه خوبی است. ولبلا برای زخم های منشا از جوش ها هم مورد استفاده است. آن مورد که ولبلا را متفاوتتر از بقیه فیلر ها نشان می دهد، قدرت آن در مصرف از اسید هیالورونیک در وزن های مولکولی فرق دارد. به کمک این قابلیت، فیلر می تواند مقدار اضافه شده به لب ها را محدود کند. این چنین اثر آن تا یک سال باقی می ماند.

فیلر لب رستیلن

فیلر لب رستیلن مانند فیلرهای ژوویدرم مثل فیلر های تزریقی برای زیبایی هستند که به همراه اسید هیالورونیک طراحی و درست خواهند شد. این فرآورده در سال ۲۰۰4 میلادی تاییدیه سازمان غذا و دارو FDA را گرفته شده است و پزشکان متخصص پوست از ژل های رستیلن برای شکل دادن به لب ها و مداوا چین و چروک مصرف می کنند.

نتیجه فیلر رستیلن همچنین با دوام هستند که از 8 ماه تا چند سال هم اثر گذاری آن ها باقی خواهد ماند. عالی ترین مزیت های مصرف از فیلر ها شامل اسید هیالورونیک این است که اگر از مدل آن ها خوشتان نیامد. می توانید با تزریق آنزیم ویژه ای ماده مورد نظر را از بین برد و شکل طبیعی شخص، بعد از یک تا دو روز بر می گردد.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *