پرکننده های پوستی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - خدمات تزریق ژل و فیلر

لب های حجیم و زیبا همیشه هدف زیبایی برای افراد مسن و جوان بوده است. در سال های گذشته، بزرگ کردن لب بدون جراحی با تزریق پرکننده های پوستی، این رویا را برای بسیاری از بیماران ممکن ساخته است. پرکننده اسید هیالورونیک ذرات ژل کوچک، محبوب ترین تزریق لب امروزی است و کیفیت نتایج آن به مهارت پزشک و تکنیک تزریق مورد استفاده در طی عمل زیبایی بستگی دارد.بنابراین تکنیک ایده آل برای قرار دادن پرکننده تزریقی اسید هیالورونیک ذرات کوچک برای تقویت لب چیست؟ استفاده از کانولا برای تزریق فیلر صورت و پرکننده لب، روش بسیار ایمن‌تری است که خطر کبودی و تورم را به حداقل می‌رساند. همچنین انعطاف پذیری، کنترل و دقت بیشتری را در طول عمل به انژکتور می دهد. همچنین روش‌های مختلفی وجود دارد که انژکتور در کجا و چگونه فیلر لب را در محل‌های تزریق خاص قرار می‌دهد، بسته به نتایج مورد نظر شما. ما در این مطلب به مبحث چگونه می توان پرکننده های پوستی با ذرات ریز هیالورونیک اسید را تزریق کرد میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پرکننده های پوستی - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - تزریق بوتاکس در کرج - خدمات تزریق ژل در کرج - خدمات تزریق ژل و فیلر

چگونه می توان پرکننده های پوستی با ذرات ریز هیالورونیک اسید را تزریق کرد؟

رسیدن به پری لب یک روند زیبایی است که هرگز از بین نمی رود. بسیاری از افراد مشهور و افراد داشتن لب های پر و خوش طعم را معیاری برای ظاهر جوان می دانند. به همین دلیل، لب ها یا ناحیه اطراف دهان یکی از مناطق درمانی رایج برای جوانسازی صورت با پرکننده های پوستی است.

تزریق فیلر به بهبود ظاهر کلی و وضعیت لب هایی که به مرور زمان بدتر شده اند کمک می کند. در اینجا برخی از دلایل تغییر لب های شما با افزایش سن آورده شده است:

از دست دادن کلاژن و حجم صورت:

شایع ترین علامت پیری لب ها از دست دادن شکل و پری لب است. در اواسط دهه 20 و اوایل 30 سالگی، بدن شما به طور طبیعی شروع به کاهش تولید کلاژن می کند که باعث می شود پوست لب های شما نازک و صاف به نظر برسد.

سال‌ها حالت چهره و حرکت لب‌ها:

لب‌ها نیز در حالات چهره نقش دارند و انجام مداوم حرکات صورت می‌تواند بر شکل لب‌های شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، جمع کردن لب‌ها می‌تواند باعث فرسودگی ماهیچه‌های لب شما شود و منجر به ایجاد ریتیدهای اطراف دهان (چروک) و خطوط عمودی لب شود.

سیگار کشیدن :

سیگار حاوی مواد شیمیایی است. که برای پوست شما مضر است. و به تجزیه کلاژن و الاستین کمک می کند. و در نتیجه باعث ایجاد ریتیدهای اطراف دهان و خطوط لب می شود. همچنین می تواند بر ملانین لب های شما تأثیر بگذارد و منجر به رنگدانه های ناهموار شود که باعث می شود لب های شما تیره و ناسالم به نظر برسند.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید :

قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث شود. که لب بالایی و لب پایینی خشک، ترک خورده و چروکیده به نظر برسند. این به این دلیل اتفاق می افتد که اشعه ماوراء بنفش می تواند به کلاژن و سلول های پوست شما آسیب برساند و باعث پیری نور شود.

مروری بر آناتومی لب برای پرکننده های لب

لب ها تا حدودی ساختار پیچیده ای از صورت هستند. و درک آناتومی آن برای تعیین انتظارات بیمار در مورد محل قرارگیری پرکننده های لب بسیار مهم است. در اینجا مروری بر بخش های مختلف منطقه پیرامونی است:

ورمیلیون :

این سطح رنگی لب بالا و لب پایین است. این رول سفید است که به لب ها شکل می دهد و مرزی را تشکیل می دهد که در آن لب با پوست اطراف دهان برخورد می کند.

Vermillion borde r:

آستر لبه یا گوشه لب ها را مرز vermillion می نامند. لب ها را به وضوح از پوست اطراف جدا می کند و تفاوت رنگ بین این دو را برجسته می کند. این جایی است که معمولا خط لب خود را می زنید.

فیلتروم :

این دو ساختار ستون عمودی هستند که در زیر بینی یافت می شوند و خط وسطی را تشکیل می دهند که به لب بالایی شما متصل است.

کمان کوپید :

کمان کوپید یک ساختار مهم برای لیفت لب و پرکننده لب است. این ناحیه منحنی است که در وسط لبه بالایی شما قرار دارد.

کمیسورهای دهانی :

این به نواحی بیرونی پری دهانی اشاره دارد که در آن لب بالا و لب پایین به دهان متصل می شوند. این جایی است که اولین نشانه های خطوط ماریونت ظاهر می شود.

چین نازولبیال :

این یک فرورفتگی در ناحیه اطراف دهان است که از بینی تا گوشه‌های لب و دهان امتداد می‌یابد. به دلیل افزایش سن، این ناحیه مستعد افتادگی است و ممکن است به اصطلاح چین و چروک بینی ایجاد شود.

تکنیک های مختلف تزریق لب با استفاده از پرکننده اسید هیالورونیک

روش تزریق فیلر لب اسید هیالورونیک معمولاً شامل قرار دادن مواد ژل روی لب بالایی است. دلیل این امر این است که بیشتر علائم کاهش حجم، نازک شدن لب ها و خطوط لب در ناحیه فوقانی پری دهان آشکار است. همچنین اغلب در اینجاست که گوشه های افتاده دهان و خطوط نامتقارن لب شروع به ایجاد می کنند.

قبل از هر روش تزریق لب، از شما خواسته می شود تا برای مشاوره و ارزیابی نواحی درمانی مورد نظر خود مراجعه کنید. جراح زیبایی شما را در برنامه درمانی شما راهنمایی می کند. و در مورد محل قرار دادن فیلرها صحبت می کند. در روز عمل، دو روش تکنیک تزریق لب وجود دارد که ممکن است از آنها استفاده شود:

تزریق سوزن  تزریق کانولا
روشی سنتی برای تزریق فیلرهای آرایشی برای بزرگ کردن صورت و لب یک روش جدیدتر و مورد تایید FDA برای پرکننده های بافت نرم
سوزن ها دارای نوک تیز هستند که به پوست نفوذ می کند کانولاها دستگاه‌های تزریقی هستند که دارای نوک سوزنی هستند
احتمال ایجاد کبودی و تورم بعد از درمان بیشتر است خطر کمتری برای بیماران پرکننده لب و روش تزریق راحت تر برای ارائه دهندگان

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *