پاک کردن تتو - خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد

تتوها (خال‌ کوبی‌ ها) آرایش‌ های دائمی می باشند و درحالی‌ که امکان دارد یک ایده بسیار خوب به نظر بیاید، ولی امکان دارد به علت مداخله آن‌ ها با زندگی شخصی و یا حرفه‌ ای خود از انجام آن احساس پشیمانی خواهید کرد. از آنجایی‌که تاتوها دارای ماهیتی دائمی می باشند، امکان دارد به مشکلی قابل‌ توجه مبدل شوند. ذرات رنگ‌ دانه جوهر که به زیر پوست راه دارند، به‌ قدری بزرگ هستند که بدن به‌ طور طبیعی قادر به محو کردن آن‌ ها نخواهد بود. این به این دلیل است که جهت پاک کردن تاتو رنگ‌ دانه‌ ها باید شکسته بشوند. پاک کردن تاتو با لیزر یکی از آسانترین روش‌ها برای رسیدن به این هدف میباشد پاک کردن تاتو با حداقل آسیب به پوست مجاور انجام خواهد شد، که به‌ نوبه خود از به وجود آمدن عوارض جانبی نامطلوب که بیشتر با روش‌ های سنتی پاک کردن تاتو همراه هستند، ممانعت خواهند کرد. ما در این مطلب به مبحث پاک کردن تتو می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پاک کردن تاتو با لیزر

این درمان با استفاده از یک لیزر پرقدرت به پوست نفوذ خواهد کرد. این نور بدون به وجود آمدن آسیب از سطح پوست عبور می کند، و در عین‌ حال ذرات رنگ‌ دانه را مرتعش خواهد کرد. ارتعاش باعث به وجود آمدن گرما شده، و این گرما به‌ نوبه خود باعث شکستن رنگ‌ دانه‌ ها به قطعات کوچک‌ تر خواهد شد که میتوانند از روش سیستم لنفاوی از بین برده شوند.
طول هر درمان فرق دارد، و می‌تواند از30 دقیقه تا بیش از یک ساعت برای هر قسمت از درمان فرق کند. نتیجه به دست آمده از پاک کردن تاتو با لیزر تدریجی خواهد بود. این به این معنی است که تاتو باید بعد از هر جلسه درمان پیاپی و با گذشت زمان همراه با به وجود آمدن فرآیندهای طبیعی در بدن محو بشوند.

پاک کردن تتو - خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد

مزایای پاک کردن تتو با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر دارای مزایای مختلف و قابل‌ توجهی هستند، که قسمت عمده آن ماهیت غیر جراحی این درمانها را شامل خواهد شد. این مزایا عبارت‌ اند از:

  • عدم به وجود آمدن اسکار (جای زخم): نور لیزر به‌گونه‌ ای طراحی‌ می شود که به سلول‌ های پوستی هیچ‌ گونه آسیبی وارد نخواهد کرد. این به این معناست که پتانسیل به وجود آمدن اسکار بسیار پایین است. این مزایا با روش‌ های رفع تتو که بر “سایش”‌پوست تکیه می کنند، در تضاد است.
  • محو شدن تاثیرگذار و پاک کردن تاتو: پاک کردن تاتو با لیزر می‌تواند به‌ طور تاثیرگذار باعث محو شدن آثار تاتو بدون به وجود آمدن تاثیرات ماندگار و نامطلوب روش‌ های دیگر پاک کردن تتو می شود.
  • زمان بهبودی حداقل: بعد از به دست آوردن درمان پاک کردن تاتو با لیزر، شما باید به مدت چندین روز از پوست خود در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت نمایید. مقدار کمتری از قرمزی و حساسیت به لمس امکان دارد باقی بماند، اما این تاثیرات باید در عرض چندین روز از آغاز درمان فروکش کنند.
  • پاک کردن تتو از قسمتی خاص یا به‌طور کامل: پاک کردن تتو با لیزر می‌تواند باعث پاک کردن تاتو از نقطه‌ ای خاص یا کل بدن شود.
  • ایمنی: پاک کردن تتو با لیزر یکی از ایمنی ترین روش‌ های از بین بردن تاتو است. خطر ابتلا به عفونت جزئی می باشد، و عوارض جانبی نامطلوب کمی بعد از درمان به وجود می آید و بیمار در کل فرآیند درمان احساس آسانی بیشتری دارد.

فرآیند درمان

به‌ دلیل کاهش عوارض جانبی ناخواسته، پزشک معمولا از بیمار می‌خواهد که از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپیرین برای چندین روز قبل از درمان دوری کند. این کار به تجربه درمانی راحت‌ تر و کم کردن کبودی و درد در دوران بهبودی منتهی می شود.
یک بی‌ حسی موضعی به‌ طور عادی چندین دقیقه قبل از پاک کردن تاتو با لیزر به‌ دلیل کاهش درد و ناراحتی استفاده خواهد شد. در این روش، پالس‌ های کوتاه انرژی لیزر از ناحیه تاتو عبور داده‌ می شود و باعث شکستن رنگ‌ دانه‌ ها می شود. بیشتر بیماران معمولاً ظرف چندین دقیقه اول درمان به این حس عادت می کنند و احساس ناراحتی نخواهند کرد.
هر جلسه درمان نسبت به‌ اندازه تاتو می‌تواند از یک تا چندین دقیقه طولانی شود. به‌ دلیل به دست آمدن نتایج بهینه پزشک معمولا به بیماران توصیه خواهند کرد که جهت انجام درمان‌ های اضافی در مدت زمان ۴ تا ۸ هفته مراجعه نمایند.

چند جلسه درمان جهت پاک کردن تاتو مورد نیاز می باشد؟

پاک کردن تاتو با لیزر به‌ طور عادی نیازمند جلسه های درمانی زیادی است. نتیجه این درمان، نسبت به رنگ تتو، سن تاتو، و رنگ‌ دانه‌ های پوستی بیمار مختلف است. جهت درمان رنگ‌ های مختلف یک تتو به درمان‌ های متفاوت نیاز می باشد.

آیا این روش باعث به وجودآمدن آسیب می شود؟

بیشتر بیماران احساسی مانند زمان انجام تاتو یا کمی ملایم‌ تر را خبر می دهند. یک فرق عمده این است که پاک کردن تاتو با لیزر بسیار سریع‌ تر انجام شده است، تعدادی از درمانها تنها ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه به طول می انجامد. بیماران ناراحتی این درمان را با خوردن یک کش پلاستیکی به پوست خودشان مقایسه می‌کنند. پاک کردن تاتو هایی دارای رنگ سیاه، به علت طول‌ موج نور استفاده‌ شده جهت شکستن رنگ با ناراحتی کمتری همراه خواهد بود.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *