پاکسازی صورت و فیشیال - انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو 

پاکسازی صورت و فیشیال

فیشال یک روش درمانی بسیار رایج برای داشتن پوستی سالم و درخشان می باشد. این روش های درمانی در چند مرحله به مدت یک ساعت الی سه ساعت انجام خواهد شد. به عبارت دیگر، از هنگامی که وارد کلینیک می شوید تا زمان خروج تنها به یک الی سه ساعت زمان نیاز دارد تا پوست صورت پاکسازی بشود. فیشیال یکی از بهترین گزینه و البته ساده ترین درمانهایی می باشد که با انجام آن ها می توانید پوستی صاف و درخشان داشته باشید و  نکته بسیار مهم در خصوص این روش درمانی این می باشد که تنها در یک مرحله میتوان تعدادی از مشکلات پوستی مثل: جوش های سر سیاه یا کومودن را از بین می برد. به همین دلیل است که فیشیال  به عنوان یک روش درمانی بسیار خوب و اثبات شده جهت مراقبت از پوست در سراسر دنیا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته نیاز است که  فیشیال هم در سالن های زیبایی و هم در کلینیک های پوست و مو انجام خواهد شد. در حالت کلی، پیشنهاد می کنیم که به یک کلینیک معتبر و با تجربه در این زمینه ها مراجعه نمایید به دلیل این که اگر مراحل و یا موادی که هنگام انجام این درمان باید استفاده کنید، به درستی انتخاب نخواهد شد؛ درمان با این روش نتیجه بخش نیست. ما در این مطلب به مبحث پاکسازی صورت و فیشیال می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج می توانید با کلینیک شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

مراحل فیشیال صورت

همانطور که گفته شده است. فیشیال طور یک روش درمانی چند مرحله ای می باشد که نیازمند چندین درمان مراقبت پوستی در یک درمان است اگرچه این درمان های چند مرحله ای در یک نگاه ساده به نظر بیایند، اما اگر با استفاده از بهترین مواد و به بهترین شکل اجرا بشود، نتیجه غیر قابل تصوری به همراه خود دارند. این مراحل مربوط هستند از:

فیشیال همراه با تمیز کردن صورت با پاک کننده ملایم شروع خواهد شد تا همه کثیفی ها، عرق ها و چربی ها از روی صورت به طور کامل پاکسازی شود. در این مرحله تمامی موادی که باعث بسته و خفه شدن منافذ پوست می شوند، به طور کامل از لایه سطحی پوست، پاک خواهند شد.

مرحله بعدی بخاردادن پوست می باشد که به مرطوب شدن و شل شدن پوست کمک زیادی می کند و منافذ پوست را جهت پاکسازی بهتر باز خواهند کرد.

و در مرحله ی بعد لایه برداری با یک اسکراب جهت از بین بردن چربی و جوش های سرسیاه و سرسفید شروع خواهد شد.

مرحله بعدی ماساژ صورت می باشد. معمولاً در این قسمت از یک کرم ویژه استفاده خواهد شد. ماساژ آرامش بخشترین بخش فیشیال صورت می باشد. در این مرحله تا حدی لیفت پوست صورت انجام می شود و باعث خواهد شد که پوست از درون آبرسانی بشود.

در مرحله بعدی از یک ماسک مخصوص به مدت 15 الی 30 دقیقه استفاده خواهد شد. از این ماسک جهت آبرسانی و هیدارته کردن پوست استفاده خواهد شد. سپس نوبت به استفاده از تونر رسیده است. تونر باعث می شود که پوست عمیقا پاکسازی شود و pH آن تنظیم بشود.

در مرحله آخر از یک مرطوب کننده سازگار با نوع پوست استفاده خواهد شد. این کرم باعث خواهد شد که رطوبت به طور عمقی وارد پوست شده و آن را آبرسانی خواهد کرد.

پاکسازی صورت و فیشیال - انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو 

انجام فیشیال صورت به چه افرادی توصیه شده است؟

به طور کلی بیشتر مشکلات پوستی، مانند جوش و آکنه از دوران نوجوانی شروع می شوند. اما براساس مطالعات انجام شده، لازم است که فیشیال صورت از سن 20 سالگی به بعد انجام بشود. تا آن هنگام، لازم است که از روش های درمان خانگی برای پاکسازی پوست استفاده بشود. اگر سن بین 18-25 سال است، می توان جهت حفظ خاصیت درخشانی و جوانی صورت، جهت مناسبت های خاص یا 2 ماه یک بار، می توان از این درمان استفاده نمود. اما اگر سن بیش از 20 شده است و علائمی مانند پیری زودرس، آکنه هورمونی، لکه های پوستی و …  مشاهده شده باشد، فیشیال می تواند به عنوان یک درمان روتین استفاده بشود و  از آنجا که این درمان مانند ماساژ و موادی برای از بین بردن لکه های پوستی می باشد، انجام آن هر 1 ماه یا 3 هفته 1 بار، قطعا نتیجه خوبی به همراه خود دارد.

انواع فیشیال صورت

در دنیا برای هر نوع پوست و هر گروه سنی، چند صد نمونه فیشیال صورت وجود خواهد داشت اکنون استفاده از LED، نمک کریستالی و … رایج ترین روش های انجام فیشیال می باشند. در حالت پایه و معمول، از موادی مانند آبرسان، روشن کننده و پاک کننده صورت استفاده خواهد شد. در زمانی که در بعضی موارد خاص، نسبت به نوع و مشکلات پوستی، از دیگر درمان ها چون پارافین تراپی هم استفاده خواهد شد،  همینطور فیشیال صورت ضد پیری کمک می کند علائم پیری قابل مشاهده مثل: چین و چروک، خطوط ریز، لکه، افتادگی و تیرگی را تا حد زیادی از بین ببرد. علاوه بر این، جهت مناسبت های خاصی، میتوانید  از ماسک های ورقه ای ویژه که باعث درخشش چندین برابری پوست می شوند، استفاده نمود.

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج و در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و کوچک کردن بینی با آنزیم کرج  – کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت در کرج و در کلینیک شهرزاد

لیفتینگ و هایفوتراپی – بوتاکس – خدمات فیلر در کرج – خدمات کاشت مو در کرج – خدمات تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر و بوتاکس و کوچک کردن بینی با آنزیم و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال در کرج کلینیک شهرزاد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *