پرکننده یا عمل بینی - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - تزریق ژل - خدمات فیلر - تزریق بوتاکس - شماره تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث پرکننده یا عمل بینی می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پرکننده یا عمل بینی

اینکه آیا باید پرکننده بینی انجام دهید یا عمل بینی (جراحی بینی) به موارد زیادی بستگی دارد. مانند اهداف شما، تأثیراتی که می خواهید و موقعیت شما. پرکننده های بینی که به آن رینوپلاستی غیر جراحی یا رینوپلاستی مایع نیز گفته می شود. راهی برای زیباتر جلوه دادن بینی با تزریق فیلرهای پوستی در قسمت های خاصی از بینی است.

اغلب اوقات، این فرآیند برای افرادی که می خواهند شکل، تقارن یا کانتور بینی خود را بدون جراحی بهبود بخشند، پیشنهاد می شود. پلاگ های بینی می توانند مواردی مانند قوز پشتی، بینی ناصاف و سایر مشکلات کوچک را برطرف کنند.

از سوی دیگر، عمل بینی که به آن رینوپلاستی نیز گفته می شود. یک فرآیند جراحی است که به شکلی مجدد یا بازسازی بینی برای بهتر به نظر رسیدن یا عملکرد بهتر آن انجام می شود. این میتواند به مشکلات پیچیده تری مانند تغییر اندازه، شکل یا موقعیت بینی، رفع مشکلات داخلی یا تسهیل تنفس کمک کند.

مهم است که با یک جراح پلاستیک یا متخصص پوست واجد شرایط صحبت کنید. که می تواند مشکلات خاص شما را بررسی کند و بهترین راه حل را پیشنهاد کند. آنها ساختار بینی شما، آنچه را که میخواهید تغییر دهید و سوابق پزشکی شما را بررسی می کنند تا تصمیم بگیرند که آیا پرکننده بینی بدون جراحی یا رینوپلاستی جراحی بهترین راه برای رسیدن به اهداف شما است.

انواع روش های جراحی بینی

برای رفع مشکلات مختلف و به دست آوردن نتایج متفاوت می توان از انواع درمان های جراحی بینی استفاده کرد.

در اینجا برخی از محبوب ترین انواع جراحی زیبایی بینی آورده شده است:

بیشتر بخوانید: آیا فیلر بینی ایمن است؟

رینوپلاستی کاهشی، درمانی است که اغلب برای کوچکتر کردن بینی انجام می شود:

شامل برداشتن استخوان یا غضروف اضافی برای متعادل و متناسب به نظر رسیدن بینی می شود.

جراحی زیبایی بینی:

این نوع جراحی برای بزرگتر کردن بینی یا بیرون آمدن بیشتر بینی انجام می شود. این کار را می توان با ایمپلنت هایی مانند چسب های سیلیکونی یا غضروفی انجام داد که شکل بینی را بهبود میبخشد و آن را مشخص تر می کند.

رینوپلاستی فرهنگی:

جراحی زیبایی بینی فرهنگی نوعی جراحی پلاستیک است که بر رفع بینی افراد با زمینه های فرهنگی مختلف تمرکز دارد. هدف این است که قومیت بینی را حفظ کنید و در عین حال به طور کلی بهتر به نظر برسد. ممکن است شامل مواردی مانند صیقل دادن نوک بینی، باریکتر کردن سوراخ های بینی یا تغییر پل بینی باشد.

رینوپلاستی اصلاحی:

جراحی بینی اصلاحی که به آن رینوپلاستی ثانویه نیز گفته می شود. جراحی است که مشکلات یا نتایج کمتر از کامل را از جراحی بینی قبلی برطرف می کند. رینوپلاستی اصلاحی می تواند مشکلاتی مانند عدم تقارن، مشکلات تنفسی یا نارضایتی از ظاهر بینی شما را برطرف کند.

رینوپلاستی فانکشنال:

هدف از جراحی بینی فانکشنال بهبود راه هوایی بینی و رفع مشکلات تنفسی است. ممکن است شامل رفع انحراف تیغه بینی، کاهش اندازه شاخک ها در بینی یا رفع سایر مشکلات ساختاری باشد که جریان هوا را مسدود می کند.

رینوپلاستی پس از سانحه:

این نوع جراحی بینی مشکلات تنفسی یا بدشکلی بینی ناشی از شکستگی یا تصادف را اصلاح می کند. روی بازیابی ظاهر خوب بینی و توانایی کارکرد آن تمرکز دارد.

مهم است که به یاد داشته باشید که روش انجام جراحی بینی و روش های مورد استفاده به آناتومی منحصر به فرد فرد، اهداف و مهارت جراح بستگی دارد. مهم است که با یک جراح پلاستیک واجد شرایط که در جراحی بینی تخصص دارد صحبت کنید تا بهترین نوع درمان را برای رسیدن به نتایج مورد نظر خود بیابید.

فواید پرکننده بینی

فیلرهای بینی که به آنها رینوپلاستی غیر جراحی یا رینوپلاستی مایع نیز گفته می شود، مزایای زیادی برای افرادی دارد که می خواهند ظاهر بینی خود را تغییر دهند.

بیشتر بخوانید: عوارض جانبی پرکننده های بینی

در اینجا چند نکته خوب در مورد پرکننده بینی وجود دارد:

روش بدون جراحی:

یکی از بهترین چیزها در مورد پلاگ بینی این است که می توانند جایگزین جراحی بینی سنتی بدون جراحی شوند. این روش شامل تزریق فیلرهای پوستی به قسمت‌های خاصی از بینی برای رفع مشکلاتی مانند قوز پشتی، عدم تقارن بینی یا ایرادات کوچک است. از آنجایی که شامل جراحی نمی شود. زمان قطعی آن بسیار کم است و خطر بروز مشکلات کمتر از جراحی تهاجمی است.

استفاده سریع و آسان:

در بیشتر مواقع تزریق فیلر بینی را می توان در مدت زمان کوتاهی و اغلب در مطب انجام داد. بیشتر اوقات، این فرآیند کمتر از یک ساعت طول می کشد. بنابراین افراد می توانند تقریباً بلافاصله به زندگی روزمره خود بازگردند. این باعث می شود آن را برای افرادی که مشغول هستند یا افرادی که خواهان درمانی هستند که خیلی آنها را آزار ندهد، انتخاب خوبی باشد.

یکی دیگر از مزایای فیلرهای بینی این است که معمولاً می توانید نتایج را بلافاصله پس از عمل مشاهده کنید. هنگامی که تزریق می شود، فیلرها به سرعت حجم می دهند و شکل بینی را تغییر میدهند و بلافاصله ظاهر آن را بهتر می کنند. این می تواند به ویژه برای افرادی که می خواهند به سرعت و بدون وقفه ای که با جراحی همراه است، بهتر به نظر برسند جذاب باشد.

شمع های بینی را می توان به روش های زیادی تغییر داد و دوباره بیرون آورد. تزریق های ماهرانه می توانند قسمت های خاصی از بینی را هدف قرار دهند تا اثر مورد نظر خود را به دست آورند.

حداقل ناراحتی:

اکثر افراد می توانند بدون درد زیادی با تزریق پلاگ بینی مقابله کنند. فیلرهای پوستی اغلب دارای یک بی حس کننده موضعی هستند که به کاهش درد کمک می کند. همچنین، زمان بهبودی معمولا کوتاه و آسان است و تنها کبودی یا تورم جزئی دارد که طی چند روز از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: خطرات و عوارض بالقوه لیفت صورت چیست؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری و مزوتراپی مو در کرج در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج – کاشت ابرو و مو در کرج – مزوتراپی مو در کرج – پاکسازی صورت در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *