ایمنی فیلر بینی - تزریق بوتاکس - تزریق ژل در کرج - خدمات فیلر در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

هنگامی که توسط یک متخصص پزشکی دارای مجوز و با تجربه انجام می شود، عمل بینی غیر جراحی معمولاً ایمن در نظر گرفته می شود. اما، مانند هر درمان پزشکی، برخی از خطرات احتمالی و چیزهایی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید. ما در این مطلب به مبحث آیا فیلر بینی ایمن است می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید در مورد ایمنی عمل بینی بدون درد به آنها فکر کنید:

تخصص ارائه دهنده:

یافتن یک متخصص مراقبت های بهداشتی ماهر و آگاه که در روش های زیبایی غیرجراحی متخصص باشد، مهم است. آنها باید در مورد نحوه عملکرد صورت، نحوه تزریق و موارد استفاده شده اطلاعات زیادی داشته باشند. زمانی که افراد مهارت و تجربه مناسبی داشته باشند، احتمال بروز عوارض بسیار کمتر است.

ایمنی محصول:

پرکننده‌های پوستی، مانند پرکننده‌های اسید هیالورونیک (HA)، اغلب برای جراحی‌های بینی غیرجراحی استفاده می‌شوند. اکثر مردم فکر می کنند که پرکننده های HA ایمن هستند و آنها را آزار نمیدهند. برای کاهش احتمال عوارض جانبی یا مشکلات، استفاده از محصولاتی که مورد تایید FDA هستند و ایمن هستند بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: لایه برداری صورت با لیزر

عوامل فردی:

اینکه آیا عمل بینی غیرجراحی برای شما ایمن و مناسب است یا نه، به مواردی مانند سابقه پزشکی، آلرژی‌ها و مشکلات بینی شما بستگی دارد. در طول مشاوره، مهم است که به ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود همه چیزهایی را که باید بدانند بگویید تا بتوانند بررسی دقیقی از پرونده شما انجام دهند.

خطرات و عوارض جانبی احتمالی:

جراحی های غیرجراحی بینی به ندرت باعث ایجاد مشکل می شوند، اما می توانند باعث تورم، کبودی، قرمزی و درد مختصر در محل های تزریق شوند. مشکلات جدی مانند عفونت، واکنش آلرژیک یا مشکلات رگ های خونی نادر هستند اما ممکن است رخ دهند. اگر یک ارائه دهنده ماهر را انتخاب کنید و آنچه را که بعد از عمل به شما می گوید انجام دهید، می توان عوارض را به حداقل رساند.

نتایجی که فقط برای مدت کوتاهی دوام می آورند:

مهم است که به یاد داشته باشید که نتایج عمل بینی بدون درد فقط مدت کوتاهی دوام می آورد. بر اساس مواردی مانند نوع پرکننده مورد استفاده و سرعت یا کندی متابولیسم هر فرد، نتایج می‌توانند برای مدت زمان متفاوتی باقی بمانند. ممکن است برای حفظ نتایج مورد نظر نیاز به درمان های لمسی باشد.

بهتر است با یک متخصص پزشکی آموزش دیده گفتگوی کامل داشته باشید که می تواند وضعیت خاص شما را بررسی کند، در مورد خطرات و مزایای احتمالی با شما صحبت کند و توصیه های شخصی به شما ارائه دهد. بر اساس نیازها و اهداف منحصر به فرد شما، آنها قادر خواهند بود به شما بگویند که آیا جراحی بینی بدون درد برای شما انتخاب خوب و مطمئنی است یا خیر.

آیا فیلر بینی می تواند مهاجرت کند؟

فیلرهای بینی، مانند سایر فیلرهای صورت، پتانسیل انتشار دارند، اما این اتفاق به ندرت رخ می دهد. مهاجرت فرآیندی است که مواد پرکننده از جایی که قرار داده شده است به سایر قسمت های صورت منتقل می شود. اما اگر از روش های تزریق مناسب و محصولات پرکننده مناسب استفاده کنید، می توانید خطر مهاجرت را کاهش دهید.

خطر مهاجرت می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند نوع فیلر مورد استفاده، عمق و محل تزریق و بدن فرد باشد. برخی از انواع پرکننده‌ها، مانند پرکننده‌های اسید هیالورونیک (HA) که اغلب برای بزرگ‌کردن بینی استفاده می‌شوند، نسبت به سایر انواع پرکننده‌ها خطر انتشار کمتری دارند.

برای کاهش خطر مهاجرت، انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه که در مورد آناتومی صورت و روش های تزریق اطلاعات زیادی داشته باشد، مهم است. آنها با دقت به پرونده شما نگاه می کنند، مقدار و محل مناسب فیلر را مشخص می کنند و از روش های دقیق تزریق برای گرفتن بهترین نتیجه و کاهش احتمال مهاجرت استفاده می کنند.

پیروی از دستورالعمل هایی که پزشک یا پرستار بعد از درمان به شما می دهد بسیار مهم است. از وارد کردن فشار بیش از حد یا لمس ناحیه تحت درمان بلافاصله پس از انجام فرآیند برای جلوگیری از حرکت فیلر خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: نکاتی که قبل از لیفتینگ و سفت کردن صورت

پس از مصرف پرکننده بینی، در صورت مشاهده هرگونه تغییر عجیب و غریب، مانند برآمدگی یا ناهمواری، مهم است که با پزشک خود صحبت کنید. آنها می توانند به وضعیت نگاه کنند و گام های مناسبی را برای حل هر مشکلی ارائه دهند.

به یاد داشته باشید که انتخاب یک متخصص واجد شرایط و صحبت آشکار در مورد اهداف و انتظارات خود، هر گونه درمان زیبایی مانند پرکننده بینی را ایمن تر و موثرتر می کند.

لیفت بینی هایکو چیست؟

لیفت با نخ HIKO یک روش غیر جراحی برای بهبود ظاهر بینی است. این روش کمی تهاجمی است که از نخ های PDO (پلی دیوکسانون) برای تغییر شکل بینی و بلند کردن آن استفاده می کند. در طول درمان لیفت با نخ بینی HIKO، بخیه های نازک و قابل حلی به نام نخ های PDO از طریق برش ها یا سوراخ های کوچک وارد بینی می شوند. نخ ها به گونه ای در بینی قرار می گیرند که از بینی حمایت می کند، بافت های افتاده را بلند می کند و شکل بینی را تغییر می دهد.

نخ ها به بدن کمک می کنند تا کلاژن بیشتری بسازد، که باعث می شود پوست در طول زمان انعطاف پذیرتر و سفت تر شود. این باعث می شود که اثرات حتی پس از شکستن نخ ها دوام بیاورند. لیفت نخ های بینی HIKO می تواند چندین مشکل بینایی مانند پل صاف، افتادگی نوک بینی یا بینی غیر متقارن را برطرف کند. می تواند بدون نیاز به جراحی بینی را برجسته تر، بلندتر و متعادل تر نشان دهد.

در اکثر مواقع این فرآیند با بی حسی موضعی انجام می شود و زمان بهبودی در مقایسه با جراحی بینی کوتاه است. ممکن است عوارض جانبی موقتی مانند تورم، کبودی یا ناراحتی خفیف وجود داشته باشد، اما معمولاً طی چند روز تا یک هفته از بین می‌روند.

بیشتر بخوانید: خطرات و عوارض بالقوه لیفت صورت چیست؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری و مزوتراپی مو در کرج در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت – درمان جوش صورت در کرج – کاشت ابرو و مو در کرج – مزوتراپی مو در کرج – پاکسازی صورت در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *