لایه برداری صورت با لیزر - لیزر موهای زائد - خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  - مزوتراپی مو - کلینیک زیبایی در کرج - شماره تماس:  09353242647

ما در این مطلب به مبحث لایه برداری صورت با لیزر می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لایه برداری صورت با لیزر

لایه برداری با لیزر روشی برای برداشتن لایه های بیرونی پوست از صورت شما و تشویق پوست جدید به رشد است. اکثر مردم برای اینکه پوست خود را با کاهش چین و چروک ، اسکار و لکه های لکه دار جلوه دهند و احساس بهتری داشته باشند، آن را دارند .

تصویری که ساختارها و لایه های پوست را نشان می دهد

لایه برداری صورت با لیزر چیست؟

اگر لیزر لایه برداری دارید، پزشک یک پرتو لیزر شدید را روی پوست شما هدایت می کند.

این ممکن است بتواند:

  • کاهش یا رفع چین و چروک های ریز
  • پوست خود را سفت کنید
  • رنگ لکه های پوستی را یکنواخت کنید
  • پوست خشن صاف
  • اسکارهای خود را بهتر جلوه دهید از جمله  اسکارهای کم عمق آکنه

جراح شما می تواند لیزر را روی نواحی مشکل خاصی مانند چین و چروک اطراف چشم، دهان یا بینی شما هدایت کند. یا می توانند کل صورت شما را درمان کنند. شما می توانید لیزر را در نواحی دیگر نیز انجام دهید. به عنوان مثال، روی پوست گردن، سینه، بازوها و دست ها.

این موضوع لایه برداری لیزری روی صورت شما را پوشش می دهد.

انواع لایه برداری با لیزر

لیزرهای ابلیاتیو و غیرآبلاتیو

دو نوع اصلی لایه برداری با لیزر وجود دارد فرسایشی و غیر سایشی. این مبحث عمدتاً به توضیح لایه برداری مجدد با لیزر فرسایشی می پردازد.

لایه برداری با لیزر Ablative لایه بالایی پوست شما (اپیدرم) را از بین می برد. این لایه عمیق تر پوست شما (درم) را در معرض دید قرار می دهد. گرمای لیزر باعث سفت شدن بافت پوست شما می شود که باعث رشد فیبرهای کلاژن جدید می شود. کلاژن یک پروتئین فیبری طولانی است که به پوست شما ساختار و استحکام می دهد. با التیام زخم، پوست جدیدی ایجاد خواهید کرد که نرم تر و کمتر از قبل چروکیده یا زخمی شده است.

لایه برداری با لیزر غیرآبلاتیو لایه بالایی پوست شما را از بین نمی برد. در عوض، درم را گرم می کند تا پوست جدید را به رشد تشویق کند و باعث رشد کلاژن شود. لیزر غیر سایشی اثر ملایم تری نسبت به لایه برداری با لیزر ابلیاتیو روی پوست شما دارد اما نتایج آن چندان قابل توجه نیستند.

بیشتر بخوانید: انواع لیزر درمانی صورت و پوست

انواع لیزر فرسایشی

دو نوع مختلف لیزر ابلیتیو وجود دارد:

  • لیزر دی اکسید کربن (CO2).
  • لیزر Erbium:YAG (Er:YAG).

لیزرهای دی اکسید کربن عمیق تر از لیزرهای Er:YAG به داخل پوست شما می روند. پوست شما بیشتر از لیزر Er:YAG را جذب می کند که عوارض جانبی کمتری ایجاد می کند. پزشک بهترین نوع لیزر را برای شما انتخاب خواهد کرد. گاهی اوقات، آنها ممکن است از هر دو نوع با هم یا یکی پس از دیگری استفاده کنند تا اثر بهتری داشته باشند.

لیزر فرکشنال فرکشنال بخش کوچکی از پوست شما را به جای تمام پوست شما از بین می برد. این لیزرها جدیدتر هستند و معمولاً به پوست اطراف آسیب نمی رسانند.

روش های جایگزین برای لایه برداری با لیزر چیست؟

پزشک شما ممکن است به جای یا قبل از لیزر، درمان های دیگری را توصیه کند.

  • لایه برداری شیمیایی : این لایه برداری از اسید برای حذف لایه های پوست شما استفاده می کند.
  • درم ابریژن : در این روش، جراح لایه بالایی پوست شما را با استفاده از یک ابزار جراحی چرخان برمی دارد.
  • میکرودرم ابریژن : مواد ساینده مانند کریستال ها برای درمان چین و چروک و پوست آسیب دیده در اثر نور خورشید روی صورت شما هدایت می شوند.

اگر چین و چروک های عمیق یا افتادگی پوست دارید، پزشک ممکن است به جای لیزر، لیفت صورت را توصیه کند. یک جراح پلاستیک گزینه های مختلف را با شما در میان می گذارد.

آماده سازی برای لایه برداری با لیزر

پس از عمل با جراح خود دیداری خواهید کرد. آنها نوع پوست شما را بررسی می کنند و به نواحی پوستی که تحت درمان هستند نگاه می کنند. آنها خواهند دید که چین و چروک های شما کجا هستند و چقدر ضخیم هستند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند از کدام نوع لیزر لایه‌برداری مجدد استفاده کنند.

پزشک شما به شما خواهد گفت که آیا قبل از جراحی باید کاری انجام دهید. به عنوان مثال، از هر کرم خاصی روی پوست خود استفاده کنید.

لایه برداری با لیزر معمولاً به عنوان یک روش روزانه در یک کلینیک یا بیمارستان انجام می شود. این به این معنی است که شما این عمل را انجام می دهید و در همان روز به خانه می روید. اگر بیهوشی عمومی می‌کنید، معمولاً از شما خواسته می‌شود تا چندین ساعت قبل از عمل چیزی نخورید یا ننوشید. پزشک پیشنهاد های ویژه ای به شما خواهد داد.

جراح شما با شما در مورد آنچه قبل، حین و بعد از جراحی شما اتفاق می افتد صحبت خواهد کرد. اگر در مورد چیزی مطمئن نیستید، از پرسیدن نترسید.

در زمان لایه برداری با لیزر چه اتفاقی رخ می دهد؟

قبل از انجام لیزر مجدداً به شما یک ماده بیهوشی داده می شود تا در طول عمل احساس درد نکنید. این ممکن است یک بیهوشی موضعی یا عمومی باشد، بسته به اینکه چه مقدار از صورت شما تحت درمان است و جراح شما از چه لیزری استفاده می کند.

اگر نواحی کوچکی از پوست را تحت درمان قرار می‌دهید، معمولاً به شما کرم‌های بی‌حس کننده موضعی  یا تزریق در پوستتان داده می‌شود . بی حس کننده موضعی پوست صورت شما را بی حس می کند. بنابراین دردی احساس نمی کنید اما در طول عمل بیدار خواهید ماند. همچنین ممکن است به شما یک مسکن پیشنهاد شود این به شما کمک می کند آرام شوید و احساس اضطراب را متوقف کنید.

گاهی اوقات ممکن است تحت بیهوشی عمومی لایه برداری با لیزر انجام دهید که به این معنی است که در طول عمل خواب خواهید بود. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که کل صورت خود را درمان می‌کنید.

اگر جراح پوست نزدیک چشم شما را درمان می کند، ممکن است نیاز به استفاده از محافظ چشم داشته باشید.

بیشتر بخوانید: درمان با لیزر و نور برای پوست

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *