تزریق بوتاکس در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - لیزر موهای زائد در کرج - شماره تماس: 02632242647 -

اگر رژیم ضد پیری شما از قبل شامل درمان‌های تزریقی یا لیزر است، افزودن درمان‌های جوان‌سازی و تقویت زیبایی پوست شما را تضمین می‌کند که پوست شما در تمام طول سال نوازش می‌شود. در گروه پوست شوایگر، ما می دانیم که برخی از بیماران آرایشی ما دوست دارند به دنبال جایگزین های طبیعی تر برای تزریقات و لیزر باشند. به این ترتیب، ما درمان‌های جوان‌سازی پوست را ارائه می‌کنیم که نتایج واقعی را بدون تعهد ارائه می‌دهند. علاوه بر این، درمان‌های جوان‌سازی پوست ما به عنوان مکمل کاملی برای روش‌های زیبایی فشرده‌تر عمل می‌کنند. ما در این مطلب به مبحث درمان های مراقبت از پوست جوان سازی پوست با تاثیر بالا می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فهرست مطالب

میکرودرم ابریژن

درمان های جوانسازی پوست

گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید این است که کمی رنگ پوست را اصلاح کنید تا زیبایی طبیعی پوست خود را بازیابید و درخشش خود را به سطح بعدی ببرید.

علاوه بر یک رژیم مراقبت از پوست در خانه، حفظ زیبایی مداوم شما باید شامل درمان‌های آسان و غیرتهاجمی جوان‌سازی پوست، از جمله میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن، لایه‌برداری شیمیایی و فیشال‌های پزشکی باشد. ارائه دهندگان پوست زیبایی ما توصیه می کنند که این درمان های ناهار را به طور مداوم به رژیم مراقبت از پوست خود اضافه کنید.

میکرونیدلینگ

در حالی که جوانسازی لیزر ممکن است بهترین درمان برای آسیب های ناشی از نور خورشید، چین و چروک و اسکار آکنه باشد، میکرونیدلینگ جایگزینی با تکنولوژی پایین ارائه می دهد. این می تواند با جلسات کمتر، پوستی تقریباً عالی ارائه دهد.

میکرونیدلینگ یک روش کم تهاجمی، بدون جراحی و سفت کننده پوست برای صورت و گردن است. درمان های میکرونیدلینگ تولید طبیعی کلاژن را تحریک می کند و به طور موثر چین و چروک های صورت، خطوط ظریف و اسکارهای آکنه را کاهش می دهد و در عین حال صورت و گردن را سفت و تقویت می کند.

میکرونیدلینگ چگونه کار می کند

میکرونیدلینگ شامل استفاده از سوزن های ریز برای ایجاد آسیب کنترل شده به پوست است. دستگاه میکرونیدلینگ به اندازه یک قلم بزرگ است و نوک آن سوزن های ریزی دارد. سوزن ها بسته به وضعیت پوست شما در عمق حدود 0.025-2.5 میلی متر در پوست نفوذ می کنند.

این زخم کوچک پوست را تحریک می کند تا با تولید کلاژن جدید خود را ترمیم کند. کلاژن جدید به ایجاد پوستی صاف تر، حجیم تر و سالم تر کمک می کند.

در طول درمان میکرونیدلینگ چه چیزی را باید انتظار داشت؟

میکرونیدلینگ یک درمان بسیار سریع است. ابتدا از یک بی حس کننده موضعی استفاده می شود تا درمان بدون درد باشد. حدود 20 دقیقه طول می کشد تا پوست کاملا بی حس شود.

هنگامی که پوست بی حس می شود، جلسه درمان تنها حدود 15 تا 20 دقیقه طول می کشد. از دستگاه میکرونیدلینگ روی پوست شما استفاده می شود. می توانید انتظار داشته باشید که مقداری خونریزی خفیف رخ دهد.

بیشتر بخوانید: انواع لیزر درمانی صورت و پوست

انتظارات طولانی مدت پس از درمان چیست؟

شما باید در عرض یک تا دو هفته متوجه بهبود بافت پوست و کاهش اندازه منافذ خود شوید.

درمان های میکرونیدلینگ با فاصله یک ماه و در مجموع تقریباً 3 تا 6 جلسه انجام می شود تا نتایج مطلوب حاصل شود.

مشکلات پوستی با میکرونیدلینگ قابل درمان است

طیف وسیعی از مشکلات پوستی وجود دارد که می توان از میکرونیدلینگ برای درمان آنها استفاده کرد.

برخی از مشکلات پوستی رایج عبارتند از:

  • جای جوش
  • خطوط ظریف و چین و چروک
  • اندازه منفذ
  • بافت منافذ
  • افتادگی پوست
  • رنگدانه

ممکن است چندین درمان لازم باشد تا متوجه پیشرفت شوید.

این یک درمان عالی برای ناهار با حداقل مرکز شهر است. درمان ها با فاصله یک ماه از هم انجام می شود و در مجموع تقریباً سه تا شش درمان انجام می شود.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش آزمایش شده و واقعی برای بازسازی پوست است. در طول میکرودرم ابریژن، لایه بالایی سلول های مرده پوست به آرامی لایه برداری می شود و در حالی که رشد کلاژن را تحریک می کند، پوست جدید سالمی را نشان می دهد که صاف تر به نظر می رسد.

میکرودرم ابریژن همچنین به یکدست شدن پوست شما کمک می کند تا آن را صاف تر، روشن تر و یکدست تر کند. این روش به طور کلی برای همه رنگ های پوست ایمن و موثر در نظر گرفته می شود.

آنچه میکرودرم ابریژن می تواند برای پوست شما انجام دهد

میکرودرم ابریژن می تواند طیف وسیعی از بیماری های پوستی را درمان کند.

چند بیماری پوستی که ما از میکرودرم ابریژن برای درمان استفاده می کنیم عبارتند از:

  • آسیب خورشید
  • خطوط ظریف
  • چین و چروک
  • جای زخم
  • لکه زدگی
  • رنگ پوست ناهموار
  • بافت ناهموار پوست
  • لکه های سنی
  • لکه های تیره ناشی از آکنه
  • جای زخم
  • ملاسما
  • کسالت

میکرودرم ابریژن شامل لایه برداری مجدد پوست شما می شود که آن را به یک روش عالی برای رفع مشکلات پوستی متعدد ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و افزایش سن تبدیل می کند.

میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند

میکرودرم ابریژن راهی برای لایه برداری مجدد پوست و بازگرداندن آن به بافت صاف و محکم تر است. این یک روش لایه برداری مکانیکی است.

فرآیند میکرودرم ابریژن شامل اسپری کردن یا مالیدن کریستال های بسیار ریز بر روی پوست، با استفاده از یک گرز مخصوص است که به آرامی سطح پوست را لایه برداری می شود تا لایه قسمت بالایی پوست از بین برود. این یک روند دردناک نیست.

این پروسه برای صورت 30-40 دقیقه و برای گردن 20 دقیقه بیشتر طول می کشد.

اگرچه این روش معمولاً برای بهبود رنگ صورت و گردن انجام می‌شود، اما متخصص می‌تواند این روش را در سایر نواحی پوست نیز انجام دهد.

عوارض جانبی میکرودرم ابریژن

ممکن است تا چند روز پس از درمان، تورم خفیف یا علائمی شبیه آفتاب سوختگی وجود داشته باشد. همچنین ممکن است پوست شما بلافاصله پس از درمان روشن تر، جوان تر و یکدست تر به نظر برسد.

هنگامی که پس از درمان از مطب ما خارج شدید، می توانید به فعالیت های عادی خود بازگردید. هنگام انجام میکرودرم ابریژن، نیازی به تغییر برنامه یا فعالیت های خود ندارید.

بیشتر بخوانید: درمان با لیزر و نور برای پوست

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *