پرکننده های پوستی و تزریقی - تزریق ژل و فیلر - تزریق ژل در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - شماره همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث پرکننده های پوستی و تزریقی می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پرکننده های پوستی و تزریقی - تزریق ژل و فیلر - تزریق ژل در کرج - کلینیک زیبایی در کرج - شماره همراه: 09353242647

پرکننده های پوستی و تزریقی

پرکننده‌های پوستی و تزریقی برای نرم کردن و به حداقل رساندن اثرات پیری برای جوان‌سازی صورت استفاده می‌شوند. پرکننده‌های پوستی ماده‌ای هستند که به زیر پوست وارد می‌شوند تا نواحی را که تغییرات پیری در آن‌ها رخ داده است را پر کند. این تغییرات شامل چین و چروک ها و چین و چروک ها و همچنین کاهش حجم مرتبط با افزایش سن است. اگرچه بیشتر پرکننده‌ها برای استفاده در اصلاح چین‌های نازولبیال توسط FDA تایید شده‌اند، بسیاری از پزشکان از آن‌ها به صورت «خارج از برچسب» در تعدادی از زمینه‌های دیگر استفاده می‌کنند.

اصلاح چین و چروک های عمیق صورت، به ویژه در نواحی مقاوم به تکنیک های دیگر (مانند بوتاکس و غیره)، با توسعه پرکننده های قابل تزریق پوستی قابل اعتماد انقلابی را به همراه داشته است.

چین و چروک صورت

چین و چروک صورت نشانه ای از پیری است، اما همچنین تابعی از چندین عامل دیگر است، از جمله:

  • ماهیچه های قوی صورت ممکن است شیارهای عمیقی ایجاد کند.
  • قرار گرفتن در معرض نور خورشید و دود سیگار باعث ایجاد چین و چروک های ظریف می شود.
  • عوامل ژنتیکی باعث می شود هر فردی در هر سنی کم و بیش احتمال ایجاد چین و چروک را داشته باشد.
  • از دست دادن حجم صورت به چین و چروک صورت کمک می کند.

نواحی صورت که معمولاً با پرکننده های پوستی درمان می شوند

پرکننده‌های پوستی چین و چروک‌های ساکن را درمان می‌کنند – آن‌هایی که به دلیل ترکیبی از جاذبه و از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست ایجاد می‌شوند – معمولاً در 2/3 پایینی صورت قرار دارند. این نوع چین و چروک ها عبارتند از: چین های بینی (آنهایی که از بینی به گوشه لب می روند)، خطوط ماریونت (آنهایی که از گوشه لب تا چانه می روند)، “خطوط سیگاری” اطراف دهان و چربی. از دست دادن در گونه ها

پزشکان ما از پرکننده‌های پوستی برگشت‌پذیر مانند Restylane و Juvederm (پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک) برای موارد زیر استفاده می‌کنند:

  • فرورفتگی‌های موجود در امتداد محل اتصال بین چشم‌ها و گونه‌ها را اصلاح کنید که به نام فرورفتگی اشک شناخته می‌شود.
  • چین و چروک بین بینی و لب ها را که به نام چین های نازولبیال شناخته می شود اصلاح کنید
  • خطوط ماریونت زیر لب را بهبود بخشید
  • لب های نازک را پر کنید
  • توخالی های معبد را اصلاح کنید
  • کمک به استتار اسکار
  • نواحی دیگر را بسته به نیاز/آناتومی بیمار بهبود دهید

انواع فیلرهای مورد استفاده در صورت

امروزه محصولات پرکننده پوستی متعددی وجود دارد که روی صورت استفاده می شود. چه بخواهید آن خطوط لبخند را پر کنید و چه به ناحیه گونه خود حجم دهید، ارائه دهندگان پوست ما در طول مشاوره شما مشخص خواهند کرد که کدام محصول به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. از Juvederm گرفته تا Perlane و Radiesse و Sculptra، گزینه‌های مختلف به ما اجازه می‌دهند تا پرکننده را مطابق با شرایط فردی شما تنظیم کنیم.

پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک

پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک در حال حاضر محبوب ترین محصولات پرکننده تزریقی هستند که امروزه در ایالات متحده استفاده می شود. اسید هیالورونیک (HA) یک ماده طبیعی است که در تمام مهره داران وجود دارد و می تواند توسط برخی از باکتری ها تولید شود. این ماده غیر سلولی واکنش آلرژیک ایجاد نمی کند. بنابراین نیازی به آزمایش پوستی ندارد. این نیاز به ماده ای با اثر طولانی تر که به طور بالقوه برگشت پذیر است، دارای مشخصات ریسک مطلوب است و نتایج طبیعی را ارائه می دهد، مطابقت دارد. به طور کلی، محصولات اسید هیالورونیک 9-24+ ماه اثر و امکان اثرات طولانی تر با تزریق های مکرر را ارائه می دهند. برخی از محصولات حاوی لیدوکائین هستند، یک ماده بی حس کننده که ممکن است تجربه تزریق را بهبود بخشد.

نمونه هایی از پرکننده های مبتنی بر اسید هیالورونیک عبارتند از Restylane™ ، Juvederm™، Volbella®، Vollure®، Voluma®، Ultra®، Ultra Plus® و RHA®.

مجموعه RHA®

مجموعه جدید پرکننده‌های RHA® نشان‌دهنده آخرین پیشرفت فناوری اسید هیالورونیک (HA) در بیش از یک دهه است. این تنها پرکننده اسید هیالورونیک مورد تایید FDA برای چین و چروک های پویا است. از یک فرآیند تولید ملایم استفاده می کند که به حفظ ساختار طبیعی HA کمک می کند و به آن اجازه می دهد HA طبیعی موجود در پوست شما را تقلید کند. نتایج مجموعه RHA® فوری هستند و نتایج طبیعی را برای نواحی پویا از صورت برای نتایج طولانی مدت تا 15 ماه ارائه می دهند.

سایر محصولات

چندین ماده دیگر با تنوع در رابطه با مدت اثر، خطر عارضه و نتایج طبیعی کلی ایجاد شده اند، مانند:

Radiesse™ یک محصول هیدروکسی آپاتیت است که همچنین محبوب است و در 12-18 ماه نتیجه می دهد. ممکن است برای چین های عمیق بینی و ماریونت و بزرگ کردن گونه استفاده شود.

خطر برآمدگی یا بی نظمی در تمام فیلرهای تزریقی امکان پذیر است، اما بسیاری از پزشکان احساس می کنند که احتمال بروز آنها با پرکننده های اسید هیالورونیک کمتر از سایرین است.

بیشتر بخوانید: درمان با لیزر و نور برای پوست

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *