درمان با لیزر و نور برای آکنه - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر - پاکسازی صورت - شماره همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث درمان با لیزر و نور برای آکنه می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

درمان با لیزر و نور برای آکنه - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر - پاکسازی صورت - شماره همراه: 09353242647

لیزر درمانی برای آکنه

درمان آکنه با لیزر Isolaz® یک درمان آکنه در مطب هیجان انگیز و بدون درد است. Isolaz® یک روش پاکسازی شده توسط FDA است که برای پاک کردن منافذ و از بین بردن باکتری P. acnes استفاده می شود که باعث به وجود آمدن آکنه می شود.

دو جزء در درمان Isolaz® وجود دارد، یک مکش ملایم که منافذ شما را تمیز می کند و دیگری نوری که به طور همزمان باکتری P. acnes را از بین می برد. در یک مطالعه بالینی در سال 2008، محققان خاطرنشان کردند که آکنه به مدت 3 ماه پس از یک سری از درمان‌های Isolaz® به طور مداوم بهبود می‌یابد.

همان مطالعه کاهش آکنه التهابی (جوش) و غیر التهابی (جوش های سرسیاه و سرسفید) را نشان داد و میزان رضایت 82 درصدی (متوسط ​​تا بسیار راضی) را گزارش کرد. ایزولاز در درمان آکنه پشت و سینه نیز بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: درمان با لیزر و نور برای پوست

ایمنی درمان آکنه Isolaz®

آکنه درمانی ایزولاز برای هر نوع پوست و رنگ پوست بی خطر است. با توجه به ماهیت تمیز کنندگی عمیق و مکش ملایم ایزولاز، درمان می تواند به سایر محصولات مراقبت از پوست آکنه شما کمک کند تا بهتر عمل کنند.

اگر باردار هستید، قبل از ادامه درمان با ایزولاز، ابتدا با OB/GYN خود صحبت کنید.

پس از درمان آکنه با لیزر Isolaz® چه انتظاری دارید؟

پس از درمان آکنه با لیزر Isolaz® هیچ زمان از کار افتادگی وجود ندارد.

مشتریان بهبود قابل توجهی را از درمان آکنه Isolaz® طی 24 تا 48 ساعت پس از درمان گزارش کردند. شما خواهید دید که قرمزی ناپدید می شود، ضایعات آکنه فعال خشک می شوند و منافذ پوست تمیزتر می شوند.

شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های روزانه خود بپردازید.

تعداد درمان های Isolaz® مورد نیاز

ارائه دهندگان پوست ما چهار تا شش درمان Isolaz® را برای دستیابی به نتایج مطلوب توصیه می کنند.

میزان موفقیت درمان آکنه با لیزر Isolaz®

میزان موفقیت ما با درمان آکنه با لیزر Isolaz® در کاهش ضایعات آکنه بیش از 75 درصد در عرض دو ماه است. خبر خوب این است که نتایج چشمگیری را برای بیماران آکنه ای نشان می دهد که به سایر درمان های آکنه مانند مراقبت از پوست موضعی و آنتی بیوتیک ها پاسخ نداده اند.

بیشتر بخوانید: انواع لیزر درمانی صورت و پوست

لیزر درمانی برای اسکار آکنه

لیزر درمانی برای اسکار آکنه هم در کمک به بیماران برای دست پیدا کردن به پوستی بدون اسکار خیلی موفق است.

انواع اسکار آکنه

دانستن نوع اسکار آکنه شما به یافتن موثرترین درمان برای شما کمک می کند. دو نوع اسکار آکنه وجود دارد: اسکار آکنه حفره‌دار (جایی که بافت از دست رفته است و پوست به معنای واقعی کلمه به نظر می‌رسد که یک فرورفتگی در آن وجود دارد) و اسکار آکنه پس از التهاب (لکه‌های قرمز یا لکه‌های قهوه‌ای باقی مانده بر روی پوست پوست پس از ضایعات آکنه فعال ناپدید می شود).

بهترین لیزر درمانی برای اسکار آکنه حفره دار

درمان استاندارد طلایی برای اسکار آکنه حفره‌دار، لیزر درمانی با استفاده از لیزر CO2 فراکشنال است. لیزر CO2 فراکشنال لایه‌ های عمیق پوست را هدف قرار می‌دهد تا کلاژن های جدید را تحریک کند، که به‌ خصوص جای جوش‌ های آکنه را پر می‌کند.

مداوا اسکار آکنه کانونی (FAST) برای اسکار آکنه حفره دار

FAST از لیزر فرکشنال C02 به روشی خاص برای درمان اسکار های آکنه حفره دار استفاده می کند. زمان بهتر شدن سریع‌ تر است و بیماران نتیجه های بیشتری را تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: لیزر برای مشکلات پوستی

FAST برای هر گونه اسکار آکنه خوب است

FAST راه کاری خوب برای هر نوع اسکار آکنه است. ما می‌خواهیم بیمارانمان نسبت به شکل خود اطمینان پیدا کنند و دیگر با خود آگاهی همراه با اسکار آکنه رو به رو نشوند. قسمت های حفره‌ دار به‌ خوبی به روش FAST پاسخ داده‌ اند. بیشتر بیماران 50 تا 70 درصد بهبودی را تجربه می کنند.

چه چیزی در طول FAST انتظار می رود

ارائه دهندگان پوست ما از لیزر CO2 فراکشنال برای ایجاد سوراخ های میکروسکوپی کوچک در پوست استفاده می کنند و امکان ایجاد کلاژن جدید را فراهم می کند. کلاژن به پر کردن نواحی اسکار کمک می کند و به پوست شما ظاهری صاف تر و با طراوت می بخشد.

قبل از درمان، یک کرم بی حس کننده موضعی روی پوست استفاده می شود. تاثیر کرم بی حس کننده می تواند تا 45 دقیقه طول بکشد. ما همچنین گزینه ای از یک آرامبخش یا مخدر خفیف را قبل از درمان ارائه می دهیم. پس از بی حس شدن پوست، ارائه دهنده شما لیزر CO2 فرکشنال را روی نواحی مورد نگرانی متمرکز می کند. کل این روش حدود یک ساعت طول می کشد و درمان ممکن است شبیه سوزن سوزن شدن روی پوست باشد. شما می توانید کمی قرمزی بلافاصله پس از درمان انتظار داشته باشید و این قرمزی حدود 24 ساعت طول می کشد. قبل از از سرگیری فعالیت های عادی باید حدود 3 تا 5 روز استراحت کنید. پوست شروع به لایه برداری می کند و پس از 7 روز، صورتی به نظر می رسد. پس از حدود دو هفته، پوست از نتایج بهینه لیزر CO2 فراکشنال برخوردار خواهد شد.

بیماران به ندرت لکه های تیره طولانی مدت، لکه های روشن یا زخم را تجربه می کنند. نتیجه یک پوست صاف و جوان شده و عاری از هرگونه اسکار آکنه است.

لیزر KTP برای اسکارهای آکنه و علائم قرمز

لیزر KTP (پتاسیم تیتانیل فسفات) به طور موثر اسکار آکنه و علائم قرمز باقی مانده از آکنه را درمان می کند. این لیزر به آرامی رگ های خونی زیر سطح پوست را که در نهایت باعث قرمزی ناشی از اسکار یا روزاسه می شود، از بین می برد.

نتایج گاهی اوقات پس از یک جلسه قابل مشاهده است، در حالی که سایرین با تغییر رنگ شدیدتر ممکن است به 2-3 جلسه نیاز داشته باشند. بیماران چهره درخشان تر، رنگ پوست یکنواخت تر و بافت پوست صاف تر را گزارش می دهند. با یکی از متخصصان مراقبت از پوست ما مشورت کنید تا به شما ایده جامعی درباره آنچه در درمان لیزر KTP انتظار دارید ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: درمان با لیزر و نور برای پوست

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *