انواع لیزر درمانی صورت و پوست - پاکسازی صورت - کاشت مو - لیزر موهای زائد - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد - شماره تماس:   09353242647

ما در این مطلب به مبحث انواع لیزر درمانی صورت و پوست می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فهرست مطالب

لیزر درمانی برای پوست چیست؟

لیزر درمانی برای پوست یک روش پزشکی غیر تهاجمی است که از پرتو لیزر با شدت بالا برای درمان بیماری های مختلف پوستی استفاده می کند. این اشعه لیزر به پوست نفوذ می کند و نواحی خاصی مانند اپیدرم، درم یا بافت زیر جلدی را هدف قرار می دهد.

انواع لیزر درمانی صورت و پوست!

چرا گزینه های زیادی برای لیزر پوست وجود دارد؟ این به این دلیل است که هیچ لیزری به تنهایی نمی تواند به طور موثر تمام نگرانی های بیمار و تمام نیازهای پوست را برطرف کند. متخصصان پوست زیبایی  می گویند که آنها اغلب درمان های پوستی را برای ارائه بهترین نتایج به بیماران ترکیب می کنند. به عنوان مثال، یک متخصص پوست ممکن است از لیزر برای ترمیم اسکارهای عمیق آکنه بر روی بیمار و به دنبال آن پرکننده استفاده کند.

در اینجا لیستی از بهترین درمان های لیزری پوست وجود دارد که می توانید با توجه به نیازهای شخصی خود در نظر بگیرید:

درمان با لیزر CO2

درمان با لیزر CO2 یک روش پزشکی است که از فناوری لیزر دی اکسید کربن (CO2) برای بازسازی و جوانسازی پوست استفاده می کند . لیزر یک پرتو متمرکز نور ساطع می کند که بیرونی ترین لایه های پوست را تبخیر می کند و سلول های آسیب دیده پوست را از بین می برد و رشد پوست جدید و سالم را تحریک می کند.

چرا باید برای درمان لیزر CO2 بروید؟

اگر اسکار آکنه ، خطوط ظریف، چین و چروک، لکه های ناشی از افزایش سن، آسیب های ناشی از نور خورشید، رنگ یا بافت ناهموار پوست دارید ، لیزر CO2 روش لیزری مناسب شماست. این نوع لیزر اسکار آکنه برای از بین بردن زگیل، خال و سایر ضایعات پوستی نیز مفید است.

درمان با لیزر CO2 چگونه کار می کند؟

متخصص پوست با بی حسی موضعی به شما شروع می کند. سپس لیزر را روی پوست هدایت می کند و باعث آسیب کنترل شده به سلول های پوست می شود. به این ترتیب، روند بهبود طبیعی بدن آغاز می شود. منجر به رشد فیبرهای کلاژن و الاستین جدید می شود که به حجیم و سفت شدن پوست کمک می کند.

درمان با لیزر CO2 معمولاً در مطب متخصص پوست یا آبگرم پزشکی انجام می‌شود و بسته به اندازه ناحیه درمان، از چند دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد.

بیماران ممکن است بعد از عمل مقداری قرمزی و تورم را تجربه کنند، اما معمولاً طی چند روز از بین می‌رود. پیروی از دستورالعمل های مراقبت پس از درمان ارائه شده توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای اطمینان از بهبودی مناسب و نتایج بهینه ضروری است.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

لیزر اربیوم برای پوست

لیزر اربیوم یکی دیگر از درمان های لیزری صورت برای بیماری های پوستی مانند اسکار آکنه، خطوط ریز، چین و چروک، آفتاب سوختگی و لکه های پیری است.

درمان با لیزر اربیوم چگونه کار می کند؟

در درمان لیزر اربیوم، یک پرتو متمرکز نور، لایه‌های بالایی پوست را حذف می‌کند و باعث تحریک تولید کلاژن در لایه‌های عمیق‌تر پوست می‌شود. در طول این روش، لیزر به سمت پوست هدایت می‌شود تا بافت آسیب‌دیده را تبخیر کند و ستون‌های میکروسکوپی آسیب ایجاد می‌کند که پاسخ درمانی طبیعی بدن را تحریک می‌کند.

زمان نقاهت درمان با لیزر اربیوم چقدر است؟

زمان بهبودی برای لیزر اربیوم معمولاً کوتاه‌تر از سایر روش‌های لایه‌برداری با لیزر است زیرا تهاجمی کمتری دارد.

اکثر افراد برای چند روز پس از عمل قرمزی و تورم خفیف را تجربه می کنند و می توانند در عرض یک هفته به کار و فعالیت های عادی خود بازگردند.

IPL – نور پالس شدید

لیزر IPL (نور پالسی شدید) برای صورت یک روش زیبایی غیر تهاجمی است که از نور با طیف وسیع برای بهبود ظاهر پوست استفاده می کند. اغلب برای درمان بیماری های پوستی مانند آسیب های ناشی از نور خورشید، لکه های ناشی از افزایش سن، روزاسه و اسکار آکنه استفاده می شود .

فناوری لیزر IPL چگونه کار می کند؟

در طول درمان لیزر IPL، دستگاه پالس‌های نوری با شدت بالا ساطع می‌کند که به پوست نفوذ می‌کند و رنگدانه‌ها یا ساختارهای خاصی را در پوست هدف قرار می‌دهد. گرمای تولید شده توسط انرژی نور به شکستن سلول های هدف پوست کمک می کند و سپس به طور طبیعی توسط بدن جذب و از بین می روند.

پروسه IPL چقدر طول می کشد؟

درمان با لیزر IPL معمولاً در یک سری جلسات است که هر جلسه حدود 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.

تعداد درمان های مورد نیاز بسته به شرایط پوستی افراد و شدت مشکل می تواند متفاوت باشد.

آیا IPL برای همه ایمن است؟

درمان‌های لیزر IPL عموماً بی‌خطر هستند، اگرچه ممکن است ناراحتی خفیفی در طول عمل وجود داشته باشد. ناحیه تحت درمان ممکن است بلافاصله پس از درمان قرمز و کمی متورم شود، اما معمولاً در عرض چند ساعت تا یک روز فروکش می‌کند.

لیزر رنگی پالس برای پوست

در درمان لیزر رنگ پالس از لیزر برای بهبود ظاهر پوست استفاده می شود. لیزر رنگی پالس یک پرتو نور با شدت بالا ساطع می کند که توسط رگ های خونی پوست جذب می شود و باعث فروپاشی آنها و جذب بدن می شود.

لیزر پالس دای چه بیماری های پوستی را درمان می کند؟

درمان لیزر پالس رنگ برای درمان بیماری هایی مانند روزاسه ، لکه های شراب پورت، وریدهای عنکبوتی و سایر ضایعات عروقی بهترین است. اگرچه، این کار را به خوبی برای جای جوش و چین و چروک انجام می دهد.

لیزر رنگی پالس چگونه کار می کند؟

در طول عمل، پزشک به بیمار یک بی حس کننده موضعی یا یک ژل خنک کننده می دهد تا به حداقل رساندن ناراحتی کمک کند. سپس لیزر را روی پوست اعمال می کند و نواحی مورد نظر را هدف قرار می دهد.

ممکن است پس از درمان احساس قرمزی و تورم پوست داشته باشید، اما این عوارض معمولاً در عرض چند روز فروکش می‌کنند. اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از کرم ضد آفتاب در دوران نقاهت ضروری است.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *