لیزر برای مشکلات پوستی - خدمات فیلر - تزریق بوتاکس - خدمات لیزر - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - شماره تماس: 02632242647

آکنه، چین و چروک، لکه های تیره، لکه های ناشی از افزایش سن و برخی از مسائل دیگر با رژیم روزانه مراقبت از پوست برطرف نمی شوند. درمان تخصصی ارائه شده توسط متخصص پوست می تواند چنین مشکلاتی را برطرف کند. در طول سال ها، فن آوری های پیشرفته باید منجر به بسیاری از درمان های بهبود یافته شود. آیا قبلاً به لیزر درمانی فکر کرده اید؟ ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد، اما می توانید با فناوری لیزر بدون هیچ گونه عوارض جانبی به پوستی سالم و زیبا برسید. ما در این مطلب به مبحث لیزر برای مشکلات پوستی می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیزر برای درمان منافذ باز پوست

“لیزر” چیست؟

لیزر مخفف کلمه “تقویت نور از انتشار تحریک شده تابش” است. این به معنای استفاده از یک منبع انرژی برای گرم کردن ذرات به نام فوتون است که در طول موج خاصی ساطع می شوند. اینها توسط اجزای بافت خاصی (هدف) جذب می شوند و باعث تخریب انتخابی آن بافت می شوند.

درمان پوست با لیزر چگونه کار می کند؟

مفهوم پشت این فناوری پیشرفته، فرآیند فتوترمولیز انتخابی است که به توانایی لیزر در تنظیم فرکانس نور برای تولید گرما و در عین حال تخریب انتخابی بافت اشاره دارد.

انواع لیزرهای موجود کدامند؟

انواع مختلفی از لیزر وجود دارد که هر کدام طول موج متفاوتی از خود ساطع می کنند و از این رو برای اهداف متفاوتی استفاده می شوند. به عنوان مثال، لیزرهای مخصوص رنگدانه برای اختلالات رنگدانه پوست مانند خالکوبی، کک و مک، لنتیژین و سایر انواع رنگدانه پوست استفاده می شود.

لیزرهای اختصاصی عروقی

برای از بین بردن رگ‌های خونی به‌عنوان مثال در لکه‌های مادرزادی رگ‌های خونی (عروقی) خاص یا وریدهای عنکبوتی، یا در درمان برجستگی‌های قرمز و برافروختگی قرمز روزاسه استفاده می‌شوند.

لیزرهای ابلیتیو

لایه‌های سطحی پوست را از بین می‌برند و برای درمان اسکار، رشد سطحی پوست حاوی غدد چربی یا غدد عرق و زگیل‌های ویروسی استفاده می‌شوند.

لیزرهای فرکشنال

پرتوهای لیزر را در ستون‌های نازک می‌تراشند تا در هر بار تنها بخشی از پوست را از بین ببرند، و در این بین پوست طبیعی را به‌عنوان «مخزن» سلول‌های سالم پوست برای بهبودی سریع‌تر در مقایسه با لیزرهای فرسایشی باقی می‌گذارند. این برای اسکار آکنه، چین و چروک و جوانسازی مفید است.

لیزر موهای زائد

این لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند. پزشک به شما توصیه می کند که آیا لیزر درمانی برای وضعیت پوست شما مناسب است و از چه نوع لیزری می توان استفاده کرد.

چند بار و چند بار باید برای لیزر درمانی مراجعه کرد؟

بستگی به شرایط و لیزر مورد استفاده دارد. به عنوان مثال، ممکن است تنها یک جلسه برای از بین بردن (ابلیشن) رشد پوست، 1-3 جلسه برای کک و مک و لکه های خورشیدی (لنتی ژن)، 3-5 جلسه برای اسکار آکنه، 4-8 جلسه برای رفع موهای زائد، 4-10 جلسه نیاز باشد. جلسات برای پاک کردن خالکوبی و 8-10 جلسه برای خال های مادرزادی عروقی.

همچنین به عوامل زیادی مانند عمق و ضخامت ضایعه پوستی و احتمال عود بیماری بستگی دارد.

فاصله بین درمان ها بسته به لیزر و نوع مشکل پوستی متفاوت است، به عنوان مثال، ماهانه برای لیزر فرکشنال، 2 ماه برای رفع موهای زائد و 1 تا 3 ماه برای خالکوبی/پیگمانتاسیون (در صورت ایجاد هایپرپیگمانتاسیون پس از التهابی طولانی تر). گاهی اوقات، درمان‌های اولیه ممکن است مکررتر باشند (مثلاً «تونینگ لیزر» به صورت هفتگی یا دو هفته‌ای)، اما ممکن است با بهبود وضعیت، کمتر مورد نیاز باشد.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

چه کسانی می توانند لیزر درمانی کنند؟

در سنگاپور، به دلایل ایمنی، فقط پزشکان دارای آموزش، گواهینامه و مجوز مناسب می توانند لیزر درمانی را در ناحیه ای که در آن آموزش دیده اند انجام دهند (مثلاً متخصصان چشم از لیزر در درمان لیزیک استفاده می کنند اما متخصصان پوست از لیزر استفاده نمی کنند). متخصصان پوست و جراحان پلاستیک در طول آموزش تخصصی پیشرفته خود برای انجام لیزرهای پوستی آموزش دیده اند، اما سایر پزشکان قبل از انجام لیزرهای پوستی نیاز به آموزش و گواهینامه بیشتری دارند.

لیزر برای چه مواردی استفاده نمی شود؟

لیزر برای از بین بردن هر گونه لک و لک استفاده نمی شود. آنها معمولاً برای بیماری های التهابی پوست (مانند اگزما، آکنه، عفونت های قارچی) و شرایطی که خود به خود با گذشت زمان برطرف می شوند (مثلاً رنگدانه های پس از التهاب) تجویز نمی شوند. آنها همچنین برای شرایطی که اغلب با وجود لیزر عود می کنند (به عنوان مثال برخی از اختلالات رنگدانه مانند ملاسما و برخی خال های رنگدانه مادرزادی) و مواردی که به راحتی با روش های دیگر قابل درمان هستند، درمان خط اول نیستند. در این موارد، به دلیل احتمال عوارض و هزینه بالا، پزشک ابتدا انواع دیگری از درمان را توصیه می کند که در صورت عدم موفقیت، لیزر در نظر گرفته می شود.

اگر از مشکلات پزشکی رنج می برید که شما را مستعد بهبود ضعیف پوست می کند (مانند سرطان پیشرفته، بیماری سیستم ایمنی، دیابت کنترل نشده)، عفونت یا بیماری پوستی فعال در منطقه یا تمایل به ایجاد اسکارهای ضخیم، ممکن است لیزر مناسب نباشد. (کلوئید). برخی از داروها مانند استروئیدها و ایزوترتینوئین (برای آکنه) نیز می توانند بهبود زخم را مختل کنند. پزشک بهترین فردی است که به شما در مورد مناسب بودن لیزر درمانی توصیه می کند.

عوارض لیزر درمانی چیست؟

عفونت پوست، تغییرات رنگ پوست مانند قرمزی، تیرگی یا روشن شدن، جای زخم و آکنه ممکن است پس از لیزر ایجاد شود. اگرچه تیره شدن پس از لیزر معمولاً موقتی است، لکه‌های سفیدکننده مرتبط با درمان تهاجمی و مکرر ممکن است گاهی دائمی باشند. پزشک در مورد اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از این عوارض به شما توصیه می کند. رعایت دستورالعمل‌های پزشک و مراجعه برای پیگیری پس از لیزر درمانی بسیار مهم است، زیرا ممکن است عوارض بعداً حتی پس از بهبودی پوست ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *