لایه برداری پوست با لیزر - درمان جوش صورت - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - تزریق بوتاکس - خدمات لیزر - شماره تماس: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث لایه برداری پوست با لیزر می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لایه برداری پوست با لیزر چیست؟

لایه برداری پوست با لیزر دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. نور لیزر انرژی تولید می کند. انرژی باعث ایجاد اختلال در برخی از لایه های پوست می شود و پوست مجبور به بهبودی می شود. هنگامی که پوست بهبود مییابد، کلاژن تولید می شود، کلاژن دوباره سازماندهی می شود و پوستی را می سازد که جوان تر به نظر می رسد. سفت تر و با لکه های سنی کمتر و چین و چروک کمتر.

لیزر برای درمان چین و چروک، لکه های ناشی از افزایش سن، آسیب های ناشی از نور خورشید و جای زخم انجام می شود. برای درمان افتادگی پوست مفید نیست، اگرچه سفت شدن پوست عمومی با لیزر ممکن است رخ دهد.

دو نوع لیزر وجود دارد: غیر سایشی و غیر سایشی.

لایه برداری پوست با میکرودرم

لیزرهای غیربلاتیو

لیزرهای غیربلاتیو به طور قابل توجهی به پوست آسیب نمی رسانند. هدف آنها فقط تحریک تولید کلاژن بدون ایجاد سوختگی فیزیکی در اثر تماس مقادیر قابل توجهی از انرژی با پوست است. نتایجی که عموماً با لیزرهای غیرآبلاتیو به دست می‌آیند چندان چشمگیر نیستند و معمولاً باید با بیش از یک درمان ارائه شوند.

لیزرهای ابلیتیو

لیزرها را می توان هم به صورت کامل یا به صورت کسری تحویل داد. همانطور که از نامش به نظر می رسد، درمان های فراکشنال تنها بخشی از پوست را درمان می کنند. لیزر را می توان برای درمان 8 درصد از سطح پوست تنظیم کرد، یا برای درمان 25 درصد، 35 درصد و غیره تنظیم کرد.

درمان‌های فرکشنال فواید مشابهی با لیزرهای کاملاً فرسایشی ندارند، اما مزیت بهبودی سریع‌تر و توقف کوتاه‌تر را دارند.

فواید لایه برداری پوست با لیزر چیست؟

بسته به نوع وضعیت پوست یا سطح آسیب پوست، می‌توانیم انواع چالش‌ها و شرایط پوستی را برطرف کنیم.

از جمله:

  • رنگ پوست و رنگدانه
  • صدمه های ناشی از آفتاب و لکه ها
  • آکنه و جای جوش
  • خطوط کوچک و چین و چروک های عمیق با زیاد شدن سن
  • منافذ بزرگ، جوش های سر سیاه و سر سفید
  • خالکوبی های ناخواسته
  • روزاسه و عروق خونی صورت
  • اسکارهای پس از سانحه

آیا لیزر برای انواع پوست مناسب است؟

لایه برداری با لیزر به طور کلی برای بیمارانی که پوست روشن دارند – کسانی که به راحتی آفتاب سوخته می شوند، اختصاص دارد. به طور کلی، بیمارانی که دارای پوست کامل زیتونی یا تیره‌تر هستند، معمولاً باید روش‌های دیگری را برای جوان‌سازی پوست بررسی کنند. زیرا یکی از عوارض بهبودی پس از لیزر، تغییر رنگدانه های پوست است. بیماران تیره تر ممکن است پس از درمان دچار هیپرپیگمانتاسیون شوند یا رنگدانه را از دست بدهند – هیچ یک از این شرایط قابل قبول نیستند.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد صورت

انجام لیزر لایه برداری چگونه است؟

لایه برداری لیزری معمولاً در مطب یا در محیط عمل انجام می شود. برای لیزر فرکشنال، کرم های موضعی استفاده می شود و اغلب با تزریق یک ماده مشابه نووکائین تکمیل می شود. لیزرهای کاملاً ابلیتیو در عمل ما در اتاق عمل انجام می شود. درمان‌ها را می‌توان با یا بدون آرام‌بخش انجام داد ما می‌خواهیم شما در طول این روش کاملاً راحت باشید.

لیزرهای غیربلاتیو که ما به طور معمول استفاده می کنیم شامل IPL و BBL هستند. ما از لیزر فرکشنال C02، یک لیزر فرکشنال 1927 نانومتری و لیزر اربیوم دوگانه کاملاً فرسایشی (Sciton) استفاده می کنیم.

آیا لایه برداری با لیزر دردناک است؟

“دوست من یک لیزر برای بازسازی پوست انجام داد و گفت که این دردناک ترین تجربه زندگی او بود، آیا این درست است؟” دوست شما که آن لیزر را داشت و به شما گفت که این دردناک ترین تجربه زندگی آنها بود و بهبودی برای همیشه طول کشید احتمالاً یک لیزر CO2 کاملاً فرسایشی داشته است. ما این کار را نمی کنیم. درد می کند. و بعد از آن پوست درخششی غیرطبیعی مرواریدی پیدا می کند که احساس می کنیم مصنوعی و خمیری به نظر می رسد.

درمان‌های لیزر فرکشنال و لیزر اربیوم Scition که در عمل خود استفاده می‌کنیم، این درجه از ناراحتی را ایجاد نمی‌کنند، مگر اینکه آفتاب سوختگی خفیف را ناخوشایند بدانید. و پوستی خمیری ایجاد نمی کنند.

بیشتر بخوانید: چیز هایی که بعد از لیزر موهای زائد باید از آن اجتناب کنید

آیا خطراتی وجود دارد؟

خطرات لیزر شامل هیپر و هیپوپیگمانتاسیون است. پوست می تواند روشن تر یا تیره تر از قبل از درمان شود. هایپرپیگمانتاسیون با لیزرهای موضعی و سایر لیزرهایی که ما گاهی اوقات از آنها استفاده می کنیم کاملاً قابل درمان است و یک مشکل طولانی مدت نیست. هیپو پیگمانتاسیون مشکلی در لیزر سیتون نداشته است.

سایر عوارضی که شرح داده شده اند عبارتند از عفونت ها، به ویژه عفونت های ویروسی. پیش درمانی با ضد ویروس ها و آنتی بیوتیک ها در عمل ما معمول است.

به ندرت، جای زخم از عمیق شدن و اعمال انرژی بیش از حد به پوست ممکن است رخ دهد. این چیزی است که ما به طور یکسان از آن اجتناب می کنیم.

در حین بهبودی پس از درمان چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

پس از انجام لیزر، پوست شما قرمز شده و به مدت 24 ساعت پوست ممکن است بسوزد. ما پوست را با نرم کننده هایی می پوشانیم که از آن جلوگیری می کنند و در یک دوره 4 تا 7 روزه، پوست کاملا بازسازی می شود.

بهبودی معمولا کمتر از یک هفته طول می کشد، اما پوست برای مدتی پس از عمل قرمز باقی می ماند. ما چندین روش برای درمان قرمزی داریم. و پوشش‌هایی که به شما نشان می‌دهیم چگونه از آن استفاده کنید می‌توانند از حدود یک هفته شروع شوند.

چه کسی حتما این روش را استفاده کند؟

به طور کلی، یک جراح پلاستیک، یک متخصص پوست یا سایر متخصصانی که تجربه لیزر را دارند ممکن است بهترین فرد برای انجام این عمل باشند. تجربه مهم است. از ارائه دهنده خود در مورد میزان تجربه آنها بپرسید این برای هر روشی صادق است.

بیشتر بخوانید: از بین بردن جای جوش با لیزر

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *