کارایی لیزر های پوست - درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - شماره تماس: 02632242647

خنده دار است که چگونه کلمه لیزر هنوز هم تصاویری را در سر برنامه های علمی تخیلی ما ایجاد می کند، حتی اگر این فناوری برای مدتی طولانی وجود داشته باشد. برای همه کارهای متنوعی که می توانند برای کمک به مشکلات پوستی انجام دهند محبوب شده اند. اگر برای هر گونه نگرانی در مورد مراقبت از پوست به دنبال لیزر درمانی هستید، همیشه عاقلانه است که تحقیقات خود را انجام دهید، با متخصص پوست دارای مجوز هیئت مدیره خود مشورت کنید و اهداف مراقبت از پوست خود را روشن کنید. بیایید درست شیرجه بزنیم و به خوبی به کارهایی که لیزرها می توانند انجام دهند نگاه کنیم. ما در این مطلب به مبحث لیزر و کارهایی که آنها می توانند برای پوست شما انجام دهند می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

روش صحیح مراقبت از پوست پس از رفع موهای زائد بوسیله لیزر

لیزرها چگونه کار می کنند؟

لیزرها یک طول موج از انرژی متمرکز و شدید را ارائه می دهند که به سرعت توسط مولکول ها یا پروتئین های خاص در پوست جذب می شود. با استفاده از این انرژی متمرکز، درمان ها می توانند ناحیه خاصی را بدون آسیب رساندن به پوست اطراف هدف قرار دهند. بسته به طول موج لیزر، می‌توانیم آب، هموگلوبین (پروتئین موجود در گلبول‌های قرمز خون)، ملانین (رنگدانه طبیعی) یا جوهر خالکوبی را مورد هدف قرار دهیم.

هنگامی که پرتو لیزر توسط آب موجود در پوست جذب می شود، سلول های پوست تبخیر می شوند. هنگامی که پرتو لیزر توسط هموگلوبین جذب می شود، گرما به دیواره رگ های خونی منتقل می شود و باعث فروپاشی یا پارگی آنها می شود. هنگامی که پرتو لیزر توسط رنگدانه جذب می شود، رنگدانه به قطعات کوچکتر شکسته شده و توسط بدن شما حذف می شود.

لیزرها معمولاً زمانی بهترین عملکرد را دارند که “هدف” با پوست پس زمینه متفاوت باشد. به عنوان مثال، درمان لکه‌های تیره در پوست‌های روشن نسبتاً آسان است، اما لکه‌های تیره در پوست‌های تیره چالش برانگیز است.

انواع مختلف لیزر و آنچه که آنها درمان می کنند

لیزرها را می توان به روش های مختلفی طبقه بندی کرد، اما ساده ترین راه برای طبقه بندی آنها بر اساس عملکرد است:

  1. لیزرهای عروقی هموگلوبین را هدف قرار می دهند. این لیزرها به طور موثر عروق خونی سطحی (به عنوان مثال، وریدهای عنکبوتی)، روزاسه، آنژیوم گیلاس، و خال های مادرزادی عروقی را درمان می کنند.
  2. لیزرهای کاهنده رنگدانه برای هدف قرار دادن ملانین یا جوهر تاتو استفاده می شود. به این ترتیب، آنها برای درمان لکه‌های خورشیدی، خالکوبی‌ها و خال‌های رنگدانه‌دار مانند لکه‌های پورت واین استفاده می‌شوند.
  3. لیزر موهای زائد ملانین را در فولیکول های مو هدف قرار می دهد. انرژی به گرما تبدیل می شود که به فولیکول آسیب می رساند و از رشد مجدد مو جلوگیری می کند.
  4. لیزرهای بازسازی کننده آب را در داخل سلول های پوست هدف قرار می دهند و در نتیجه آسیب حرارتی ایجاد می کنند. این آسیب جزئی پوست را مجبور به تولید کلاژن جدید می کند که متعاقباً می تواند ظاهر خطوط ریز، چین و چروک، اسکار و حتی رنگدانه های سطحی را بهبود بخشد. انواع مختلفی از لیزرهای بازسازی کننده وجود دارد:
  • لیزرهای لایه برداری غیر سایشی بدون ایجاد اختلال در لایه اول به لایه دوم پوست نفوذ می کنند. اکثر مردم کمترین ناراحتی را تجربه خواهند کرد که معمولاً شامل قرمزی پوست و تورم خفیف است و زمان بهبودی نسبتاً سریع است.
  • لیزرهای لایه برداری ابلیتیو به لایه های اول و دوم پوست نفوذ می کنند. این درمان با تحریک رشد کلاژن، استحکام و بافت پوست را بهبود می بخشد. لیزرهای ابلیتیو تهاجمی تر از غیر ساینده هستند و بهبودی را طولانی تر می کنند.
  • لیزرهای بازسازی کننده “فرکشنال” می توانند ساینده یا غیر ساینده باشند. آنها به جای درمان 100 درصد از سطح پوست، “کسری” از پوست را درمان می کنند. به عنوان مثال، یک درمان فراکشنال خفیف ممکن است کمتر از 10 درصد از سطح پوست را درمان کند. در حالی که یک درمان فراکشنال تهاجمی ممکن است بیش از 50 درصد از سطح پوست را درمان کند.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

آماده شدن برای لیزر درمانی

بیماران باید همیشه برای ارزیابی کاندیداتوری آنها برای لیزر درمانی مورد ارزیابی قرار گیرند. در طول مشاوره اولیه، ارائه‌دهنده سابقه پزشکی شما را بررسی می‌کند. مطمئن شوید که آنها را در مورد داروهایی که مصرف می کنید مطلع کنید. آنها همچنین اهداف و انتظارات مراقبت از پوست شما را با شما در میان خواهند گذاشت. همه این عوامل تضمین می کند که ارائه دهنده درمانی را انتخاب می کند که به طور موثر نگرانی های خاص شما را درمان کند.

چگونه از پوست خود پس از درمان مراقبت کنم؟

مراقبت های بعد از لیزر بسیار وابسته به لیزر است. برخی از درمان ها علاوه بر یخ زدن و محافظت در برابر نور خورشید به حداقل مراقبت نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر به مراقبت های تخصصی تری نیاز دارند. ارائه‌دهنده شما دستورالعمل‌های دقیقی را برای مراقبت‌های بعدی به شما می‌دهد، که رعایت آن‌ها برای بهبود سریع و بدون عوارض کمتر مهم است.

برخی از اصول اولیه که به شما در انجام این فرآیند کمک می کند:

  1. برای جلوگیری از عفونت، بهداشت اولیه را رعایت کنید قبل از دست زدن به ناحیه تحت درمان دست های خود را بشویید و محل را تمیز نگه دارید.
  2. برای محافظت از پوست و جلوگیری از هیپرپیگمانتاسیون از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. به محض توصیه ارائه دهنده از ضد آفتاب استفاده کنید.
  3. از یخ در ناحیه مورد نظر برای کمک به تورم استفاده کنید. اگر درمان روی صورت شما بود، سر خود را بالا نگه دارید.
  4. در صورت داشتن هر گونه زخم باز، از دست زدن به پوست یا چیدن آنها خودداری کنید. اگر دچار خارش شدید، ناحیه مورد نظر را نخارانید.
  5. از هر گونه فعالیت ورزشی که شما را بیش از حد گرم می کند اجتناب کنید و از سونا، استخر و جکوزی دوری کنید. هنگامی که ناحیه تحت درمان را تمیز می کنید، بهتر است از آب ولرم استفاده کنید.
  6. از هیچ محصول خشن برای پوست خود استفاده نکنید. اینها شامل اسکراب ها، لایه بردارها و اسیدها هستند.

مهمتر از همه، صبور بودن در روند. شما باید به پوست خود زمان دهید تا بهبود یابد و اجازه دهید درمان نتایج خود را آشکار کند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری و لیزر در کرج در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *