پاک کردن تاتو با لیزر - پاکسازی صورت - لیزر موهای زائد - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - خدمات فیلر - شماره تماس: 02632242647

ما در این مطلب به مبحث پاک کردن تاتو با لیزر می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

پاک کردن تاتو با لیزر

به لطف پیشرفت های چشمگیر در فناوری لیزر، پاک کردن خالکوبی با لیزر از همیشه موثرتر است. در گروه پوست شوایگر، ما خالکوبی های متعددی را حذف و روشن کرده ایم که منجر به نتایج فوق العاده مثبت و بیماران بسیار شادتر می شود.

به طور معمول، حذف خالکوبی با لیزر حدود دوازده جلسه طول می کشد تا جوهر به طور کامل از بین برود. با شکستن رنگدانه های مرتبط با خالکوبی شما شروع می شود.
پرتوهای لیزری با شدت بالا در پالس های کوتاه به لایه دوم پوست که رنگدانه خالکوبی در آن قرار دارد منتقل می شود. پرتو لیزر توسط رنگدانه های موجود در خالکوبی جذب می شود (بدون تاثیر روی پوست) تا جوهر را به سلول های کوچکتر تجزیه کند. سپس جوهر به مرور زمان توسط گلبول های سفید خون در بدن شما تجزیه می شود و از طریق کبد از سیستم شما خارج می شود. از آنجایی که جوهر سیاه تمام طول موج های لیزر را جذب می کند، پاک کردن آن راحت ترین است. خالکوبی هایی با رنگ های مختلف برای پاک کردن آنها به پرتوهای لیزر در طول موج های مختلف نیاز دارند.

لیزر درمانی برای پاک کردن تاتو

ارائه دهندگان پوست ما دو طرح درمانی ارائه می دهند: حذف تک پاسی و روش R20.

از بین بردن خالکوبی با لیزر

حذف تک پاس

لیزر Quality-Switched (Q-Switched) لیزر استاندارد طلایی است که در هر بازدید از مطب برای پاک کردن خالکوبی استفاده می شود. به طور معمول، 8-20 پاس برای پاک کردن کامل خالکوبی مورد نیاز است. بازدیدهای بعدی با فاصله 6 هفته برنامه ریزی شده است.

لیزر Q-Switched از پالس های کوتاه و پرقدرت برای هدف قرار دادن جوهر خالکوبی زیر پوست شما استفاده می کند و رنگدانه ها را به ذرات ریز تجزیه می کند. سپس سیستم ایمنی بدن شما این ذرات را دفع می کند. بی‌حسی موضعی روی پوست قبل از درمان اعمال می‌شود تا فرآیند حذف تاتو تا حد امکان بدون درد باشد. این روش نزدیک به 10 دقیقه زمان می برد.

روش R20 برای پاک کردن سریع تاتو

R20 سریعترین گزینه حذف خالکوبی است که می تواند در یک یا دو درمان در مطب انجام شود. پاک کردن کامل خالکوبی ممکن است تا 2 سال طول بکشد. اما در حال حاضر، ارائه دهندگان پوست ما می توانند به طور موثر پاک کردن تاتو را تنها در یک جلسه انجام دهند. غیر ممکن به نظر می رسد؟ این نیست.

تکنیک R20 برای پاک کردن تاتو

به جای استفاده از تنها یک پاس لیزر Q-Switched برای حذف خالکوبی، روش “R20” گروه پوست شوایگر برای تکمیل چهار درمان در فواصل 20 دقیقه ای در طی یک بازدید مطب به لیزر اجازه می دهد تا به اعماق بیشتری برسد.

در مطالعات بالینی، یک درمان تقریبا برای پاک کردن خالکوبی از جوهر سیاه کافی بود. پاس های لیزر با وقفه های 20 دقیقه ای در بین انجام می شود تا حباب های ریز روی سطح خالکوبی ناپدید شوند. در مجموع چهار پاس در یک بازدید با تکنیک R20 انجام میشود، که اغلب برای پاک کردن یک خال کوبی ناخواسته به طور کامل تنها در یک بازدید کافی است.
در خالکوبی‌های بزرگ‌تر، پیشنهاد می‌کنیم برای هر بازدید از دفتر تنها با دو مجوز شروع کنید. روش R20 بدون هیچ گونه افزایش خطر عوارض جانبی موثر و ایمن است.

بیشتر بخوانید: مزایای تزریق اسید هیالورونیک

لیزر PicoSure برای پاک کردن خالکوبی های سخت

یکی از بهترین لیزرهایی که ما ارائه می کنیم، لیزر جدید PicoSure از Cynosure است. این پیشرفت چشمگیر در فناوری لیزر، خالکوبی ها را با درمان های کمتر و نتایج بهتر از همیشه پاک می کند. حتی خالکوبی‌هایی که قبلاً درمان شده‌اند و با لیزر دیگری پاک نمی‌شوند را می‌توان پاک کرد. PicoSure جوهر ناخواسته را موثرتر از برخی لیزرهای دیگر هدف قرار می دهد. لیزر PicoSure با موفقیت رنگ‌های جوهری که به سختی قابل حذف هستند، مانند آبی و سبز را حذف می‌کند. برخی از مزایای لیزر PicoSure شامل درمان‌های کمتر، بهبود زمان بهبودی و نتایج سریع‌تر می‌شود که همه اینها به لطف فناوری پیشرفته PicoSure PicoSure است. با ارائه دهنده گروه پوست شوایگر خود صحبت کنید تا ببینید آیا لیزر PicoSure برای شما مناسب است یا خیر.

مشاوره خالکوبی لیزری شما

در طول مشاوره شما، ارائه دهنده پوست شما اندازه، رنگ، سن، رنگ پوست و ناحیه خالکوبی را که قرار است برداشته شود ارزیابی می کند و بهترین درمان و تکنیک لیزر را برای پاک کردن خالکوبی شما توصیه می کند.

توجه به این نکته مهم است که برخی از خالکوبی‌ها با چندین رنگ ممکن است به سختی حذف شوند، حتی پس از جلسات متعدد. این به این دلیل است که برخی از رنگ ها بهتر از بقیه به درمان لیزر پاسخ می دهند. با این حال، لیزر درمانی هنوز بهترین گزینه برای پاک کردن خالکوبی است زیرا جوهر موجود در تاتو را به طور انتخابی درمان می کند و به خود پوست آسیب نمی رساند.

هزینه کلی پاک کردن تاتو با لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد که ارائه دهنده پوست شما با شما درمیان خواهد گذاشت.

ریکاوری از پاک کردن تاتو با لیزر

مراقبت های بعد از درمان شامل تسکین ناحیه تحت درمان با پمادهای موضعی و محافظت از پوست در برابر نور مستقیم خورشید است.

زمان بهبودی ممکن است 4 تا 8 هفته طول بکشد.

بیماران معمولاً بلافاصله پس از درمان به کار یا فعالیت های عادی خود باز می گردند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج – لیزر موهای زائد – پاکسازی صورت در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *