مزایای لیزر درمانی صورت - پاکسازی صورت - درمان جوش صورت - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج - تزریق ژل - شماره تماس: 02632242647

پیری و پوست آسیب دیده می تواند منجر به ظاهری کدر شود. با این حال، در این سن که فیشال های حرفه ای می توانند به درمان بیشتر مسائل مربوط به پوست کمک کنند، این چیزی نیست که نگران آن باشیم. اگر می خواهید چهره ای درخشان و بدون اسکار و لکه های تیره داشته باشید، لیزر صورت قطعا می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند. طبق گفته‌های پزشکی جان هاپکینز، روش لیزری لایه‌برداری پوست می‌تواند به آرامی سلول‌های آسیب‌دیده پوست را از بین ببرد تا لایه‌های پوست سالم‌تر و روشن‌تر زیر آن آشکار شود. این روش به لایه‌برداری لیزری نیز معروف است، زیرا این روش از لایه‌برداری برای برداشتن لایه بالایی پوست برای درمان لک‌ها، اسکارهای آکنه و چین و چروک استفاده می‌کند. ما در این مطلب به مبحث مزایای لیزر درمانی صورت نتایج و نکات مراقبت از پوست می پردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیزر موهای زائد صورت

مزایای استفاده از این صورت

تکنیک لایه برداری لیزری می تواند به طرق مختلف به شما کمک کند. این روش شامل استفاده از لیزر برای حذف سلول های مرده پوست است. این منجر به صاف‌تر شدن پوست می‌شود، زیرا این روش چین و چروک، جای زخم و لکه‌ها را از روی صورت شما از بین می‌برد. اسکارهای آکنه و وریدهای عنکبوتی را نیز می توان با لیزر درمان کرد. متخصص پوست می تواند با لیزر لایه برداری پوست شما را سفت تر و یکنواخت تر کند. لیزر درمانی همچنین با آبرسانی به پوست شما درخشندگی و سلامت آن را بهبود می بخشد. یکی دیگر از مزایای بزرگ این روش این است که نتایج به دست آمده از آن می تواند سال ها دوام داشته باشد.

کاندیدای مناسب برای این صورت

اگر می خواهید پوست خود را روشن تر کنید و نشانه های پیری را از بین ببرید، کاندیدای مناسبی برای لیزر درمانی صورت هستید. اشخاصی که رنگ پوست روشن‌ تری دارند، افراد های مناسبی برای این صورت هستند، چون خطر کمی برای هیپرپیگمانتاسیون دارند. لیزر طول موج 1064 کیو سوئیچ را می توان با خیال راحت بر روی پوست تیره تر انجام داد و نتایج شگفت انگیزی را بدون هیچ گونه عوارض جانبی ارائه داد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برای انجام ایمن و موثر لیزر درمانی به یک جفت دست با تجربه نیاز دارد. ما، در کلینیک پوست بمبئی، قادر خواهیم بود اطمینان حاصل کنیم که شما توسط بهترین ها درمان می شوید.

نکات مهمی که قبل از انجام لیزر صورت باید به خاطر بسپارید

قبل از تصمیم گیری برای لایه برداری لیزری، باید از موارد خاصی آگاه باشید. انواع مختلفی از لیزر درمانی برای پوست صورت وجود دارد. متخصص پوست می تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید کدام یک برای شما بهترین است. برای برخی از بیماران، این روش ممکن است کمی درد داشته باشد اما نه همیشه. در این شکل حتما چندین بار به کلینیک رجوع کنید. در نهایت، نتیجه می تواند سال ها باقی بماند، اما شما باید پس از درمان به مراقبت خوب از پوست خود متعهد باشید.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف درمان های صورت

چه حسی خواهد داشت؟ در طول درمان چه انتظاراتی می توانید داشته باشید؟

بیماران تجربیات خود را در حین انجام لیزر صورت به روش های مختلف توصیف می کنند. بسته به تکنیک مورد استفاده، نواحی تحت درمان و سطح تحمل شما، این روش ممکن است صدمه ببیند یا نداشته باشد. در هر صورت قابل تحمل است. برخی از متخصصان پوست برای اطمینان از راحتی شما ترجیح می دهند نواحی مورد نظر را بی حس کنند. در طول عمل، بسته به انتظارات شما، یا کل صورت درمان می شود یا پزشک نواحی خاص را هدف قرار می دهد. درمان کل صورت با لیزر می تواند تا دو ساعت طول بکشد. معمولاً روی نواحی تحت درمان بانداژ گذاشته می شود. فقط برای لیزر ابلیتیو باید آنها را تقریباً 24 ساعت نگه دارید و پس از آن باید مناطق تحت درمان را تقریباً پنج بار در روز تمیز کنید.

انواع مختلفی از روش های لیزر صورت برای این درمان استفاده می شود

در کلینیک پوست شهرزاد، ما سه نوع روش لایه برداری با لیزر را انجام می دهیم.

این شامل:

  1. غیر سایشی: در این روش از لیزر برای کاهش اسکارهای جزئی، چین و چروک و لکه های قهوه ای استفاده می شود. در این مرحله از گرمای ساخته شده از لیزر برای درمان قسمت های مورد نظر بدون صدمه رساندن به سطح پوست استفاده می شود. این روش همچنین با تأثیر بر تولید کلاژن، سلامت و استحکام پوست شما را بهبود می بخشد. در این روش از نواحی درمان میکروترمال، که ستون‌های کوچکی روی پوست هستند، استفاده می‌شود تا گرما را به عمق پوست شما بدون تداخل با پوست سالم اطراف ارسال کند. چندین جلسه برای تکمیل درمان مورد نیاز است، اما هنوز هم یکی از مطمئن ترین انتخاب هایی است که شما دارید. این لیزر از طول موج 1064 نانومتر استفاده می شود تا سلول های رنگدانه را هدف قرار می دهد و لکه های صدمه دیده خورشید را از بین ببرد. همچنین تولید کلاژن را تحریک می کند و از این رو رنگ و بافت پوست را بهبود می بخشد. چون کارکرد دوگانه به جوانسازی کل پوست کمک می کند.
  2. Ablative: هنگامی که نوبت به درمان علائم پیری روی صورت شما می‌رسد، روش لیزر ابلیتیو صورت مطمئناً یکی از مؤثرترین درمان‌ها است. برای این روش از طول موج نور لیزر قوی استفاده میشود تا لایه بالایی آسیب دیده پوست صورت شما را از بین ببرد. لایه‌ای جوان‌تر و سالم‌تر از پوست را بازسازی می‌کند. این روش همچنین تولید کلاژن را بهبود می بخشد که لایه جدید پوست را محکم تر و صاف تر می کند. لایه بردار لیزری فرسایشی می تواند لکه های ناشی از زیاد شدن سن، رنگ ناهموار پوست، چین و چروک های متوسط، صدمه های ناشی از نور خورشید و اسکارهای آکنه را درمان کند. نتایج درمان دائمی نخواهد بود. پوست شما با افزایش سن لکه ها و چین و چروک های بیشتری پیدا می کند. برای درمان آنها، در آینده به درمان بیشتری نیاز خواهید داشت.
  3. عکس صورت: عکس صورت نام دیگری برای درمان نور شدید پالس (IPL) است. این یک روش درمانی بسیار موثر است که لکه های ناشی از افزایش سن، آسیب های ناشی از نور خورشید، کک و مک، خال های مادرزادی، رگ های واریسی و روزاسه را درمان یا کاهش می دهد. دستگاه IPL می تواند طول موج های مختلف نور را آزاد کند که می تواند به لایه دوم پوست نفوذ کند. این روش ممکن است عوارض جانبی خاصی مانند کبودی، تاول، تغییر رنگ پوست و عفونت داشته باشد. تکمیل این روش خیلی طول نمی کشد و زمان بهبودی سریع است. با این حال، برای رسیدن به نتیجه دلخواه به جلسات متعدد نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: 5 نوع برتر و مزایای لیزر درمانی پوست

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج – خدمات لیزر در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *