انواع مختلف درمان های صورت - خدمات فیلر - پاکسازی صورت- بهترین کلینیک زیبایی در کرج - بهترین کلینیک تخصصی زیبایی - تماس: 02632242647 -

ما در این مطلب به مبحث انواع مختلف درمان های صورت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

انواع مختلف درمان های صورت

انواع مختلفی از درمان های صورت وجود دارد، بنابراین مهم است که در مورد هر کدام بیشتر بدانید تا بهترین را برای پوست خود انتخاب کنید.

در اینجا در کلینیک شهرزاد، طیف وسیعی از درمان های حرفه ای صورت را ارائه می دهیم، مانند:

  • بازسازی پوست با لیزر
  • لایه برداری شیمیایی
  • جوانسازی پوست با لیزر
  • درخشش الماس
  • هیدرافسیال
  • لایه برداری پوست فراکسل
  • جوانسازی عکس IPL
  • IS CLINICAL FIRE & ICE RESURFACING

آیا درمان های صورت برای پوست شما خوب است؟

ابتدا، ما با یک سوال شروع می کنیم که بسیاری از مردم مایلند بدانند: آیا درمان های صورت واقعا برای پوست شما مفید هستند؟ حتی اگر از هیپرپیگمانتاسیون یا آکنه رنج نمی‌برید ، می‌توان پوست شما را از طریق یک درمان صورت که آن را سالم، درخشان و عاری از مشکلات بعدی نگه می‌دارد، نوازش کرد. علاوه بر این، دریافت درمان صورت از یک متخصص به شما کمک می کند تا درک عمیق تری از پوست خود به دست آورید.
به علاوه، چه کسی می تواند عوارض جانبی تنش زدایی و آرامش بخش انجام درمان صورت را انکار کند؟

علت ایجاد جوش چیست

مداوای صورت حتی برای کسانی که شکایت پوستی ندارند نیز خوب هست

فیشال‌ها پوست شما را از آلودگی‌ها پاک می‌کنند که به جوان‌سازی آن و بهبود بافت و لحن آن کمک می‌کند. همچنین، این درمان‌ها جریان خون را در صورت افزایش می‌دهند که به سلول‌های سالم‌تر تبدیل می‌شود. پس از همه، بهبود گردش خون به معنای اکسیژن و مواد مغذی بیشتر است.

انواع مختلف درمان های صورت

همانطور که گفته شد، ما انواع مختلفی از درمان های صورت را در ASC ارائه می دهیم، بنابراین انتخاب مناسب برای شما می تواند دلهره آور باشد. بنابراین، بیایید نگاهی به هر یک از درمان‌های صورت خود بیندازیم تا به شما کمک کنیم در یکی از کلینیک‌های زیبایی پوست ما انتخاب کنید .

بازسازی پوست با لیزر

لیزر  لایه‌های بیرونی پوست  را برداشته و تولید کلاژن و همچنین تولید سلول‌های جدید را تحریک می‌کند. همچنین می توان از آن برای کاهش چین و چروک و خطوط روی صورت و گردن استفاده کرد.

لایه برداری شیمیایی

این فیشال‌ها معمولاً به عنوان درمان‌های ضد پیری برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌شوند. این کار با اصلاح بی نظمی های بافت پوست و یکنواخت شدن رنگ پوست انجام می شود. لایه بردارهای شیمیایی  درجات مختلفی از استحکام را دارند و از انواع اسیدهای مختلف در محلول شیمیایی خود استفاده می کنند. پزشکان حرفه ای و با تجربه ما پوست شما را طی یک مشاوره محتاطانه ارزیابی می کنند که در آن می توانید در مورد مناطق مورد نظر و اهداف پوست خود صحبت کنید. از اینجا می توانیم از این اطلاعات و تجزیه و تحلیل پوست شما استفاده کنیم تا بهترین محلول لایه برداری شیمیایی را برای شما ارائه دهیم.

لایه برداری لیزری SMARTXIDE CO 2

تکنولوژی SMARTXIDE CO 2 LASER RESURFACING بسیار قدرتمند و کارآمد در احیای و تقویت تن و بافت پوست است. در بین بیماران ما به دلیل توانایی آن در کاهش دید چین و چروک، خطوط، بافت اسکار، سوختگی و شل شدن پوست، محبوبیت دارد. علاوه بر این، مدت زمان خاموشی بسیار کوتاهی دارد و نتایج چشمگیر تقریباً بلافاصله نشان داده می شود.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف پرکننده های پوست چیست؟

بهترین درمان های صورت چیست و چه فوایدی دارد؟

در ASC، ما طیف وسیعی از درمان‌های صورت را برای بسیاری از بیماران پیشنهاد می‌کنیم، به این معنی که شما همیشه بهترین درمان را برای پوست خود دریافت خواهید کرد. با این حال، ما توصیه می کنیم که ابتدا نیازهای خود را با متخصصان ما در میان بگذارید که به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کنند. این به این دلیل است که فیشال‌های خاص برای برخی از انواع پوست به جای انواع دیگر مناسب‌تر هستند، و این بدان معناست که در صورت انتخاب درمانی بدون بحث قبلی، ممکن است به نتیجه‌ای که به دنبال آن هستید نرسید.

به آنچه که درمان های صورت ما می تواند برای شما انجام دهد نگاهی بیندازید:

درخشش الماس

این روش یک درمان پوستی غیر تهاجمی و 3 در 1 است که پوست را با سرم های تخصصی استخراج و تزریق می کند و نتایج طولانی مدت و بدون وقفه را ارائه می دهد. با استفاده از دیاموند درخشش صورت، پوست شما صاف تر می شود، با حجم بیشتر و آبرسانی بیشتر. تن و بافت پوست شما نیز بهینه و یکدست شده است. این درمان برای انواع پوست مناسب است، و آن را به یک انتخاب فوق العاده محبوب برای بیماران ما تبدیل می کند.

هیدرافسیال

یک روش درمانی بسیار محبوب با پیروان افراد مشهور فرقه،  روش HYDRAFACIAL ما  باعث می‌شود پوست شما روشن‌تر و با طراوت‌تر شود، منافذ باز شده و درخشندگی سالمی که شما عاشق آن خواهید شد. این تنها روشی است که ترکیبی از پاکسازی، لایه برداری، استخراج، آبرسانی، محافظت آنتی اکسیدانی و درمان با نور LED قرمز است. علاوه بر این، از بین بردن پوست مرده و کثیفی نه تنها برای سلامت پوست شما عالی است، بلکه به ظاهر جوان شما نیز می افزاید.

لایه برداری پوست فراکسل

این درمان یک لیزر غیر تهاجمی و فرکشنال است که بخش‌های مختلف پوست را در یک زمان درمان می‌کند. با  لایه برداری پوست FRAXEL ، زمان از کار افتادگی کاهش می یابد، بنابراین لازم نیست نگران انجام این عمل چند هفته قبل از یک رویداد یا موقعیت خاص باشید.

بیشتر بخوانید: تفاوت بین بوتاکس و پرکننده های پوستی

این درمان با ایجاد آسیب‌های ریز کنترل‌شده به پوست عمل می‌کند، که روند بهبود طبیعی بدن را آغاز می‌کند و باعث می‌شود این نواحی کلاژن تولید کنند. با FRAXEL، می توانید کاهش خطوط ریز و بزرگ شدن منافذ، و همچنین بهبود مشکلات رنگدانه، جای زخم، شلی و حتی ملاسما را مشاهده کنید. پس از این روش از پوستی درخشان و شاداب بهره مند خواهید شد.

جوانسازی عکس IPL

به دنبال درخشش جوان و شاداب در پوست خود هستید؟ این درمان غیر تهاجمی صورت همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. IPL PHOTO REJUVENATION یا نور درمانی شدید پالسی، آسیب های پوستی را بدون ایجاد اختلال در سطح درمان می کند و حداقل زمان از کار افتادگی وجود دارد.

این روش به امواج نور اجازه می دهد تا ذرات رنگی مانند هموگلوبین را در مویرگ های شکسته و ملانین را در لکه های خورشیدی و کک و مک هدف قرار دهند. نتیجه بهبود پوست آسیب دیده در برابر نور خورشید و همچنین کاهش هایپرپیگمانتاسیون است. علاوه بر این، پوست شما کلاژن و الاستین بیشتری تولید می کند که به این معنی است که پوست شما صاف تر، محکم تر و صاف تر می شود.

IS CLINICAL FIRE & ICE RESURFACING

درمان IS CLINICAL FIRE & ICE RESURFACING که در بورلی هیلز پیشگام ساخته شده است، نیاز به وقفه صفر دارد و برای لایه برداری ایمن و سریع پوست، کاهش خطوط ریز، رفع مشکلات در پوست و تشویق به بازسازی سلولی استفاده می شود. این یک روند چند مرحله ای با دو ماسک حرفه ای همراه با فرآورده های بالینی برای نتیجه بهتر است. افراد مشهوری مانند گوئینت پالترو، هالی بری، جسیکا آلبا و میشل کیگان به این درمان صورت سوگند یاد می کنند که برای تضمین موثرترین نتایج ممکن طراحی شده است. ماسک‌ها از موادی مانند اسید گلیکولیک، ویتامین A، اسید هیالورونیک C، آنتی‌اکسیدان‌ها، آلوئه ورا و نیاسینامید استفاده می‌کنند که همگی اجزای قدرتمندی هستند که پوست را جوان می‌کنند و باعث درخشندگی و احساس نشاط می‌شوند.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *