مزوتراپی تزریقی - کلینیک زیبایی در کرج -کلینیک تخصصی زیبایی -تزریق بوتاکس-تزریق فیلر - شماره تماس: 02632242647 -  09353242647

ما در این مطلب به مبحث مزوتراپی تزریقی میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

از بین بردن غبغب با مزوتراپی

مزوتراپی

مزوتراپی وضعیت پوست و ظاهر کلی آن را بهبود می بخشد. درمان با تزریق یک محصول یا کوکتل خاص در پوست انجام می شود.

مزوتراپی تزریقی چیست؟

مزوتراپی یکی از محبوب ترین روش های درمانی است که در زیبایی شناسی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک راه عالی برای جلوگیری و اصلاح پیری پوست، درمان ریزش مو و سلولیت است. این اجازه می دهد تا به نتایج سریع و نزدیک به کامل برسید.

مزوتراپی تزریقی روشی است که شامل تزریق دوزهای کمی از مواد مختلف (ویتامین ها، ریز عناصر، اسیدهای آمینه، اسید هیالورونیک) به لایه مناسب پوست است.

مزوتراپی چه مزایایی دارد؟

  • سفت شدن پوست
  • کاهش تغییر رنگ پوست و لکه های تیره
  • آبرسانی عمیق پوست
  • افزایش ضخامت/حجم پوست نازک
  • صاف کردن چین و چروک، اسکار و علائم کشش
  • راه حل و پیشگیری از ریزش مو

بیشتر بخوانید: آیا بوتاکس میگرن را درمان می کند؟

چه کسانی باید مزوتراپی کنند؟

افرادی که دارای یک یا چند مورد از موارد زیر هستند:

  • چین و چروک های ریز روی صورت، گردن و دکلته
  • آکنه و اسکار آکنه
  • پوست نازک، کم حجم، کم آب روی صورت و بدن
  • سلولیت
  • علائم کشش
  • ریزش مو
  • افتادگی پوست

چگونه برای درمان مزوتراپی آماده شویم؟

قبل از انجام عمل مزوتراپی در بیوتی بار در ور، یک مشاوره کوتاه وجود دارد. ما از شما می خواهیم که فرم ها را برای حذف هرگونه منع مصرف و تعیین بهترین روش درمانی برای شما پر کنید. بسته به مشکلی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم. ممکن است ترکیبی از محصولات یا درمان ها را انتخاب کنیم تا این روش برای شما شخصی باشد تا با نگرانی های پوستی شما بهتر برخورد کنیم. یک کرم بی حس کننده نیز برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی در طول عمل اعمال می شود.

بعد از مزوتراپی چه انتظاری باید داشت؟

مانند بسیاری از روش های تزریقی، می توانید تقریباً بلافاصله پس از درمان به فعالیت های روزانه خود بازگردید. ممکن است کبودی و تورم جزئی در محل تزریق وجود داشته باشد که در عرض چند روز خود به خود از بین می رود.

اگر از محصولات ضخیم‌تری برای مثال حاوی اسید هیالورونیک استفاده کنیم. ممکن است نقاط/برآمدگی‌های کوچکی در ناحیه تحت درمان داشته باشید. اینها باید در همان روز یا صبح روز بعد پراکنده شوند. حداقل تا 4 ساعت پس از درمان نمی توانید آرایش کنید.

بسته به محصول تزریقی، درمان ها باید با فاصله تقریباً 2-4 هفته تکرار شوند. پس از یک سری درمان، ممکن است برای حفظ اثر مزوتراپی شما در طولانی مدت، که معمولاً به نیازهای پوست شما (1 تا 2 بار در سال) بستگی دارد، درباره سایر درمان ها یا محصولات صحبت کنیم.

در طول مداوا مزوتراپی چه اتفاقی رخ می دهد؟

پس از مشاوره شما، ما محصولی متناسب با نیازهای محصول پوست شما یا ترکیبی از محصولات را انتخاب می کنیم. در صورت لزوم از کرم بی حس کننده استفاده می کنیم تا هر گونه ناراحتی در طول درمان به حداقل برسد. سپس محصول را با یک سوزن بسیار نازک تزریق می کنیم و آن را در ناحیه مناسب صورت، گردن، دکلته یا هر قسمت دیگر از بدن شما تزریق می کنیم.

بسته به نگرانی های پوستی، نوع و ترکیبات موجود در محصول مزوتراپی، از تکنیک های مختلف تجویز استفاده می شود.

متداول ترین روشی که ما استفاده می کنیم، روش بولوس یا میکرو سپرده است. این ها مجموعه ای از تزریقات داخل پوستی کم عمق هستند که برجستگی های کمی از خود به جای می گذارند. محصول را زیر پوست رسوب می کنند. اینها از چند ساعت تا چند روز (بسته به چگالی محصول) جذب می شوند.

بیشتر بخوانید: کاربردهای بوتاکس

با برخی از محصولات مزوتراپی متراکم تر، ممکن است از تکنیک خطی استفاده کنیم. که بیشتر برای پرکردن چین و چروک و خطوط استفاده می شود.

با مشتریان جوان‌ تر یا محصولات کمتر متراکم‌تر، ممکن است از تکنیک nappage استفاده کنیم.

پس از درمان، از سرم و کرم مخصوص حاوی اسید هیالورونیک و اسیدهای آمینه و ماسک تسکین دهنده برای آرام کردن پوست استفاده می کنیم.

موارد منع مصرف مزوتراپی چیست؟

  • عفونت های فعال پوستی
  • سرطان یا شیمی درمانی در 6 ماه گذشته
  • بارداری،
  • شیر دادن
  • دیابت کنترل نشده،
  • رقیق کننده های خون
  • تمایل به اسکارهای کلوئیدی یا هیپرتروفیک

آیا مزوتراپی درد دارد؟

سوزن مورد استفاده در مزوتراپی بسیار نازک و کوتاه است. حدود 15 تا 30 دقیقه قبل از عمل، ما یک کرم بی حس کننده را روی نواحی تحت درمان قرار می دهیم تا هر گونه ناراحتی را به حداقل برسانیم.

چه چیزی با مزوتراپی تزریقی قابل درمان است؟

مزوتراپی روی صورت، گردن و دکله (یا هر قسمت دیگر بدن مانند دست یا معده) آبرسانی، استحکام، تراکم و رنگ پوست را بهبود می بخشد، تغییر رنگ و لکه های تیره را کاهش می دهد. خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد، جوان کننده پوست می شود.

مزوتراپی پلک بالا و پایین: باعث کاهش پف و سیاهی و سایه های اطراف چشم می شود، خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست پلک را افزایش می دهد و چین و چروک های ظریف را صاف می کند.

مزوتراپی روی پوست سر: ریزش مو را به حداقل می رساند یا متوقف می کند، رشد مو را تحریک می کند، وضعیت مو را بهبود می بخشد، ضخامت مو را افزایش می دهد.

مزوتراپی استرچ مارک: باعث کاهش و بهبود ظاهر ترک‌ها می‌شود، کوچک‌تر می‌شوند، کمتر دیده می‌شوند، رنگ یکدست می‌شود و پوست سالم‌تر می‌شود.

مزوتراپی سلولیت: پوست را صاف می کند، سلولیت را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد صورت

اثرات مزوتراپی چقدر زود قابل مشاهده است و چقدر طول می کشد؟

مجموعه‌ای از درمان‌ها توصیه می‌شوند. زیرا بهترین نتایج را به همراه دارند، اگرچه تغییرات مفیدی در بسیاری از افراد پس از اولین درمان قابل مشاهده است.

نتایج مزوتراپی به طور متوسط ​​بین 6 تا 12 ماه دوام دارد، اما بستگی به آناتومی، ژنتیک، سلامت عمومی و سبک زندگی هر فرد دارد.

بعد از مزوتراپی چه کار کنم؟

پس از درمان، حداقل تا دو هفته باید از نور خورشید و گرما اجتناب شود. هر روز از کرم ضد آفتاب و کرم احیا کننده توصیه شده توسط تکنسین در کیلینیک شهرزاد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

برای دیدن پیج اینستاگرام کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد کلیک کنید

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، خدمات فیلر در کرج – کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – خدمات فیلر در کرج – تزریق بوتاکس در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *