لیزر موهای زائد صورت - کلینیک زیبایی در کرج-کلینیک تخصصی زیبایی در کرج-تزریق بوتاکس-فیلر لب - شماره تماس: 02632242647 - 09353242647

خوشبختانه لیزر موهای زائد صورت، لیزری است که می تواند به طور دائم، موثر و ایمن موهای صورت را بدون اثرات مضری که اصلاح یا اپیلاسیون روی صورت شما داشته باشد، از بین ببرد. این روش با هدف قرار دادن موهای تیره در فولیکول و از بین بردن آن کار می کند. همه افراد می توانند بدون هیچ تردیدی از لیزر درمانی روی صورت خود استفاده کنند. لیزر درمانی را می توان در هر قسمت از بدن شما از جمله پاها، سینه، بازوها، خط بیکینی و صورت انجام داد.ما در این مطلب به مبحث لیزر موهای زائد صورت میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

لیزر موهای زائد صورت

هیچ کس موهای ناخواسته روی صورت را نمی‌خواهد، بنابراین برای از بین بردن دائمی آن‌ها باید برای درمان لیزر مراجعه کنید. مزیت لیزر موهای زائد این است که موهای زائد را به طور ایمن و دائمی کاهش می دهد و در نتیجه اعتماد به نفس شما را افزایش میدهد و از تحریک جلوگیری می کند. اما همیشه به خاطر داشته باشید که لیزر درمانی خود را باید از یک متخصص پوست خبره دریافت کنید تا آسیبی به صورتتان وارد نشود.

بیشتر  بخوانید:  نحوه عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد صورت

برای از بین بردن موهای صورت فرقی نمی کند که مرد باشید یا زن. لیزر موهای زائد صورت مردانه و زنانه وجود دارد. صورت جایی است که باید تمرکز همه را داشته باشد. این فقط زنان نیستند که به لیزر موهای زائد صورت نیاز دارند ، بلکه مردان نیز نیاز دارند. اگر روی صورت خود مو دارید، سطح اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد. برای افزایش اعتماد به نفس در همه جا، باید به سراغ لیزر موهای زائد صورت بروید.

لیزر درمانی به اندازه کافی محتاطانه است تا شما را به سطح عالی صافی برساند و به شما کمک می کند تا ناامنی های صورت خود را از بین ببرید. نواحی متداول درمان برای زنان عبارتند از: لب های بالایی، گونه ها، چانه و سوزش پهلو در حالی که مردان یقه، ریش و پشت گردن هستند. لیزر موهای زائد نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز کاربرد دارد. شما می توانید این درمان را صرف نظر از جنسیت خود دریافت کنید.

راه حل PCOS

رشد موهای صورت زنان همیشه نازک است، اما در برخی شرایط مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) می‌تواند باعث رشد موهای ضخیم در صورت زنان شود. در چنین شرایطی، اپیلاسیون، موچین و تراشیدن راه حل نیست زیرا این ابزارها باعث می شوند موها حتی بیشتر از حد معمول رشد کنند. اگر می خواهید از شر این موهای ضخیم خلاص شوید، لیزر درمانی را انجام دهید. هرکسی مشکلات پزشکی یا سایر مشکلات متفاوتی دارد، اما صرف نظر از هر نوع مشکلی، لیزر موهای زائد بهترین راه حل برای رفع موهای زائد صورت است.

بیشتر بخوانید: درمان پوست با لیزر چگونه کار می کند؟

دستورالعمل هایی برای آماده شدن برای لیزر موهای زائد صورت

هنگامی که تصمیم می‌گیرید که متخصص پوست خود از چه کسی درمان را دریافت کنید، برای آماده شدن برای درمان به دنبال دستورالعمل‌ها خواهید بود. این دستورالعمل ها عبارتند از:

1) دوری از خورشید

برای محافظت از فولیکول های موی صورت خود باید از نور مستقیم خورشید دوری کنید. شش هفته قبل از لیزر موهای زائد از نور خورشید دوری کنید . سعی کنید روزانه از ضد آفتاب با طیف وسیع استفاده کنید تا پوست شما صاف بماند. از کرم های بدون آفتاب استفاده نکنید زیرا به پوست صورت شما آسیب می رساند.

بیشتر بخوانید:  لیفت صورت

2) اجتناب از سایر روش های حذف مو

استفاده از روش های مختلف حذف موهای زائد به طور همزمان روی پوست همیشه اشتباه است. مراقبت از پوست بسیار مهم است. الکترولیز، کندن، اپیلاسیون می تواند فولیکول های مو را مختل کند. تقریباً 4 هفته قبل از درمان باید از مصرف آنها اجتناب شود.

3) پیرایش

کوتاه کردن موهای زائد قبل از لیزر موهای زائد صورت ضروری است زیرا موهای صورت شما را تمیز می کند. کوتاه کردن آن قبل از انجام درمان ترجیح داده می شود زیرا موهای صورت شما برداشته می شود و برای درمان مناسب است. اگر موهایی در ناحیه مورد نظر شما برای درمان وجود نداشته باشد، فولیکول ها به راحتی قابل مشاهده هستند.

4) اجتناب از داروهای رقیق کننده خون

قبل از آماده شدن برای درمان از هیچ دارو یا قرص رقیق کننده خون استفاده نکنید. بهتر است قبل از شروع درمان از پزشک یا متخصص پوست بپرسید که از مصرف چه داروهایی مانند آسپرین یا ضدالتهاب باید خودداری کرد.

لیزرهای خانگی

با پیشرفت تکنولوژی، لیزرهایی در بازار موجود است که می توانید آن را از آنجا خریداری کنید و به راحتی در خانه از آن استفاده کنید. استفاده از آنها آسان است اما اثر آنها نمی تواند مانند لیزرهای حرفه ای یا تجاری باشد که توسط متخصصان پوست معتبر استفاده می شود. لیزرهای خانگی مفید هستند. آنها می توانند به کاهش متوسط ​​مو کمک کنند، اما نه با کیفیتی که در مطب های پزشک وجود دارد.

علاوه بر این، دولت لیزرهای خانگی را لوازم آرایشی و بهداشتی می‌داند، نه پزشکی، به این معنی که آنها نمی‌توانند سطح نظارت و ایمنی را مانند سایر دستگاه‌های پزشکی برای شما فراهم کنند. اگر لیزرهای خانگی را انتخاب می‌کنید زیرا ارزان هستند، باید به خاطر داشته باشید که دستورالعمل‌های اضافی همراه دستگاه را دنبال کنید زیرا این دستورالعمل‌ها به کاهش خطر آسیب‌های ناشی از آسیب چشم در حین از بین بردن موهای زائد صورت کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: 5 نوع برتر و مزایای لیزر درمانی پوست

لیزر موهای زائد صورت

همه از چیزی می ترسند و برخی از درد. درد بستگی به قسمتی از بدن دارد، جایی که می خواهید موهای زائد را از بین ببرید. از آنجایی که صورت ناحیه حساس پوست شما است، درد کمی بیشتر از سایر اعضای بدن خواهد بود. اگر مقیاس 1 تا 10 برای اندازه گیری درد دارید (10 بدترین است)، پس درد لیزر موهای زائد صورت بین 2 تا 8 خواهد بود. درد به ضخامت پوست صورت شما نیز بستگی دارد. مردان در حین انجام لیزر نسبت به زنان درد کمی احساس می کنند زیرا پوست صورت آنها سفت است. لب های بالایی دردناک ترین ناحیه برای این درمان است، اما به این معنی نیست که قابل تحمل نیست. اگر می توانید درد موم روی صورت خود را تحمل کنید، پس درد لیزر در مقایسه با آن چیزی نیست.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد در تهران و کرج ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – لیزر در کرج- کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – لیزر موهای زائد در کرج و تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *