نحوه عملکرد لیزر موهای زائد -لیزر موهای زائد در کرج و تهران - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647

درمان های لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن رنگدانه در ساقه مو با یک پرتو نور متمرکز کار می کنند. نور توسط رنگدانه جذب شده و به گرما تبدیل می شود که فولیکول های مو را از بین می برد و از رشد مو در آینده جلوگیری می کند. در نتیجه، لیزر موهای زائد می تواند موهای زائد طولانی مدت یا حتی دائمی را کاهش دهد. ما در این مطلب به مبحث نحوه عملکرد لیزر موهای زائد میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد در تهران و کرج ، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد -لیزر موهای زائد در کرج و تهران - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - شماره تماس: 02632242647

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد را می توان در هر ناحیه ای از بدن که رشد موهای ناخواسته نگران کننده است انجام داد. با این حال، رایج ترین نواحی برای درمان صورت، مانند لب بالایی، زیر بغل، خط بیکینی، پاها و پشت هستند.

چه چیزی در مدت زمان مداوا و بعد از آن انتظار داریم؟

اگرچه اغلب به عنوان یک راه حل دائمی برای رفع موهای زائد در نظر گرفته می شود، اما معمولاً برای دستیابی به بهترین نتایج به چندین درمان با فاصله 4 تا 6 هفته از هم نیاز دارد.

در طول درمان، اکثر افراد تنها کمترین ناراحتی را گزارش می کنند . یک کرم بی حس کننده موضعی می تواند برای به حداقل رساندن هرگونه ناراحتی استفاده شود، اگرچه برخی افراد متوجه می شوند که به آن نیازی ندارند.

پس از درمان، معمولاً پوست قرمز و متورم به نظر می رسد. معمولا در عرض چند ساعت فروکش می کند. همچنین ممکن است کبودی، پوسته پوسته شدن یا پوسته پوسته شدن در اطراف هر فولیکول موی تحت درمان را تجربه کنید. مهم است که از برداشتن یا خاراندن این نواحی خودداری کنید تا به پوست آسیب نرسانید یا بهبودی را به تاخیر نیندازید.

عوارض جانبی و خطرات مرتبط با لیزر درمانی

درمان های لیزر موهای زائد به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شوند، اما برخی از عوارض جانبی و خطرات احتمالی وجود دارد.

  • به دلیل جذب نور بیشتر ملانین، افرادی که رنگ پوست تیره دارند ممکن است در طول درمان دچار سوختگی یا تاول شوند. اگر پوست تیره ای دارید، مهم است که قبل از شروع لیزر درمانی با یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک دارای مجوز بورد مشورت کنید.
  • افراد مبتلا به بیماری های خاص مانند دیابت، لوپوس، کلوئید یا سرطان نیز ممکن است در معرض خطر عوارض جانبی مانند تاول یا سوختگی باشند. در صورت داشتن هر یک از این شرایط، قبل از شروع لیزر درمانی باید با پزشک خود مشورت کنید.

آیا درد دارد؟

در حالی که بسیاری نگران هستند که لیزر موهای زائد دردناک باشد، اکثر افراد فقط احساس می کنند که در طول درمان احساس گرما یا سوزن سوزن شدن خفیف می کنند.

کرم های بی حس کننده موضعی را می توان قبل از درمان برای کاهش ناراحتی استفاده کرد، اگرچه امروزه اکثر ارائه دهندگان از تجهیزات طراحی شده برای به حداقل رساندن ناراحتی تا حد امکان استفاده می کنند.

برای افرادی که پوست حساسی دارند، ممکن است از ژل های بی حس کننده نیز برای کمک به کاهش هر گونه ناراحتی در طول درمان استفاده شود. در نهایت، لیزر موهای زائد روشی نسبتاً بدون درد برای از بین بردن موهای زائد و دستیابی به پوستی صاف و بدون عیب است.

چه زمانی باید رزرو کنم؟

اگر به دنبال رزرو جلسه لیزر موهای زائد هستید، بهترین زمان برای انجام این کار زمانی است که موهای شما در مراحل اولیه رشد هستند. به این دلیل است که ملانین کمتری برای هدف قرار دادن نور وجود خواهد داشت و درمان را موثرتر می کند.

با این حال، می‌توانید هر زمان که بخواهید یک جلسه رزرو کنید. فقط توجه داشته باشید که اگر موهای شما در چرخه رشد خود بیشتر باشد، ممکن است رسیدن به نتایج دلخواه بیشتر طول بکشد. این بدان معناست که هر 4 تا 6 هفته یکبار یک درمان نگهدارنده را رزرو کنید تا پوست آنها برای اکثر افراد بدون مو بماند.

چک لیست لیزر موهای زائد شما

اکنون که کمی بیشتر در مورد نحوه عملکرد لیزر موهای زائد می دانید، وقت آن است که برای قرار ملاقات خود آماده شوید!

در اینجا همه چیزهایی که باید انجام دهید تا مطمئن شوید که درمان شما بدون مشکل پیش می رود، آمده است:

  • قبل از قرار ملاقات از یک موبر یا تیغ برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید. این به لیزر کمک می کند تا ریشه ها را به طور موثرتری هدف قرار دهد و ناراحتی در طول درمان را به حداقل برساند.
  • قبل از لیزر، ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید. چه در حال درمان موهای صورت یا موهای بدن باشید. تراشیدن به لیزر کمک می کند ریشه ها را به طور موثرتری هدف قرار داده و نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد.
  • قبل از قرار گذاشتن خود از قرار گیری در جلوی نور خورشید اجتناب کنید. نور خورشید می تواند پوست شما را حساس تر کند و خطر عوارض جانبی مانند سوختگی یا تغییر رنگدانه ها را افزایش دهد. اگر مجبورید به بیرون از منزل بروید از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.
  • در قرار ملاقات خود آرایش نکنید. آرایش می تواند مانع از رسیدن لیزر به ریشه موهای شما شود و درمان را کمتر موثر کند.
  • لباس گشاد و راحت بپوشید. لباس های تنگ می تواند حرکت را محدود کند و درمان را ناراحت کند.
  • بعد از آن نمی توانید به باشگاه بروید. تعریق می تواند پوست شما را تحریک کند و عوارض جانبی مانند سوختگی یا جوش ایجاد کند. بهتر است حداقل 24 ساعت پس از درمان از انجام فعالیت های شدید خودداری کنید.
  • بعد از درمان از قرار گیری جلوی نور خورشید اجتناب کنید. نور خورشید می تواند پوست شما را حساس تر کند و خطر عوارض جانبی مانند سوختگی یا تغییر رنگدانه ها را افزایش دهد. اگر قصد دارید زمانی را در خارج از منزل بگذرانید، بسیار مهم است که از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد در تهران و کرج ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – لیزر موهای زائد در کرج و تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *