حذف دائمی موهای زائد - کلینیک تخصصی زیبایی در کرج - کلینیک تخصصی زیبایی - شماره تماس: 02632242647 - شماره همراه: 09353242647

ما در این مطلب به مبحث حذف دائمی موهای زائد میپردازیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تزریق ژل و فیلر، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال و مزوتراپی مو در کرج میتوانید با بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد تماس بگیرید تا کارشناسان ما درباره هر کدام از خدمات مدنظر شما مشاوره های لازم را انجام بدهند.

فهرست مطالب

لیزر موهای زائد با لیزر دایود چگونه کار می کند؟

نور لیزر بدون آسیب رساندن به پوست تا عمق 8 میلی متری نفوذ می کند و در عمق 4-2 میلی متری توسط رنگدانه های ریشه مو و به اصطلاح فولیکول مو جذب می شود. پالس نور لیزر فقط کسری از ثانیه طول می کشد – آنقدر کوتاه که تمام ساختارهای اطراف در امان هستند، اما آنقدر طولانی که فولیکول های مو می توانند از بین بروند.

کدام موها را می توان برداشت و درمان برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر موهای زائد هم برای خانم ها و هم برای آقایان برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن مناسب است. به خصوص موهای تیره با رنگدانه زیاد به لیزر درمانی بسیار خوب پاسخ می دهند. اصولاً این روش را می توان برای کل بدن یعنی روی لب ها، گونه ها، چانه، پشت، خط بیکینی، پاها، سینه، شکم و … استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد

چند درمان لازم است؟

لیزر موهای زائد در درجه اول موهایی را که در مرحله رشد اولیه هستند (آناژن) از بین می برد. از آنجایی که تمام موها در مراحل مختلف رشد هستند، درمان مداوم رفع موهای زائد نیاز به چندین درمان دارد. همچنین به ناحیه بدن تحت درمان بستگی دارد. متخصصین پوست ما خوشحال خواهند شد که به طور خاص در مورد منطقه مورد درمان به شما توصیه کنند.

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

با هر پالس لیزر، ناحیه ای به قطر 9 میلی متر که می تواند تا 25 تار مو را در خود جای دهد، درمان می شود. زمان مداوا بستگی به مقدار قسمت تحت درمان دارد. درمان ناحیه لب، چانه و زیر بغل فقط چند دقیقه طول می کشد، بازوها و پاها به نسبت طولانی تر.

آیا لیزر موهای زائد ضرر دارد؟

نور لیزر در چند نقطه اثر کوبنده، گهگاهی سوزن سوزن کننده و گزنده روی پوست دارد. درد به معنای واقعی توصیف نشده است، زیرا لیزر در نوک استفاده به طور دائم تا -2 درجه سانتیگراد خنک می شود، به طوری که درمان با لیزر به خوبی تحمل می شود. در صورت تمایل می توان از پماد بی حس کننده نیز قبل از درمان استفاده کرد.

آیا عوارض جانبی دارد؟

اگر لیزر پس از یک درمان آزمایشی اجباری به درستی استفاده شود، هیچ عارضه جانبی به جز قرمزی خفیف مشاهده نمی شود – یک واکنش طبیعی با تمام کاربردهای لیزر. در موارد استثنایی بسیار نادر، تاول خفیف و به ندرت زیر و بیش از حد رنگدانه قابل برگشت توصیف شده است. همه این تغییرات عمدتا موقتی هستند و با اقدامات مناسب قابل اصلاح هستند.

سوالات متداول: لیزر موهای زائد

بهترین زمان از سال برای لیزر موهای زائد چه زمانی است؟

زمانی که هوا شروع به گرم شدن می کند مایل به لیزر موهای زائد هستیم و آن آستین های بلند را با لباس شنا عوض می کنیم، اما اواخر بهار در واقع بدترین زمان برای لیزر موهای زائد است. تکمیل درمان های لیزر موهای زائد شما می تواند تا شش ماه طول بکشد، بنابراین باید از قبل برنامه ریزی کنید. اگر می خواهید تا ماه آوریل پوستی صاف و بدون عیب داشته باشید، درمان های خود را از ماه اکتبر شروع کنید. لیزر موهای زائد بر روی پوست برنزه نیز تاثیر کمتری دارد و برنز تابستانی شما تا اواخر اکتبر به اندازه کافی محو شده است.

درمان پوست با لیزر چگونه کار می کند؟

اگر از داروهای پوستی تجویز شده دیگری مانند ایزوترتینوئین (که قبلا به عنوان آکوتان فروخته می شد) استفاده می کنم، می توانم لیزر موهای زائد را انجام دهم؟

توصیه می‌کنیم تا زمانی که تحت درمان با آکوتان هستید از برخی روش‌های تهاجمی اجتناب کنید، زیرا نشان داده شده است که ماده فعال موجود در آکوتان، ایزوترتینوئین، روند بهبود زخم را کندتر می‌کند و حساسیت به نور را در بیماران خاص افزایش می‌دهد. لیزر موهای زائد یک روش ساده و غیر تهاجمی است، اما برای ایمن بودن، معمولاً به بیماران توصیه می‌کنیم حداقل یک ماه پس از آخرین درمان آکوتان صبر کنند تا لیزر موهای زائد را انجام دهند. با این حال، برنامه درمانی هر بیمار منحصر به فرد است، بنابراین لطفاً اگر در حین یا بعد از انجام درمان آکوتان لیزر موهای زائد را در نظر دارید، با متخصص پوست خود مشورت کنید.

آیا در دوران شیردهی می توانم لیزر موهای زائد را انجام دهم؟

ما معمولاً به بیمارانی که در دوران شیردهی هستند توصیه می کنیم برای لیزر موهای زائد صبر کنند. مطالعات کافی برای آزمایش اثر لیزر موهای زائد مادر بر روی نوزاد شیرده (یا روی خود مادر که تغییرات هورمونی ممکن است حساسیت درد را افزایش دهد یا رشد مو را تغییر دهد) انجام نشده است. مطمئن شوید که لیزر درمانی خود را با یک متخصص پوست با تجربه برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که بهترین توصیه را برای شرایط خود دریافت می کنید.

آیا در صورت بارداری می توانم لیزر موهای زائد انجام دهم؟

تراشیدن پاهای خود در ماه هفتم بارداری نیاز به کشش خلاقانه یا یک دست از طرف دیگرتان دارد، بنابراین ما شما را به دنبال روش‌های دیگر حذف موهای زائد سرزنش نمی‌کنیم! با این حال، ما لیزر موهای زائد را در دوران بارداری توصیه نمی کنیم، زیرا اطلاعات کافی در مورد تأثیر آن روی جنین وجود ندارد. آزمایش‌های کافی تکمیل نشده است، بنابراین توصیه می‌کنیم اگر می‌دانید باردار هستید یا به زودی باردار می‌شوید، ریسک نکنید.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

آیا در صورت داشتن خالکوبی می توانم لیزر موهای زائد را انجام دهم؟

خیر، بیماران نباید لیزر موهای زائد را روی پوستی که خالکوبی شده است انجام دهند. لیزرهایی که ما برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنیم رنگدانه مو را هدف قرار می دهند، بنابراین جوهر موجود در خالکوبی انرژی لیزر را جذب می کند و باعث ایجاد تاول یا سوزش دردناک می شود. اگر خالکوبی دارید و می خواهید لیزر موهای زائد را حذف کنید، مطمئن شوید که لیزر موهای زائد خود را با یک پزشک آموزش دیده و با تجربه که می داند از پوست خالکوبی شده اجتناب کند، برنامه ریزی کنید.

بیشتر بخوانید: بوتاکس چیست ؟

انواع خدمات تزریق ژل و فیلر، لیفتینگ ، کاشت مو ، بوتاکس ، تزریق بوتاکس ، لیزر موهای زائد ، کاشت مو و ابرو  و خدمات فیلر و مزوتراپی مو و درمان جوش صورت و پاکسازی صورت و فیشیال  و چربی سوزی و لاغری در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی در کرج در کلینیک شهرزاد

کلینیک زیبایی شهرزاد با بیش از 20 سال سابقه درخشان فعالیت در محدوده خیابان بهار و میدان شهدای شهرستان کرج در استان البرز، تا کنون پذیرای بیش از 7000 زیباجوی عزیز بوده است و مفتخر است که اعلام دارد تمامی خدمات این مجموعه تماما تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص کلینیک انجام میشود و حضور در محیطی حرفه ای با به روز ترین امکانات زیبایی و درمانی دنیا به همراه پرسنل و کادر حرفه ای تضمین میکند که کلیه خدمات انجام شده در کلینیک زیبایی شهرزاد همواره با بالاترین میزان رضایت زیباجو های عزیز همراه بوده است . و هدف نهایی کلینیک شهرزاد جلب رضایت تمامی زیباجو های عزیز و کمک به زیباتر شدن آنان میباشد.

شماره تماس: 02632242647

شماره همراه: 09353242647

آدرس: کرج-خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا- جنب قنادی گلستان- نبش کوچه احمدی

بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – خدمات تزریق ژل و فیلر، پاکسازی صورت در کرج ، کاشت مو ، لیفتینگ ، بوتاکس، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد، کاشت مو و ابرو  و خدمات مزوتراپی مو کرج  – کاشت مو و کاشت ابرو در کرج و درمان جوش صورت در کرج و در بهترین کلینیک تخصصی زیبایی شهرزاد در کرج – تزریق ژل در کرج – لیزر موهای زائد در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *